Fitness Seller

Dopingcontrole

budowudo

Cool Novice
Waardering
0
hallo,

als ik soms de "kuurtjes" bekijk van mensen die aan wedstrijden deelnemen dan val ik soms achterover (om dan nog maar te zwijgen over de pro's in amerika enzo...) ik vraag me dan eigenlijk af als er bijvoorbeeld in belgie nooit dopingcontroles gedaan worden bij bodybuildingwedstrijden? heb al gehoord van wel maar hoe kan je die testen dan ontlopen??? vorige week stond het kuurschema van een beroepswielrenner in de krant.... man man... echt abnormaal zeg!!! die mannen kuren 10 maanden op een jaar (bloeddoping, testo in ongeziene hoeveelheden en noem maar op...) nu heb ik het over bodybuilding en wielrennen maar ik veronderstel dat in elke topsport "genomen" wordt... mijn vraag is nu, hoe geraken sommigen toch in godsnaam door die controles met zo'n kuurprogramma????

thx on the beforehand!!

In pro-BB wordt niet gecontroleerd. nuff said.

Weet niet of je de film Anygiven Sunday kent.Een american football film met AL Pacino.
Hier zie je hoe iemand dopingcontroles ontwijkt d.m.v zijn urine.
Of het ook zo in het echt gebeurt, i don't know, maar wel geinig om te zien

Wat ook wel voorkomt, is urine van een ander laten injecteren.

Er is een naturel-divisie binnen het BB. Daar zijn shows tested en soms zelfs niet, en bij sommige bonden (NABBA ?) wordt je zelfs gedurende het jaar gecontroleerd... (voor wat het waard is), maar verder geen testen voor zover mij bekend.

Dus de mannen die op de 'O staan ... nah, dacht het niet.

bij wielrenners injecteren ze soms echt rechtstreeks in de blaas ,schijnt dat dit erg pijnlijk is

bij wielrenners injecteren ze soms echt rechtstreeks in de blaas ,schijnt dat dit erg pijnlijk is

idd, maar je moet dan zorgen dat er geen lucht bijkomt, en dat is heel moeilijk, als er lucht bij komt dan ziet de controleur dat, gaat wat spetteren enz

Terug
Naar boven