AndroidHealthClinic

Dominator 24 juli!

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
Wie gaat er allemaal heen?

Zaterdag 24 juli 2010 vindt ’s werelds grootste hardcore festival ter wereld voor de vijfde keer plaats. Q-dance en Art of Dance kondigen aan dat de lustrumeditie opnieuw plaats zal vinden op het E3 Strand van Eersel. Tussen 11.00 uur en 23.00 uur presenteren de organisatoren het allerbeste op het gebied van de verschillende stromingen in de hardcore scene.

• Like
Waarderingen: CoD
Als het goed is ga ik daar wel naartoe ja. Lekker ouderwets stuiterballen. :D
(en hoogstwaarschijnlijk, als ik niet te rot ben, ga ik 25 juli gewoon verder met feesten in DE :D)

Ik zit die dag mellow te wezen bij "A day at the park".

Beetje thuiswedstrijd voor mij, dus heeft nu even de voorkeur. :)

Er bloeit hier wat op...

Is dat zo? mischien ben ik wel een dwerg van 160kilo (en dan praten we niet over spiertjes) met schoenmaat 45 ;)

Wie zal het zeggen........

Is dat zo? mischien ben ik wel een dwerg van 160kilo (en dan praten we niet over spiertjes) met schoenmaat 45 ;)

Wie zal het zeggen........

Ik ben onder invloed vrij taboe-loos, dus laat maar komen. Stuur je nummer maar en we spreken wel af. :D

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Momenteel bekijken: 2 gebruiker(s) (2 leden en 0 gasten) dit topic
CoD, PrincessSaar

Love is in the air...

Taboes zijn er om te doorbreken he!
Eerst maar eens zien dat ik de 24e haal ;)

Zoals in andere topics al is gezegd zeggen fotos niets en is er geen regel dat je een vrouw niet naar fotos mag vragen? ;)

Zoals in andere topics al is gezegd zeggen fotos niets en is er geen regel dat je een vrouw niet naar fotos mag vragen? ;)

Die regel geldt hier niet.Buiten dat, beter neem je niet alles serieus in deze sectie.:p

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

In de hoop dat de dame het ook niet erg vindt dat jij een kleintje hebt? :D

Pics zien?

Taboes zijn er om te doorbreken he!

Regels zijn er om ... ;)

(en dit geldt alleen bij nieuwe dames die nog weggejaagd kunnen worden en ik neem niet aan dat jij als hardcore fanaat bij dit type hoort? :verneder:)

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Laat maar komen. Of we stellen het prinsesje een trio voor en kijken dan wel naar elkaars geval. :D

Terug
Naar boven