AndroidHealthClinic

doorgaan of bridgen

hgh moet je door gebruiken , hoe langer hoe beter !
kuren moet je gewoon off gaan na een week of 16 , bridgen is leuk als je een wedstrijd wil doen !

• Topic Starter Topic Starter
hgh moet je door gebruiken , hoe langer hoe beter !
kuren moet je gewoon off gaan na een week of 16 , bridgen is leuk als je een wedstrijd wil doen !

ja, ik ga sowieso een jaar op 10iu zitten. En het is idd voor wedstrijddoeleinden. dus, gewoon tussen elke kuur een bridge?

ja, ik ga sowieso een jaar op 10iu zitten. En het is idd voor wedstrijddoeleinden. dus, gewoon tussen elke kuur een bridge?

ook al zit je aan de hgh hoef je niet een heel jaar door te kuren maar als je een wedstrijd wil doen zou je hiervoor kunnen kiezen. je hoeft niet speciaal te bridgen als je maar elke 12 weken van bijstof veranderd !

dus test non stop, begin bv op 500mg na 8 weken verhoog je naar 750mg na 8 weken verhoog je naar een gram etc, en bijv, eerst deca daarnaa primo daarna tren dan blijf je wel reageren.

als je voor een bridge kiest zou ik langer kuren als je toch een jaar doorgaat bv 20 weken kuren ,wel na 10 weken een andere bijstof kiezen en dan een bridge van 6 weken op 250 test elke 10 dagen . met wat nolva om je oestrogeen omlaag te drukken. en dan weer volgas.

ook al zit je aan de hgh hoef je niet een heel jaar door te kuren maar als je een wedstrijd wil doen zou je hiervoor kunnen kiezen. je hoeft niet speciaal te bridgen als je maar elke 12 weken van bijstof veranderd !

dus test non stop, begin bv op 500mg na 8 weken verhoog je naar 750mg na 8 weken verhoog je naar een gram etc, en bijv, eerst deca daarnaa primo daarna tren dan blijf je wel reageren.

als je voor een bridge kiest zou ik langer kuren als je toch een jaar doorgaat bv 20 weken kuren ,wel na 10 weken een andere bijstof kiezen en dan een bridge van 6 weken op 250 test elke 10 dagen . met wat nolva om je oestrogeen omlaag te drukken. en dan weer volgas.

Ik verander elke 12 weken van soort testo,... test e naar susta naar test p,... ook bijstof veranderd telkens.
maar ik neem 10iu en verdeel ze over de dag met telkens 5iu per keer. Maar nu zegt mijn leverancier dat het lichaam telkens maar 3,3iu per keer kan opnemen. Hierover vind ik dus geen enkele info. dat zou willen zeggen dat een prof gemiddeld 8 injecties hgh per dag zet, dat lijkt me wel beetje veel.

als je op 10 iu zit in het begin kan je niet eens meer een vork vast pakken dus denk dat je geen hgh hebt !
je start op 2iu en bouwd langzaam op naar 8 ofzo

Van test e naar test p is net hetzelfde.
Beter kan je gewoon bridgen hoor.

In een bridge zakt je cholesterol terug/leverwaarden etc.
Als je maar blijft verhogen dit is echt niet goed.

als je op 10 iu zit in het begin kan je niet eens meer een vork vast pakken dus denk dat je geen hgh hebt !
je start op 2iu en bouwd langzaam op naar 8 ofzo

dat vind ik persoonlijk onzin. Ik ken er genoeg die op 10iu zitten. En de hgh die ik heb is 100% real. ik heb wel last van slapende handen, zo geod als constant tintels in mijn vingers en doodmoe zijn. Pijn aan je gewrichten ondervind je pas na 2-3 weken.

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 20:59 ----------

Van test e naar test p is net hetzelfde.
Beter kan je gewoon bridgen hoor.

In een bridge zakt je cholesterol terug/leverwaarden etc.
Als je maar blijft verhogen dit is echt niet goed.

ok, thx voor de info. Ik ga gewoon na elke 10-12 weken een bridge doen van 6 weken van 125mg test E per week en dan terug knallen.

Deftig kuurtje, ben benieuwd. ;)

Ik verander elke 12 weken van soort testo,... test e naar susta naar test p,... ook bijstof veranderd telkens.
maar ik neem 10iu en verdeel ze over de dag met telkens 5iu per keer. Maar nu zegt mijn leverancier dat het lichaam telkens maar 3,3iu per keer kan opnemen. Hierover vind ik dus geen enkele info. dat zou willen zeggen dat een prof gemiddeld 8 injecties hgh per dag zet, dat lijkt me wel beetje veel.

Weet je eigenlijk wel wat je aan het doen bent?

Precies als ik al dacht dus.

Nee, geen flauw idee. Ik had alles gevonden in een container tussen de heroine naalden.
En ik dacht, dat is geld gespaart en zal maar alles in mijn lijf zetten. Zo, vraag beantwoord.

Snap je reactie niet zo goed. Marcel stelt een serieuze vraag.
Misschien dat je eigen post niet goed omschreven was, maar als je van test verandert elke 12 weken gaat dat weinig uit maken.

Ik bedoelde daarmee, na elke bridge verander ik van soort testo en bijstof.

als ik tren a ga nemen, ga ik er toch geen test E langs zetten. dat bedoel ik ermee. dan neem ik test p.

Waarom zou je geen test E bij tren a nemen? Het maakt voor de werking geen fl**ker uit. Test = test.

Ik persoonlijk ga beter op bv susta of test p ipv test E. Ik begrijp wat jullie bedoelen,hoor. Ik kan idd test E gewoon doorzetten, heel mijn kuur en enkel tijdens mijn bridge verlagen en vervolgens weer verhogen. Maar ik persoonlijk vind dit beter werken bij mij.

Ok duidelijk

Terug
Naar boven