AndroidHealthClinic

Doomsday Preppers

• Topic Starter Topic Starter
22.00 aflevering op Nat Geo

Wie heeft die doomsday preppers gezien dat die man zn eigen vinger er af schoot? :roflol:

Haha, die was wel epic.

Was alleen beetje jammer dat die dat deed in het bijzijn van ze kinderen.

De kinderen hadden hem gewaarschuwd om niet de loop van het wapen vast te pakken dus nee.
Het is niet alsof ze er een trauma aan over hebben gehouden:).

haha die was echt geweldig, ging helemaal stuk :roflol:
uiteindelijk had hij nog een halve duim.

http://www.youtube.com/watch?v=Qth1k962_9A
lekker slim op een wapen te gaan inspecteren met je duim over de loop :o

Al was het niet eens een wapen maar een bezemsteel: HOEZO ZOU JE JE DUIM OVER HET UITEINDE HOUDEN?
wat een dwaas :roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 22:50 ----------

Randdebielen, die van vandaag was ook de weg kwijt met z'n schuilkelder met bioscoop, fitnessruimte en zwembad.
JA dat optrekje ging ie verhuren/verkopen aan andere mensen toch? hij had al 3 miljoen dollar er ingepompt.

Wat tu fak. Ga van je leven genieten ofzo. Maak het geen obsessie. STEL dat er een ramp gebeurt, ben je de enige die het overleefd. Wellicht overleven er nog een paar mensen, maar wat is je plan dan? Waarschijnlijk had je beter dood kunnen gaan dan :P

Wie heeft die doomsday preppers gezien dat die man zn eigen vinger er af schoot? :roflol:

Ha ha, ik moest ook lachen.
En die kinderen ook, het is ook heel normaal als je vader zijn duim eraf schiet en daarna zegt...ach joh. Zulk soort situaties kunnen zich nu eenmaal voor doen. Ik ben voorbereid ! Oh man....

Triest uiteraard, maar neemt niet weg dat o.a die show een hoop handige tips bevat.

Weet niet hoe het met de rest van de forummembers zit maar ik ben veel buiten in de natuur, soms zit ik dan om heen te kijken wat evt bruikbaar zou zijn. Nooit verkeerd om dat jezelf aan te leren.

Kom op de meest afgelegen plekken nog zooi tegen. De mens is het meest slordige wezen in het universum volgens mij.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 15:17 ----------

Ik vind dual survival nog de beste show tot nu toe.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 15:19 ----------

m.imdb.com/title/tt1673441/

Economische Breakdown is zeer realistisch.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 16:55 ----------

Ha ha, ik moest ook lachen.
En die kinderen ook, het is ook heel normaal als je vader zijn duim eraf schiet en daarna zegt...ach joh. Zulk soort situaties kunnen zich nu eenmaal voor doen. Ik ben voorbereid ! Oh man....

Triest uiteraard, maar neemt niet weg dat o.a die show een hoop handige tips bevat.

Weet niet hoe het met de rest van de forummembers zit maar ik ben veel buiten in de natuur, soms zit ik dan om heen te kijken wat evt bruikbaar zou zijn. Nooit verkeerd om dat jezelf aan te leren.

Kom op de meest afgelegen plekken nog zooi tegen. De mens is het meest slordige wezen in het universum volgens mij.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 15:17 ----------

Ik vind dual survival nog de beste show tot nu toe.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 15:19 ----------

m.imdb.com/title/tt1673441/

Dit was echt compleet achterlijk ja, komt ervan als mong*len met pistolen "spelen".

De hippiepreppers ergeren mij eigelijk veeeeel meer als de nutjobs.
Ok dat ze gebruik maken van de natuur en dergelijke.
Maar die gedachte dat ze een commune kunnen runnen,zonder moderne wapens en waar jan en alleman welkom is...NO WAY.

Ben niet bepaald pro-wapens maar als in Amerika in 1 van die doem scenario's terechtkomt ga je gewoon NIET overleven met enkel een flowerpower love of een paar bijlen hier en daar:).
Baby's gebruiken guns als tutters daar:D.

Terug
Naar boven