XXL Nutrition

Doorgaan met kuur of afbreken ?

WesleyV

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
83kg
Beste,

Ik ben nu 4 wkn bezig met mijn kuur, namelijk :

1 - 4 dianabol 30 mg pd
1 - 10 test e 500 mg pw
1 - 10 bold 200 mg pw
12 - 16 nolva

Mijn test blijkt echter fake te zijn. aangezien ik er totaal niks van merk na 4 wkn en mij dit verteld is in onderstaande link
zie hier :

http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/test-e-aburaihan-9040-9020-echt-nep-331576/#post7492769

De dianabol was ook al niet zo geweldig :s
Eerste 2 wkn ging me kracht duidelijk omhoog..
Hierna verloor ik die kracht net zo snel als dat het kwam

Kan ik beter stoppen en nakuren ? (als dat nodig is)
Of kan ik beter andere test e (of iets anders?) halen en dus vanaf nu 10 wkn doorzetten maar dan zonder een nieuwe kickstart.
Of moet ik doorgaan met het spul dat ik nu heb en zo snel mogelijk een bloedtest doen waaruit zal blijken of het dus echt niks doet.

Waardeloze situatie dit zeg.

Ik hoor graag!

Stoppen en gewoon nakuren, je weet niet wat er in je gear zat.

Ik zal maar niet bijdehand gaan doen en zeggen dat je hoort te weten of je gear echt is voor je de spuit erin zet..

Anyway, meten is weten, zonder bloedtest kan niemand je vertellen of je moet nakuren of niet. Dus ook wij niet..

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal maar niet bijdehand gaan doen en zeggen dat je hoort te weten of je gear echt is voor je de spuit erin zet..

Anyway, meten is weten, zonder bloedtest kan niemand je vertellen of je moet nakuren of niet. Dus ook wij niet..

Ik begrijp wat je bedoelt.
Gear kwam niet van een vreemde. En ging er juist bij hem vanuit dat het Real zou zijn..

ik zal maar niet bijdehand gaan doen en zeggen dat je hoort te weten of je gear echt is voor je de spuit erin zet..

+1

bold op 200 doet ook geen reet , en dan nog voor 10weken is echt niet genoeg , de rest van je gear kan fake zijn .

• Topic Starter Topic Starter
Heb morgen om 9 uur afspraak met dokter. Moet namelijk voordat je bloed kan laten testen.
Hoop dat ie dan meteen die bloedtest doet en anders zoek ik iets online.

Komt allemaal goed man. Als je bloedwaardes correct zijn gewoon weer knallen met echte shit.

Problem?

Terug
Naar boven