XXL Nutrition

Donner afgetreden!

Even eerlijk wat doe jij eigenlijk studeer je of lees je vaak de Donald Duck.

Offtopic:
Niet grappig gaan doen als je zelf al spelfouten maakt.

Ontopic:
Ik hoor iedereen roepen, goed dat Donenr eindelijk weg is. Maar ik ze mensen goede argumenten geven waarom ze dat nou roepen.

Hij heeft er een zooitje van gemaakt. Dikke fouten sinds hij minister was. Dit was eindelijk dan de druppel.

Elke regering maakt fouten... en oogkleppen zijn de meeste regeringen ook niet onbekend..

dag donner :hello:

Ontopic:
Ik hoor iedereen roepen, goed dat Donenr eindelijk weg is. Maar ik ze mensen goede argumenten geven waarom ze dat nou roepen.

Joh moet je lezen had ik net verteld beveiliging inhuren die niet geinformeerd en getraind waren om op te treden bij enn brand.

In een hotel gaat het zo. het brand alarm gaat af bij rook. Door de rook melders.

De receptie belt meteen 112. De facilitaire medewerkers of in een ander geval de staf[getraind personeel] van het hotel bonkt op de deuren, neemt de gasten mee naar beneden. De Receptie kijkt op een lijst van namen of alle gasten aanwezig zijn, zo niet gaat er 1 a 2 personen met een brand blusser de persoon of personen zoeken. Als ze de persoon niet kunnen vinden of de brand wordt te gevaarlijk gaan ze terug naar buiten toe en wachten op de brandweer.

Verder moeten er in gebouw maakt niet uit welk gebouw[hotel,ziekenhuis,sportschool,discotheek,school] noodverlichting zijn een brand trap als er verdiepingen zijn. Er moeten op elke verdieping een plattegrond zijn aan de wand waar je bevind waar de nooduitgangen zich bevinden, er moeten brand blussers aanwezig zijn.

Het personeel dat getraind is, moet weten hoe te handelen bij brand, weten hoe de brand blus apparaten werken. Bijv. bij elektriciteit draden gebruik je een poederblusser in plaats van schuim of een een waterblusser. Als een persoon in brand staat een brandwerend doek te wikkelen om deze persoon om zo het vuur te doven.

Nou daar is het dus mis gegaan, de beveiliging wist niet hoe ze moesten handelen bij de brand.

die asielzoekers hadden gewoon nooit fikkie moeten stoekn, was er niks aan de hand geweest.

ja donner weg, maar Verdonk krijgt zijn portefieulle erbij. Nou daar wordt je blij van.

Verdonk: minister van justitie en vreemdelingen zaken. :rolleyes:

Zo das dan 1 stijve lul minder ;) :D

Mensen die niet lachen vertrouw ik op voorhand al niet.

Beetje actie en menselijke emoties in de kamer lijkt me geen gek idee. Hoe vaak die lui wel niet bijna in slaap sukkelen terwijl hun collegae mogelijkerwijs op dat moment de oplossing voor het broeikaseffect aandragen.

Als je kiest voor n baan in de politiek, moet je incalculeren dat je werk gevolgen kan hebben voor een compleet land.

Op dit moment is het maar een zaakje van:

Goh, ik heb een fout gemaakt, dat geef ik grif toe en neem dan ook de gehele verantwoordelijkheid op me.....

Vervolgens treden ze af, laten een ander met de zooi zitten en worden vervolgens op een andere vetbetaalde functie gedetacheerd.

Ik vond die vent altijd verschrikkelijk.. zo stront eigenwijs en ouderwets.. pfff blij dat hij oprot!

Ik vind Donner niet echt een goede politicus, dus ben niet rouwig om zijn vertrek. Misschien worden een aantal zaken nu beter geregeld bij Justitie, maar dat zal eigenlijk wel niet. Ik hoop iig, dat ze de laatste plannen voor het gevangeniswezen niet doorvoeren.
Overigens vind ik het lekker simpel om die schipholbrand telkens weer aan te halen. Dat doet de media iig weer goed, want daar kunnen ze punten mee scoren. Ik ben er niet bij geweest, dus kan ik er niet goed over oordelen. Er zijn zeker fouten gemaakt, maar dat gebeurt overal waar gewerkt wordt door mensen. Misschien waren er minder fouten gemaakt, als er meer justitie-personeel aanwezig was geweest, maar dat is alleen maar gissen. Ik weet iig wel, dat beveiligingspersoneel, die werkzaam zijn in een bajes over het algemeen wel goed opgeleid zijn.
Ik kan er iig niet zo goed tegen, al dat zielige gedoe, terwijl de brand is aangestoken door de gedetineerden zelf. Wat mij betreft, hebben de personeelsleden die dag hun best gedaan, maar is het niet helemaal gelukt om iedereen veilig te stellen. Een opgave, die ten alle tijden met brand moeilijk is.

Dat het asielzoekers betrof is natuurlijk een mooie gelegenheid voor de media om uit te halen naar de overheid, omdat asielzoekers nu eenmaal goed verkopen. Ze zijn allemaal zo zielig he.:rolleyes:

Ik kan er iig niet zo goed tegen, al dat zielige gedoe, terwijl de brand is aangestoken door de gedetineerden zelf. Wat mij betreft, hebben de personeelsleden die dag hun best gedaan, maar is het niet helemaal gelukt om iedereen veilig te stellen. Een opgave, die ten alle tijden met brand moeilijk is.