Heeft met allerlei factoren te maken amigo.Ik hoef ook niet gelijk te hebben, waar is dit zo persoonlijk afhankelijk van dan? Gemeend interesse in.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft met allerlei factoren te maken amigo.Ik hoef ook niet gelijk te hebben, waar is dit zo persoonlijk afhankelijk van dan? Gemeend interesse in.
Ja ik zag al wel vooruitgang op die 200 mg .
Daarom had ik nog eerst een lage dosis
waarom zegt dan ied online dat je Clomid & nolvadex en hcg moet nemen op je nakuur.
De nakuur - werkt het?
Na afloop van een kuur met AAS zijn veel gebruikers gewend een periode van enkele weken medicatie te nemen die het eigen hormonale herstel bevorderen. Specifiek gaat het om het herstel van de aanmaak van testosteron en zaadcellen. Middelen die veel gebruikt worden zijn anti-oestrogenen (e.g. tamoxifen)...
Hoofdzakelijk is dat de ene testosteron vlugger metaboliseert en/of een grotere klaring heeft (afvoer) dan de andere. Een ander punt is SHBG. Hoe hoger dit is hoe meer testosteron gebonden blijft. Aangezien totaal testosteron = vrij test + albumine gebonden test + SHBG gebonden test. SHBG heeft een langer half leven dan vrij testosteron. Komt nog bij dat SHBG 2 moleculen test kan vasthouden ipv 1. Vetpercentage speelt ook mee aangezien dit meer aromatase activiteit bevat en meer test wordt omgezet naar oestrogeen. Dus minder totaal testosteron.Ik hoef ook niet gelijk te hebben, waar is dit zo persoonlijk afhankelijk van dan? Gemeend interesse in.
Exact wat je niet moet doen, hcg misschien als je een kinderwens hebt op “korte” termijn, maar anders zou ik post cycle niks nemen en gewoon de tijd nemen om te herstellen.waarom zegt dan ied online dat je Clomid & nolvadex en hcg moet nemen op je nakuur.
Dank je voor de uitgebreide uitleg.Hoofdzakelijk is dat de ene testosteron vlugger metaboliseert en/of een grotere klaring heeft (afvoer) dan de andere. Een ander punt is SHBG. Hoe hoger dit is hoe meer testosteron gebonden blijft. Aangezien totaal testosteron = vrij test + albumine gebonden test + SHBG gebonden test. SHBG heeft een langer half leven dan vrij testosteron. Komt nog bij dat SHBG 2 moleculen test kan vasthouden ipv 1. Vetpercentage speelt ook mee aangezien dit meer aromatase activiteit bevat en meer test wordt omgezet naar oestrogeen. Dus minder totaal testosteron.
Waarschijnlijk zal jij op die andere punten dan weer positief scoren.Dank je voor de uitgebreide uitleg.
Wel apart, dat ik, met een hoger vetpercentage, zo "hard" ga met maar 150mg Nebido, waarvan het actuele testpercentage lager ligt.
Hieronder kan je zien dat LH al omhoog gaat lang voordat testosteron een bodem bereikt. Een serm nemen is dan overbodig. Het probleem zit in de testikels die tijd nodig hebben om op gang te komen en dit sluit aan op het advies van Galen om Hcg in de laatste weken van een kuur te nemen.
![]()
Heb jij toevallig de link naar deze studie? Ik heb hem ooit gelezen en wat me bijstond was dat, gekscherend genoeg, de gonadotrofines (LH & FSH) niet volledig onderdrukt waren tijdens het gebruik. Wij zien dit in de praktijk nagenoeg niet; LH & FSH altijd beide ondetecteerbaar laag (<0.3 IU/L). Bij de probleemgevallen zien wij vooral een haperende hypofyse: LH & FSH blijven nog langdurig onderdrukt of komen matig op gang. Wij hebben onlangs de volgende paper gepubliceerd over 'prolonged post-androgen abuse hypogonadism' (PPAAH): https://www.frontiersin.org/journals/endocrinology/articles/10.3389/fendo.2025.1621558/fullHieronder kan je zien dat LH al omhoog gaat lang voordat testosteron een bodem bereikt. Een serm nemen is dan overbodig. Het probleem zit in de testikels die tijd nodig hebben om op gang te komen en dit sluit aan op het advies van Galen om Hcg in de laatste weken van een kuur te nemen.
![]()
Het zou gaan om volgende link maar was niet in staat om de full text te bemachtigen. https://academic.oup.com/ejendo/article-abstract/78/2/373/6838123Heb jij toevallig de link naar deze studie? Ik heb hem ooit gelezen en wat me bijstond was dat, gekscherend genoeg, de gonadotrofines (LH & FSH) niet volledig onderdrukt waren tijdens het gebruik. Wij zien dit in de praktijk nagenoeg niet; LH & FSH altijd beide ondetecteerbaar laag (<0.3 IU/L). Bij de probleemgevallen zien wij vooral een haperende hypofyse: LH & FSH blijven nog langdurig onderdrukt of komen matig op gang. Wij hebben onlangs de volgende paper gepubliceerd over 'prolonged post-androgen abuse hypogonadism' (PPAAH): https://www.frontiersin.org/journals/endocrinology/articles/10.3389/fendo.2025.1621558/full
De ene zegt 200mg is te weinig om resultaat te boeken voor bodybuilding en is eigenlijk Trt. De andere zegt 200mg is geen Trt. De waarheid is: niemand weet dat zeker. Ts kan dat alleen weten door een bloedanalyse op het moment van kuren. Geef 100 jongens 200mg en er zullen er een deel zijn die lichtjes boven de referentie komen, een ander deel in het midden van de referentie en een ander deel hoog suprafysiologisch.
Mehhhh zie het als TRT+. Ligt dus ook zwaar aan je genetica.Wat een onzin... Bij 200mg EW zit iedereen flink boven de referentie (uitzonderingen daargelaten)
Dank! Bijgevoegd de full text, die had ik nog op m'n laptop staan.Het zou gaan om volgende link maar was niet in staat om de full text te bemachtigen. https://academic.oup.com/ejendo/article-abstract/78/2/373/6838123
Waarschijnlijk omdat je beter bent gaan eten en trainen omdat je voor je gevoel ´in een kuur´ zat. Maar zoals meerdere al gezegd hebben, je hebt je eigen productie plat gegooid voor een dosering die gelijk aan, of misschien iéts hoger als je eigen productie ligt. TRT is in principe voor altijd, niet voor een paar weken.Ja ik zag al wel vooruitgang op die 200 mg .
Daarom had ik nog eerst een lage dosis.
Die hebben de studie niet gelezen en papegaaien broscience van jaren terugJa ik zag al wel vooruitgang op die 200 mg .
Daarom had ik nog eerst een lage dosis
waarom zegt dan ied online dat je Clomid & nolvadex en hcg moet nemen op je nakuur.
Op 200 zit ik rond de 1000Wat een onzin... Bij 200mg EW zit iedereen flink boven de referentie (uitzonderingen daargelaten)