Fitness Seller

Doodgeslagen honden in Rotterdam gedumpt

flexx123

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
5.132
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
De Dierenambulance heeft gisteren in de Rotterdamse binnenstad weer het karkas van een staffordhond met een ingeslagen kop moeten opruimen. Het dier lag verpakt in een vuilniszak in een boodschappentas bij het Kalverpad.

Volgens de Dierenambulance is dit nu al de zoveelste zaak waarin ze een pitbullachtige hond met ingeslagen kop van de straat halen. Iedere maand halen ze twee van zulke hondenlijken op in Rotterdam. De Dierenambulance vermoedt dat mensen de dieren tegen over elkaar laten vechten. De honden die zijn aangetroffen zijn vermoedelijk met een bijl of ander zwaar voorwerp de hersens ingeslagen.

De politie spreekt van geruchten. Ze zouden regelmatig onderzoek hebben gedaan naar pitbullgevechten, maar niets hebben kunnen vinden. De Dierenambulance denkt dat de afgemaakte honden gewond waren of niets meer waard voor de eigenaren waren.

bron:FOK!frontpage / Nieuws / Doodgeslagen honden in Rotterdam gedumpt

Hier kan ik nu zo boos om worden he:mad:

de daders zelf dood slaan met een voorhamer
eertst de bene dan de armen en daarna de rug en daarna een ram op die tyfes kop!!!
sorry hoor:mad:

De honden die zijn aangetroffen zijn vermoedelijk met een bijl of ander zwaar voorwerp de hersens ingeslagen.

Wow, wel fijn dat ze dat even duidelijk maken. What the **** moet hun kop anders mee ingeslagen zijn? Een komkommer? FOK! schrijft soms echt belachelijke dingen.

Verder is het wel heel erg inderdaad.

laffe ziekelingen

Kl**tzakken die zoiets doen. Die eigenaars mogen ze van mij voor de rest van hun leven in een hondenhok opsluiten en regelmatig ernstig mishandelen!

Smerige klootzakken. Ophangen zulke eikels.

*EDIT* Verkeerd gelezen.

P.S: Heb nog 3 karmapuntjes nodig, dan ben ik een cool lichtbaken, wie helpt me even :D

Ik heb geen goed woord voor deze mensen. Vreselijke mensen, aftuigen die hap

Mss hadden die honden wel gewoon een afwijking oid waardoor ze beter afgemaakt konden worden

ik zou zeggen, als ze de daders hebben, in een hokje van 4 bij 4 opsluiten met een paar hongerige pitbulls.

Terug
Naar boven