XXL Nutrition

Domme Vraag

Sharpsafer

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
16
Lengte
1m77
Neem nu als je cycle't op Test P,Tren Ace,Mast P, T3 & Eca.
Met een voedings schema +/-100 Calorieen op overschot.
Is het mogelijk om effectief droger te worden op deze cycle?
Vet percentage nu 11%
Met 2x35min Low Intens cardio op rustdagen...

Thx!

is best mogelijk, ik eet op onderhoud en verlies vet

Extra cardio of korte HIIT sesies 2-4 x p/w.
Een andere optie is meer proteine innemen, proteine verhogen je BMR omdat het energie kost om de proteines af te breken. Hetzelfde geldt voor vezelrijke groenten.
Suikers helemaal vermijden.
Tevens zal je BMR verhoogd zijn door de steroiden die je neemt.
Persoonlijk zou ik trouwens geen Chromium Picolinaat er zijn onderzoeken die beweren dat deze vorm je dna kan beschadingen, daarom zou ik gaan chromium nicotinate.

• Topic Starter Topic Starter
Werkt super voor je, maar ik heb echt de carbs nodig voor mn verbranding...Word wel mijn eerste kuur eigenlijk, overweeg om deze te doen of een schone massa kuur in oktober, defenitie blijft belangrijk voor me.

low carb met AAS is totaal niet te vergelijken met lowcarb zonder AAS, en waarom carbs verbranden als je vet kunt verbranden?

ik verdroog met 300 carbs per dag en 200gr vet

weeg wel 117

ik heb er geen last van, en al zeker niet met T3, zit nu op 20g carbs per dag en ik val meer vet af dan dat ik in gewicht verlies...

wat is je dieet?

low carb werkt bij mezelf ook erg goed!

onderhoud is denk een 4000 kcal

at ff geleden

150 gram PRO
150 gram VET
<50 gram carbs (uit groene groentes en 4 kiwi's/1 banaan)

woog rond de 100. na dag of 5 woog ik 93.. je loopt helemaal leeg!

wat is je dieet?

at ff geleden

150 gram PRO
150 gram VET

Maar dat is veelal vocht wat je verliest mede door het leeglopen van de glycogeenvoorraden.

Maar dat is veelal vocht wat je verliest mede door het leeglopen van de glycogeenvoorraden.

Ben er achter gekomen (wat ik eigenlijk al wist)

Dat het voornamelijk bloat is. als je mijn log doorlijst zal het je opvallen dat ik om de 10 dagen ging cutten dan bulken dan cutten..

Ben nogal extreem met alles! ga ik bulke.. was het 8000+ kcal aan junk. stond ik een week later +15 kg.

Dan werd het dus weer een week cutten 9minder dan 2000kcal) en het was weer weg! en stond gewoon weer op 9%.. met vet meten rekenen ze de bloat ook als vet (zit gewoon tussen het tangetje)

een 2 weken geleden woog ik 93 kg en had ik 6.4% gemeten, Als je me nu ziet ben ik net een dikz*k! 105kg ofzo

maak er nu minder druk om (zet flink PR's tijdens die bulk weken mede door de bloat hehe)

ergens halverwege april heb ik een 2 weekse cut periode.. en als die voorbij is is het alweer MEI. de warmte en in mijn achterhoofd het idee dat het elke dag strandweer kan wezen houdt me dan wel bij de junk vandaan (zoals elke zomer)

hoe zien die 2 weken eruit?

1-14 150gram Pro 150 gram VET <50gram KH
1-14 3+kg groene groente ED
1-14 bench+ full squat opwerke tot 90%1 rep max EOD (4 setjes per oefening opwarmen 2 opbouw sets en de 1x90%)

1-14 50mcg t3
1-12 160 mcg clen
1-14 120 ephi ED (tegen de honger)

1-8 750mg crystal DNP ED (hierna nog 6 dagen om het vocht te laten wegtrekke)

gek genoeg heb ik nooit bloat ervaren met DNP.. de tweede keer wel vanwege de letro rebound die ik stopte toen ik met de dnp begon (dacht dat DNP de oestro receptor upregulatie van letro wel zou omkeren)

wat is je dieet?

at ff geleden

150 gram PRO
150 gram VET

Lekker simpel

2 wheyshakes (opstaan en na training)
1kg kipfilet
5 volledige eieren
5 eiwitten
5 eetlepels mayonaise
1kg groenten

de eieren als ontbijt en de kipfilet en mayo verdeeld over 5 maaltijden.

Lekker simpel

2 wheyshakes (opstaan en na training) 400kcal totaal?
1kg kipfilet 1000kcal totaal
5 volledige eieren 410kcal5 eiwitten 80kcal
5 eetlepels mayonaise 500kcal?
1kg groenten

klopt het zo een beetje? net boven de 2300kcal dan!

zat zelf rond de 2000kcal! (20/24 hele eieren of 2000kcal aan makreel was wat ik at)

verloor in 5 dagen een 10 kg ofzo.. nu vraag ik me af of het nu echt allemala vocht is.. stel ik eet 4000kcal zonder carbs.. zou dit hetzelfde effect hebben? moet het eens uittesten

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je vb. een onderhoud hebt van 3500Kcal en op Keto gaat op 4000Kcal wel je vocht kwijt raakt maar wel degelijk vet kan aanzetten toch?

ik kom op
2 wheyshakes (opstaan en na training) 400kcal totaal? 305kcal
1kg kipfilet 1000kcal totaal 1110kcal
5 volledige eieren 410kcal5 eiwitten 80kcal
5 eetlepels mayonaise 500kcal? 720kcal
1kg groenten

totaal, 2660kcal 330g ei 20g carbs 140g vet, en dan nog de groenten en de vetten waarin ik het vlees bak niet bijgerekend
klopt het zo een beetje? net boven de 2300kcal dan!

zat zelf rond de 2000kcal! (20/24 hele eieren of 2000kcal aan makreel was wat ik at)

verloor in 5 dagen een 10 kg ofzo.. nu vraag ik me af of het nu echt allemala vocht is.. stel ik eet 4000kcal zonder carbs.. zou dit hetzelfde effect hebben? moet het eens uittesten

ik denk dat je op 4000kcal niet gaat afvallen, je kan ook bulken op keto he als je totaal kcal hoger is dan verbruik... en let op met de vetten die omgezet worden naar ketonen, maar niet verbruikt worden...

ik denk dat je op 4000kcal niet gaat afvallen, je kan ook bulken op keto he als je totaal kcal hoger is dan verbruik... en let op met de vetten die omgezet worden naar ketonen, maar niet verbruikt worden...

mijn probleem is altijd dat ik soms heel freaky kan bloaten.. 13 kg op 2 dagen is niet ongewoon! zo erg dat ik mn schoenen niet aankan....

2 weken geleden stond ik op 6.4%.. @93 kg

weeg nu 107kg.. als je me roze verft ben ik barbapapa:o

als ik kan bulken met weinig bloat zou ik het erg oke vinden!

heb ik gelukkig geen last van, tijdens mijn refeed laat ik mij goed gaan en kom dan zo een 2kg vocht bij meer niet...

Terug
Naar boven