AndroidHealthClinic

Dopinggebruik in België

Ik zal het je nog sterker vertellen, die dokter heeft zelfs geprobeerd ze zelf te maken, maar hij doet idd zeker samen met zijn "eigen" apotheek. Die is niet van zijn neef, maar dat staat beter om iemand anders zijn naam omdat als er iets is, hij de schijn tegen heeft, aantoonbaar tegenheeft.

Laat die gast maar kloten, hij verdient geld als water. Heeft mij en een vriend een keer uitgenodigd voor een vakantie op zijn kosten hehe. Toch maar niet gedaan

• Topic Starter Topic Starter
****, man, meen je dat.
Dat is hier om de hoek.

Hoezo vakantie op zijn kosten? Is dat een nichtendokter of zo?

Is allemaal leuk,straffe verhalen.
Maar anabolen staan op dezelfde lijst als verdovende middelen.
Apothekers worden daar wel degelijk op gecontroleerd.
Vind je niet dat je bronnen aan het vrijgeven bent als je praat over een -edit ?
Ik vraag me ook steeds af wie hier meeleest...

Laatst bewerkt door een moderator:
re

Ik denk dat er als ze dit hele board eens zouden controleren er wel meer dingen aan het daglicht zouden komen...:D

Tja, er zullen ook wel wat inspecteurs hun injectje zetten...twijfel daar maar niet aan. 10% van de monsters bij ons in de Gym zijn flikken.
En geef je 'arts' en 'genk' in op de site vd gouden gids komen je er dadelijk 40 tegemoet dus...

Ik ga het eens proberen in Wallonie. Geen anabolen maar gewoon wat andere stofjes. Niet echt illegaal maar je hebt er wel een doktersbriefje voor nodig.

Sorry, zijn sommigen hier echt zo achterlijk dat ze bronnen hier neerflikkeren?

Staat gewoon een instant ban op hoor. Svp next time nadenken voor je iets post.

Waar zie je dan bronnen vermeld?

Waar ik die ge-edit heb.

sommige mensen denken om even interesant te doen omdat ze eens iets weten.......

Ik ga het eens proberen in Wallonie. Geen anabolen maar gewoon wat andere stofjes. Niet echt illegaal maar je hebt er wel een doktersbriefje voor nodig.

Buiten allerlei ziektekiemen ga je daar niets vinden vriend!

Ik stel voor dat je in de veilige thuishaven die Vlaanderen heet blijft

De veilige thuishaven die onafhankelijk wil worden :D .

soms wil ik verhuizen naar nederland.. Soms dan ook weer niet ;)
vind dit echt wel BS! Zit je daar ff op je gemak te trainen en de flikken vallen binnen.. waar gaat deze wereld toch naartoe..

Terug
Naar boven