- Waardering
- 22.094
Kijkt iemand dat wel eens op Nat Geo? Iemand zelf al voorzorgsmaatregelen genomen als de shit uitbreekt? 
Gave serie trouwens.

Gave serie trouwens.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik geloof best dat zo iets zou kunnen gebeuren. Dat de hele wereld naar de klote gaat door een apocalyps. Tevens is het ook wel mogelijk om een zombievirus te creëren. Dat ter zijde, eigenlijk zou je wel voorbereid moeten zijn.

De meeste mensen in die show hebben psychiatrische hulp nodig.
IK heb er een paar gezien ja,
is best verbazend wat de mensen uit geven aan overleef spullen
Is er ook een die de hele dag in zijn vrachtwagen zit , toch ?![]()
Ik vind dat zulke mong*len, serieus. Een kerel met een truck die zich voorbereidt op een ramp, niet in de gaten hebbend dat je ook niet eeuwig rond kan rijden met je autootje.. Een wijf met een gezin die er alles aan doet om een ramp te overleven, maar dan zelf een conditie van 0 hebben en gewoon dik zijn.
Zoveel fout.
idd, trainen is mijn prepKijk er met volle verbazing naar, echt prachtig programma.
Als de hel losbreekt ga ik op strooptocht dus ik hoef niet te preppen. Gewoon zorgen dat ik dan max buff ben, kogelvrij vestje en gaan met die banaan

ze zeggen in dat programma ook dat de ECHTE preppers geheim willen blijven omdat ze niet geplunderd willen worden als de pl**ris uit breekt.... dus niet in de media willen komen
nee dit zijn gewoon mensen met aandachtstekortDus het zijn acteurs? Vond al iets vreemd aangezien zo'n housewife snacht speciaal dingen liet bezorgen zodat de buurt niet wist dat ze prepte.
Maar ondertussen wel met je smoel op tv
+1
.
.
.