- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie heeft die doomsday preppers gezien dat die man zn eigen vinger er af schoot?![]()
Haha, die was wel epic.
Was alleen beetje jammer dat die dat deed in het bijzijn van ze kinderen.
.Wie heeft die doomsday preppers gezien dat die man zn eigen vinger er af schoot?![]()

lekker slim op een wapen te gaan inspecteren met je duim over de loophaha die was echt geweldig, ging helemaal stuk
uiteindelijk had hij nog een halve duim.
http://www.youtube.com/watch?v=Qth1k962_9A

JA dat optrekje ging ie verhuren/verkopen aan andere mensen toch? hij had al 3 miljoen dollar er ingepompt.Randdebielen, die van vandaag was ook de weg kwijt met z'n schuilkelder met bioscoop, fitnessruimte en zwembad.

Wie heeft die doomsday preppers gezien dat die man zn eigen vinger er af schoot?![]()
Ha ha, ik moest ook lachen.
En die kinderen ook, het is ook heel normaal als je vader zijn duim eraf schiet en daarna zegt...ach joh. Zulk soort situaties kunnen zich nu eenmaal voor doen. Ik ben voorbereid ! Oh man....
Triest uiteraard, maar neemt niet weg dat o.a die show een hoop handige tips bevat.
Weet niet hoe het met de rest van de forummembers zit maar ik ben veel buiten in de natuur, soms zit ik dan om heen te kijken wat evt bruikbaar zou zijn. Nooit verkeerd om dat jezelf aan te leren.
Kom op de meest afgelegen plekken nog zooi tegen. De mens is het meest slordige wezen in het universum volgens mij.
---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 15:17 ----------
Ik vind dual survival nog de beste show tot nu toe.
---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 15:19 ----------
m.imdb.com/title/tt1673441/
.
.