AndroidHealthClinic

Donner afgetreden!

Als het kalf verdronken is dempt men de put...........

opgeruimt staat netjes

Mosterd na de maaltijd.

Wie zich brand moet op de blaren zitten.

Pff zo'n onzin. Die bajes stond e ral voor deze periode als ik me niet vergis. Gaan mensen die er nu zitten kwalijk nemen voor dat soort zaken.

Bull shit. Is altijd achteraf gelul.

Pff zo'n onzin. Die bajes stond e ral voor deze periode als ik me niet vergis. Gaan mensen die er nu zitten kwalijk nemen voor dat soort zaken.

Zo werkt dat nu eenmaal hier.

Die Hirsi Ali affaire was ook voor de tijd van Verdonk en daar word ze ook op aangekeken.

noemen ze ministeriele verantwoordelijkheid...

iemand moet de schuld krijgen he

werd tijd he, donner was ook niet bepaald goed bezig de laatste tijd.

werd tijd he, donner was ook niet bepaald goed bezig de laatste tijd.

ja idd met die Sharia enzo :rolleyes:

Gasten als je die uitspraken in de context plaatst zoals ze bedoeld zijn klopt het meestal heel aardig wat ze zeggen.

Maar het iq van de gemiddelde Nederlander gaat niet verder dan een paar pagina's met plaatjes bekijken in de Party en de Prive

Balkenende is toch verantwoordelijk over zijn ministers? Dag Peter!

Ik voel een uitzwaaitopic aankomen :D

Niks onzin een gebouw hoord zich aan veiligheid eisen te stellen en zeker gebouwen van justitie. Als je dan ook nog beveiligers inhuurt die niet getraind zijn om in zulke problemen te kunnen handelen, kan je beter maar je boeltje pakken.

Het kan nog leuker worden met de tanker die chemische troep heeft gestort in Sierra Leone.

straks krijgen we niet het geweldige prinsjesdag dat bij blijft bij de burgers maar Balkenendes ramp kabinet.

Ik zag het al aankomen.....jammer en triest, k*tland met z'n k*t politieke correctheid en wéér twee mensen kwijt die zich met hart en ziel voor enig herstel van deze verotte maatschappij wilden inzetten. Doek de politie en de brandweer dan ook maar meteen op want die hebben ook niet juist gehandeld. En dan wil men nog dat ik naar zo'n stemhok ga, ze kunnen de vellen krijgen al dat plebs. Politici noemt men dit, ik noem het ordinaire stoelpootzagers. Blegh!

What's next, minister van sport laten aftreden omdat de finale op het WK niet is gehaald, minister van Volksgezondheid laten aftreden omdat er een giftige boot niet goed is gecontroleerd, minister van Landbouw laten aftreden omdat een kip z'n enkel heeft verstuikt..?

Wat een k*tland, pardon my saying... :(

Vlak voor de verkiezingen opstappen is voordeliger, wat je krijgt dan meer wachtgeld. Tot hun pensioen hoeven ze niet meer te werken denk ik.

Ik zag het al aankomen.....jammer en triest, k*tland met z'n k*t politieke correctheid en wéér twee mensen kwijt die zich met hart en ziel voor enig herstel van deze verotte maatschappij wilden inzetten. Doek de politie en de brandweer dan ook maar meteen op want die hebben ook niet juist gehandeld. En dan wil men nog dat ik naar zo'n stemhok ga, ze kunnen de vellen krijgen al dat plebs. Politici noemt men dit, ik noem het ordinaire stoelpootzagers. Blegh!

What's next, minister van sport laten aftreden omdat de finale op het WK niet is gehaald, minister van Volksgezondheid laten aftreden omdat er een giftige boot niet goed is gecontroleerd, minister van Landbouw laten aftreden omdat een kip z'n enkel heeft verstuikt..?

Wat een k*tland, pardon my saying... :(

Een k*tland is dit zeker niet, maar de rest van je post kan ik me in vinden. Wat een onnodig gezeik en moddergegooi.

Oké, het valt ook wel mee. Maar als ik een fout op werk maak, hoef ik ook niet meteen op te rotten. Ik moet er juist van leren en anderen behoeden niet dezelfde fout te maken..

Het is allemaal zo opgeblazen, we willen iets dat feitelijk onmogelijk is: leven in een wereld waarin géén ongelukken gebeuren. Onmogelijk mijn inziens. Daarnaast worden er nu zogenaamde verantwoordelijken ontheven en bedankt voor bewezen diensten terwijl de échte verantwoordelijken lekker buiten schot blijven en morgen weer (enigzins) zorgeloos achter hun bueautje zitten en hierom lachen... :(

Wat een k*tland, pardon my saying...

Even eerlijk wat doe jij eigenlijk studeer je of lees je vaak de Donald Duck.

Terug
Naar boven