Maar dat is veelal vocht wat je verliest mede door het leeglopen van de glycogeenvoorraden.
Ben er achter gekomen (wat ik eigenlijk al wist)
Dat het voornamelijk bloat is. als je mijn log doorlijst zal het je opvallen dat ik om de 10 dagen ging cutten dan bulken dan cutten..
Ben nogal extreem met alles! ga ik bulke.. was het 8000+ kcal aan junk. stond ik een week later +15 kg.
Dan werd het dus weer een week cutten 9minder dan 2000kcal) en het was weer weg! en stond gewoon weer op 9%.. met vet meten rekenen ze de bloat ook als vet (zit gewoon tussen het tangetje)
een 2 weken geleden woog ik 93 kg en had ik 6.4% gemeten, Als je me nu ziet ben ik net een dikz*k! 105kg ofzo
maak er nu minder druk om (zet flink PR's tijdens die bulk weken mede door de bloat hehe)
ergens halverwege april heb ik een 2 weekse cut periode.. en als die voorbij is is het alweer MEI. de warmte en in mijn achterhoofd het idee dat het elke dag strandweer kan wezen houdt me dan wel bij de junk vandaan (zoals elke zomer)
hoe zien die 2 weken eruit?
1-14 150gram Pro 150 gram VET <50gram KH
1-14 3+kg groene groente ED
1-14 bench+ full squat opwerke tot 90%1 rep max EOD (4 setjes per oefening opwarmen 2 opbouw sets en de 1x90%)
1-14 50mcg t3
1-12 160 mcg clen
1-14 120 ephi ED (tegen de honger)
1-8 750mg crystal DNP ED (hierna nog 6 dagen om het vocht te laten wegtrekke)
gek genoeg heb ik nooit bloat ervaren met DNP.. de tweede keer wel vanwege de letro rebound die ik stopte toen ik met de dnp begon (dacht dat DNP de oestro receptor upregulatie van letro wel zou omkeren)