MuscleMeat

doodziek na training

CombatArnold

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m88
Massa
108kg
Vetpercentage
15%
Elke keer als ik een uur heb getraind voel me me geweldig..... op tijd naar bed 9 uur slaap en dan katjing, dood moe alsof ik amper heb geslapen. zware druk op de hersens, geen concentratie, depressief uitgeput nergens zin.. tijd gaat traaaag .... Wazig zicht, extreem heet hoge lichaamstemperatuur. symptonen verdwijnen na een dag rust...

Ga ik naar kantoor om vervolgens weer verrot naar huis te gaan en in bed te duiken... meerdere keren meegemaakt nu maar het lijkt steeds erger te worden.

Ik had daarom ook 3,5 weken NIET getraind, dacht dat het dan wel weer beter zou gaan. Maar nee hoor! :eek:. Gister weer getraind en vanochtend.. BAM!!!
Ik doe niets geks en zit niet aan de AAS of crea of supplementen. ben Endo/Meso. Ik train hard, maar niet tot ik knock out ga oid.

Enige wat ik kan vertellen is dat mijn vet percentage wel te hoog ligt (ben 25jr... 1,87m en 93 kilo , vandaag), aan bulken + cutten heb ik trouwens nog nooit gedaan, vond ik niet nodig, maar nu ben ik dus wel duidelijk te dik. Waarschijnlijk heb ik daarom te hoge bloeddruk? En met training escaleert dat? Ik doe nu wel sinds een paar weken aan een cut omdat dat vet er echt af moet, en dat gaat ook prima, nu kilo of 2-3 er af in 4 weken.

Jaja, ik ga morgen er mee naar de dokter! Dat sowieso, heb al een afspraak. Ik kan niet eens normaal sporten wtf.
Las er trouwens meer over op internationale fora dat andere krachttrainers er ook soms zwaar last van hadden.... die snapten het probleem ook niet echt, iemand meegemaakt?

Weet verder ff niet echt veel te vermelden voel me zo duf als een konijn, kan wel zeggen dat ik al jaren aan training doe dus voor mijn lichaam is het niets nieuws. trainde afgelopen jaar zon 3-5x per week.
Ik zit ook niet aan het bier door de weeks en in het weekend drink ik hooguit 2 glazen whiskey

Laatst bewerkt:
Eet je voldoende? Drink je voldoende?

Hoe ziet je trainingsschema eruit? Eet je voor de training?

Wanneer heb je er nu exact last van? De volgende ochtend?

Dip/deptressie/burnout?

Ben je druk op je werk? Daar kan het ook aan liggen...

Klinkt als te weinig/niet drinken. Hoeveel drink je tijdens een training?

• Topic Starter Topic Starter
Halve liter...water... drink zelfs eerder te veel

maakt niet uit hoeveel ik eet, staat er los van.... voel me perfect na de training tm ik ga slapen, slaap ook prima alleen bij opstaan begint de hell
Nee, heb geen burnout oid..

Halve liter...water... drink zelfs eerder te veel

maakt niet uit hoeveel ik eet, staat er los van.... voel me perfect na de training tm ik ga slapen, slaap ook prima alleen bij opstaan begint de hell
Nee, heb geen burnout oid..

gewoon doktersadvies afwachten, heeft geen zin om te discusieren als je morgen waarschijnlijk onderzocht word door iemand die er voor gestudeerd heeft

Had dit vroeger ook na basketball wedstrijden. Ik zag alles maar halfjes super wazig zicht met hoofdpijn erbij, tijd gaat traag voorbij juist he? Heb je net voedingsschema? Sinds ik beginen eten ben zoals een pro ( geen fastfood, choco, frisdrank ) is het beter gegaan kwam het niet meer tegen.

Ben net terug van de dokter die zegt dat ik eens moet proberen om het wat rustiger aan te doen in de gym, dat mijn nek te veel wordt aangespannen.
Als het zo blijft ga ik er wel mee terug....

Voel me nog steeds een beetje braq.......
maja, probeer iig wel rond 15% vet te komen en wat minder zwaar te trainen dan... ik train wel behoorlijk heftig

Ik eet trouwens amper fast food of suikers. Ben daar ook echt geen fan van
Het moet dus aan mijn training programma liggen.

Oh ja, ik slik ook sinds maart 2011 finesteride om kaalheid tegen te gaan......... dit kan ook een rol spelen alleen de dokter zie dat het niets uit maakt dat je dat slikt of niet maar kwam net deze bron tegen
http://www.livestrong.com/article/58070-side-effects-finasteride/

Dit komt me wel bekend voor..

Serious Side Effects
According to MedlinePlus, finasteride's concerning side effects include increased breast size, lumps in your breasts, breast pain or nipple discharge. Other side effects include hives, pruritis (itchiness) and facial or lip swelling. Inform your doctor if you have any of these side effects, as they may be life-threatening.
Other Side Effects
In the Medical Therapy of Prostatic Symptoms (MTOPS) Study, the National Library of Medicine states that 1.2 percent of the 768 patients receiving finasteride developed hypotension (low blood pressure), 9.1 percent developed postural hypotension (low blood pressure with changes in your position), 7.4 percent experienced dizziness and 1.7 percent developed drowsiness. In this same study, 1.0 percent developed rhinitis (allergy symptoms) and 2.2 percent developed gynecomastia (male breasts).

http://www.livestrong.com/article/58070-side-effects-finasteride/#ixzz2AsAPu7gI

laat ik maar met de Fina kappen.

Laatst bewerkt:
Ik had ook een keer een melicijn voorschreven gekregen,
2 dagen later lag alles open elk.wontje.werd 5 keer.zo groot en ging onsteken heel.me.benen.waren kapot.

Ging naar.de.docter hij wist hiet hoe het kwam...uiteindelijk kwam het door mijn melicijnen...

Ook al.kon je daar niks van krijgen, blijkbaar tog wel..

elk lichaam reageerd anders op een melicijn dus het kan zeker invloed hebben heb je probleem

**** man! thnx. Maar wat een smerige kl***zak dat hij niet ff vermeld dat het ook aan de fina kan liggen :S. amateur dokter!! ik ben gvd nog slimmer lijkt wel weer

Ik heb dus ook al maaaaanden een peesontsteking in mijn voet dus ben ook al maaaanden niet uitgeweest, etc.. en poblemen met sport dikke hell zit ik dus in nu! Wordt ook super snel dik, rare eetlust soms ... etc
Kap dus echt met die fina shit. Word echt compleet gestoord van het nixen

Ik had ook een keer een melicijn voorschreven gekregen,
2 dagen later lag alles open elk.wontje.werd 5 keer.zo groot en ging onsteken heel.me.benen.waren kapot.

Ging naar.de.docter hij wist hiet hoe het kwam...uiteindelijk kwam het door mijn melicijnen...

Ook al.kon je daar niks van krijgen, blijkbaar tog wel..

elk lichaam reageerd anders op een melicijn dus het kan zeker invloed hebben heb je probleem

Waren die medicijnen voor je typgebrek, godverredomme man :roflol:

Nou wil ik niet als een onwijze b*ch overkomen dus begrijp me niet verkeerd maar als je
zoals je zegt 3-5xper week zwaar traint en geen geraffineerde suikerbende en fastfood eet hoe kan je dan jouw stats hebben?
Als je 15% VP wilt hebben zou ik toch maar even aan een voedingsschema gaan beginnen.

Een half liter water tijdens een training van een uur vind ik eerder te weinig dan teveel.

Je gebruikt die medicijnen al sinds maart 2011 schrijf je, als je er dan mee stopt is t toch logisch dat je nog geen verbetering merkt, duurt ff voordat t uit je systeem is.

Succes ermee iig!

Als ik te weinig carbs binnen heb gekregen kan ik mij ook trillerig en heel erg slap/moe voelen . Drink ik een cola'tje is 't zo over

Nou wil ik niet als een onwijze b*ch overkomen dus begrijp me niet verkeerd maar als je
zoals je zegt 3-5xper week zwaar traint en geen geraffineerde suikerbende en fastfood eet hoe kan je dan jouw stats hebben?
Als je 15% VP wilt hebben zou ik toch maar even aan een voedingsschema gaan beginnen.

Nou nou nou, een kcal overschot kan altijd zorgen voor vettoename, geraffineerde suikers of niet. Verder ken je zijn geschiedenis niet.

Een half liter water tijdens een training van een uur vind ik eerder te weinig dan teveel.

Je gebruikt die medicijnen al sinds maart 2011 schrijf je, als je er dan mee stopt is t toch logisch dat je nog geen verbetering merkt, duurt ff voordat t uit je systeem is.

Succes ermee iig!

Halfwaardetijd is 10-13 uur, dus na een week zou je wel wat verbetering moeten merken.

Tis misschien wat kort door de bocht maar ik probeer t te begrijpen, heb er dus ook bij gezet dat ik t niet zo kwaad bedoel.
(Ging er trouwens vanuit dat TS een vrouw is gezien de V bij naam)

yer, thnx
? V bij de naam is stats V = Shape en die had ik al toen ik 14 was.. 11,5 jaar geleden zat ik ook al in de gym

Gaat nu al 100x beter sinds ik een week ben gekapt met die bende heb ook het idee dat mijn hart beter pompt/functioneert ... ging eergister sporten merkte gister dat ik niet dikverrot of naar de klote was, dus gaat meteen al de goede kant op, zal nog wel beter worden komende weken. Psychisch ook wel een deuk opgelopen door die rommel.

Lag dus echt niet aan mijn voeding

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven