AndroidHealthClinic

Dominator 24 juli!

Ik ben best netjes hoor, maar ik volg jullie manier van communiceren ;)

Ze zou toch echt iets moeten mankeren als ze mij naar aanleiding van mijn posts foto's zou gaan sturen. :p

Daar heb je een punt, ja...

Het zal niet de enige gast zijn die zich voordoet als zijnde van het vrouwelijke geslacht, toch? :p

Daar ook wel eigenlijk...
Alleen weiger ik dat, vanuit mijn mannelijk ego gezien, te geloven in dit geval.

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Ik ben best netjes hoor, maar ik volg jullie manier van communiceren ;)

Wij geloven jou, voor deze ene keer, op je woord prinsesje.

Mannen die zich voor doen als vrouwen zijn ook maar eng :S

Dankje Mr3000, een hele opluchting.

Dus...ontopic :D

• Topic Starter Topic Starter
Nog 1 weekje :):):)

Dilemma...wou niet gaan, nu heeft een vriend 6 gratis kaartjes..

Ik ben net terug (na het feest nog een afterparty gehad) en ik heb me echt prima vermaakt, al is het een behoorlijk vage bedoeling geweest (xtc + speed + ketamine). Alleen zit slapen er voorlopig denk ik nog niet in, ondanks dat mijn lichaam echt helemaal op is en ik helemaal kapot ben, zie ik aan mijn ogen dat ik toch nog zeer hard ga.

(wellicht zit deze post vol met taalfouten, maar het is niet anders :fu:)

lol, een vriend van me stond ook strak en omdat we beide nog niet konden slapen is hij mee naar hier gekomen om nog wat na te chillen. Een half uur geleden heb ik een film opgezet en ik zie nu net dat meneertje gewoon in slaap is gevallen terwijl hij zijn hoofd hoofd ondersteunde met zijn hand. Hij is op die manier dus ook in slaap gevallen, en nu is zijn arm+hoofd omlaag gezakt en ligt hij daardoor wel in een enorm vreemde houding te slapen.

19:00 binnen, 3:00 thuis, maar wat een feest.
goed vermaakt, ietwat de weg kwijt :S

19:00 binnen, 3:00 thuis, maar wat een feest.
goed vermaakt, ietwat de weg kwijt :S

Je bent niet de enige. Ik heb trouwens nog steeds niet kunnen slapen, al heb ik wel een poging tot gedaan. Echter ben ik nu wel uit bed gestapt met abnormaal veel krampen in mijn rechteronderbeen, en kan ik er niet op staan. :(

het wordt elk jaar maar commerciëler en commerciëler ...
Enige dj die mij nog kon bekoren was Tymon, Noize suppressor was bar slecht (waren die zat ofzo?) en over al de rest nog maar te zwijgen. Al bij al wel vermaakt, de sfeer was top.
Veel wijven die strak stonden :s en veel buffels gezien, was heel dbb soms aanwezig?

Ik heb geslapen als een blok, vraag me niet hoe het kon :S
Sfeer was inderdaad goed,al vond ik het vrouwelijk schoon ver te zoeken..gabber vrouwtjes...jak

Nah..vanacht pas een keer.
en dinsdag komt de dinsdagdip..laat ik nou net die hele dag moeten werken :(

Nope. Ik heb een goede 3 uur in bed gelegen en geprobeerd in slaap te vallen, maar ik kan niet echt rust vinden in mijn hoofd en val daardoor ook niet in slaap. En dat is erg vervelend, want mijn lichaam is gewoon helemaal op en is echt aan rust toe. Straks nog maar een poging wagen.

Drugs are bad!! :D

Nope. Ik heb een goede 3 uur in bed gelegen en geprobeerd in slaap te vallen, maar ik kan niet echt rust vinden in mijn hoofd en val daardoor ook niet in slaap. En dat is erg vervelend, want mijn lichaam is gewoon helemaal op en is echt aan rust toe. Straks nog maar een poging wagen.

Drugs are bad!! :D

:aai: !

Ook voor het slapen hebben ze middeltjes uitgevonden CoD :D

Terug
Naar boven