AndroidHealthClinic

dopingcontrole

BIG-G

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
tot hoeveel dagen na gebruik is d-boll nog te vinden via de urine, ik heb het maar een week genomen en het is nu een week geleden.Vinden ze dit terug of niet

• Topic Starter Topic Starter
waarom zouden ze een niet-wedstrijdatleet gaan controleren op anabolen ?

Weet je wel dat t aardig wat kost zon urinecontrole....

In de goeie ouwe tijd v/d guldens was dat al zon 60 a 70 piek.

Dboll zei:
Weet je wel dat t aardig wat kost zon urinecontrole....

In de goeie ouwe tijd v/d guldens was dat al zon 60 a 70 piek.

Ik weet het maar tocg zijn ze gisteren binnengevallen op de fitness waar ik train,ze hebben er gewoom 13 mensen utgehaald,wedstrijden of niet,ik wist iik niet dat ze dat konden doen,maar blijkbaar wel.
Maar mijn vrag is dus of ze d-boll na een week nog vinden als je het maar een week hebt genomen

Ja he? Ze mogen echt niet zomaar mensen meenemen. Geloof ik niet!

Haha, en als je niet meegaat. Moet je mee naar de bb-politie.
Wat een bullshit zeg!

Dat heb ik dus nog nooit eerder gehoord...
En wat zodra je positief pist?? Wordt je dan verbannen uit je sportschool??
Inmiddels gebruikt dacht ik toch zon 30 - 40% van de bb-ers doping dus dan kunnen ze de sportscholen wel gaan sluiten.

:D :D

Dboll zei:
Dat heb ik dus nog nooit eerder gehoord...
En wat zodra je positief pist?? Wordt je dan verbannen uit je sportschool??
Inmiddels gebruikt dacht ik toch zon 30 - 40% van de bb-ers doping dus dan kunnen ze de sportscholen wel gaan sluiten.

:D :D

de niet wedstrijd athlten krijgen een geldboete zeiden ze en die wel meededen aan wedstrijden kunnen geschorst worden,ikzelf vindt het ook belachelijk maar het is echt zo.de boete gaat an 150 euro tot ........
En als ze kunnen bewijzen dat je het van de eigenaar hebt kan hij inderdaad de zaak sluiten

Pfft, ik geloof niet dat ze zomaar mogen controleren.
Hoewel, als ze je aanhouden op de autostrade mogen ze ook een drugstest doen dus zeker ben ik niet. Ik zou gewoon gaan lopen of je er wat uitbluffen, onze gymeigenaar zwijgt toch wel me dunkt... (ik gebruik wel niets btw, maar moest ik gebruiken)

Big Byron zei:
Pfft, ik geloof niet dat ze zomaar mogen controleren.
Hoewel, als ze je aanhouden op de autostrade mogen ze ook een drugstest doen dus zeker ben ik niet. Ik zou gewoon gaan lopen of je er wat uitbluffen, onze gymeigenaar zwijgt toch wel me dunkt... (ik gebruik wel niets btw, maar moest ik gebruiken)

Maar als ze met 12 mensen van de politie komen en er mag nieland buiten is het niet zo eenvoedig om weg te raken he

Ijskoud blijven en zeggen dat je nergens aan meewerkt, ze mogen niet zomaar n naald in je arm douwen om bloed af te nemen. En anders laten ze je lekker arresteren als ze dr zin in hebben. Zit je n paar uur op t bureau en zeg je alsnog dat ze op kunnen fl*kkeren met hun test.

Klinkt te makkelijk maar dat is t ook.....de leus Wie zwijgt, die blijft gaat hier niet op.

Slaat nergens op, volgens mij wou glenvanvoren zo graag posten dat ie zomaar wat heeft verzonnen!Wat een gelul man!
Doping komt overal voor trouwens, niet alleen in de sport! Dus als er echt zo'n controle zou voorkomen, dan zouden ze behalve sportscholen, ook huizen en scholen moeten binnenvallen!
Het zou niet eerlijk zijn als ze alleen sportscholen zouden controleren op doping, denk je niet?Tenzij je aan wedstrijden doet uiteraard

Ik heb het idee dat de regelgeving in Belgie toch iets anders ligt dan in Nederland, waar zoiets echt ondenkbaar is. Als dat zou gebeuren dan staat het de volgende dag op alle voorpagina's, naast het feit dat de politie hiervoor niet bevoegd is. Alleen bij redelijke verdenking van het gebruik van drank/drugs mogen ze controleren. Het gebruik van anabolen is toegestaan, net als het gebruik van alle andere drugs. Het bezit en handel is weer wat anders.

net zo gek oniet dan gewoon nergens aan meewerken ze kunnen et echt niet zomaar maken 12 wauten denk je dat ze al die beren van de sportschool kunnen tegenhouden heb er nog nooit eerde van gehoort dat ze et doen

Tsunami zei:
Ik heb het idee dat de regelgeving in Belgie toch iets anders ligt dan in Nederland, waar zoiets echt ondenkbaar is. Als dat zou gebeuren dan staat het de volgende dag op alle voorpagina's, naast het feit dat de politie hiervoor niet bevoegd is. Alleen bij redelijke verdenking van het gebruik van drank/drugs mogen ze controleren. Het gebruik van anabolen is toegestaan, net als het gebruik van alle andere drugs. Het bezit en handel is weer wat anders.

Niet helemaal correct, in Nederland is het n vergrijp om harddrugs voor eigen gebruik in bezit te hebben en het wordt dan ook in beslag genomen, datzelfde geldt voor AS. Je wordt er alleen niet voor vervolgd.

Maar er moet idd sprake zijn van redelijke verdenking, n maat van me heeft ruim 3 jr naturel getraind en toen vroegen mensen m al of ie anabolen gebruikte, vanuit dat oogpunt zouden ze dus iedereen in de gym die ook maar wat breed is moeten gaan testen, omdatie mogelijk niet op natuurlijke wijze gegroeid is.

Dboll zei:
Niet helemaal correct, in Nederland is het n vergrijp om harddrugs voor eigen gebruik in bezit te hebben en het wordt dan ook in beslag genomen, datzelfde geldt voor AS. Je wordt er alleen niet voor vervolgd.

Maar er moet idd sprake zijn van redelijke verdenking, n maat van me heeft ruim 3 jr naturel getraind en toen vroegen mensen m al of ie anabolen gebruikte, vanuit dat oogpunt zouden ze dus iedereen in de gym die ook maar wat breed is moeten gaan testen, omdatie mogelijk niet op natuurlijke wijze gegroeid is.

Daarom zei ik ook, het gebruik op zich is niet strafbaar. Het bezit wel, ook al wordt dat in beperkte hoeveelheden gedoogd. Dat je om te gebruiken ook moet bezitten is dan weer wat anders. Als je in dat geval gebruik zou kunnen aantonen (wat natuurlijk goed mogelijk is bij redelijke verdenking) dan kun je ook gestraft worden voor bezit en dat is in Nederland dus bewust gescheiden gehouden in de wetgeving. Dus we zeggen hetzelfde :D

Ik meende al n echo te horen :D

Toch: beter 2 mensen die hetzelfde zeggen dan geen van beide.

Jaja.....dopingcontrole op een sportschool???? Jij gaat zeker het leger in voor een keuring ofzo.....daar gaan ze idd je urine aftappen.

Terug
Naar boven