XXL Nutrition

domme vraag e5d prikken

Strongerlife

Dutch Bodybuilder
Waardering
215
Beetje domme vraag maar e5d zetten is het dan bijv.

Ma en vrijdag en dinsdag

Of

Ma zaterdag donderdag

Dus tel je de injectie dag mee of begint de telling de dag na de injectie

Niet de slimste vraag maar ergens snap ik je verwarring.

Als je 1 keer per week zet dan is dat e7d dus --> maandag + 7 dagen = maandag.

Als je dus e5d wil zetten dan is het: maandag + 5 dagen = zaterdag + 5 dagen = donderdag + 5 dagen = dinsdag ...

gewoon 1 week verder rekenen en dan 2 dagen terug. of op je hand tellen, prikdag meetellen en dan de eerste dag op de volgende hand is je volgende prikdag

gewoon 1 week verder rekenen en dan 2 dagen terug. of op je hand tellen, prikdag meetellen en dan de eerste dag op de volgende hand is je volgende prikdag

Ik doe het zelf gewoon heel simpel 2 dagen terugtellen.

Prik ik vandaag (zondag) is de volgende inject dus vrijdag. heel simpel

Wtf met terugtellen :roflol: Vijf dagen later is gewoon vijf dagen later.

Als het maandag is dan is een dag later dinsdag, twee dagen later woensdag, drie dagen later donderdag, vier dagen later vrijdag, vijf dagen later zaterdag, zes dagen later zondag, en zeven dagen later is het weer maandag. Dit is toch kleuterschoolwerk of vergis ik mij :roflol:

Als het maandag is dan is een dag later dinsdag, twee dagen later woensdag, drie dagen later donderdag, vier dagen later vrijdag, vijf dagen later zaterdag, zes dagen later zondag, en zeven dagen later is het weer maandag. Dit is toch kleuterschoolwerk of vergis ik mij :roflol:
Behalve in een schrikkelweek

Bodybuilders doen niet aan school.

ik probeerde het in kleutertaal uit te leggen :D

Maar 2 dagen terug tellen is gewoon exact hetzelfde als 5 dagen verder tellen:o. Als die het ene niet kan zal het andere ook lastig gaan.
klopt maar ging hem er meer om of hij z'n prikdag mee moest tellen of niet :P
ik heb 't maar gewoon in m'n agenda gezet al m'n dagen haha

Gewoon in je iPhone kalender zetten :p

Die doet het automatisch :-)

• Like
Waarderingen: REJ
Ja dat terugtellen is cruicaal,
Doe het niet en je gaat gegarandeerd een keer de fout in

Nou het is zeker een domme vraag

Terug
Naar boven