MuscleMeat

dosering clenbuterol

johnybravo

Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
80kg
hallo,
ik ga beginnen met clenbuterol. Echter lees ik enerzijds dat je moet oppassen met dosering omdat de halfwaardetijd 36 uur is, dus het niveau in je lichaam constant stijgt, anderzijds lees ik dat je het juist moet opbouwen: dag 1: 20 mcg, dag 2: 20 mcg, dag 3: 40 mcg, dag 4: 40 mcg, dag 5: 60 mcg etc.
Wat is nu de juiste manier?

Zijn al veel topics over.
Heb je Test erbij lopen?

• Topic Starter Topic Starter
nee alleen clen, maar de manier die ik als voorbeeld noemde, die ik ook ergens in het topic las, is de juiste manier?

dat topic had ik ook gevonden ja, maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk

als je met pillen van 20mcg werkt is 20-20-40-40-60-60-...(dosering dag1-2-3-...) en dan weer afbouwen vrij goed tegen de side-effects

bedoelt hij hier dat je bij dag 4 al weer afbouwt? of ga je door met die 60 mcg totdat je zelf wil afbouwen?

Je moet zelf kijken qua sides wat je chill vindt. De 1 zit op 80 max de ander 120

Waarom wil je clen gaan gebruiken?

Ik zit nu al bijna 5 weken aan de clen ben rustig begonnen met opbouwen en zit nu ongeveer al 3.5 week op 150 mcg.
Kwa sites merk ik niet echt veel behalve de bekende hittevlagen zo nu en dan ook af en toe lichte trillingen in de handen,en verhoogde hartslag in rust en hogere hartslag dan normaal bij inspanningen.
Vetverlies is wel iets btr als zonder het gebruik van clen maar het zijn ook weer geen schokkende resultaten.
Al met al best lekker spul maar ga na deze week off voor 5 weken en dan ga ik een 2 weken op/off schema hanteren.
Omdat ik toch het idee heb dat het stagneerd na 3 weken.

Laatst bewerkt:
Jij hebt er vast wel iets naast lopen ijzer vreter?

150mcg is geen voorbeeld voor velen, je weegt dan ook 121kg.

Jij hebt er vast wel iets naast lopen ijzer vreter?

Em je begint me te kennen homes geen goed ontwikkeling he he!
Ik laat alleen ff mijn ervaringen doorschijnen op gebied van clen.

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

150mcg is geen voorbeeld voor velen, je weegt dan ook 121kg.

Ik weet het ik wou alleen ff zeggen wat ik ervan vond op een dosering die voor mij werkt.
Maargoed zal ts mijn visie op zijn vraag ff belichten.
Het is en blijft met alle doseringen natuurlijk zo dat je er achter moet komen wat werkt voor jouw er is nooit een vaste richtlijn!

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

hallo,
ik ga beginnen met clenbuterol. Echter lees ik enerzijds dat je moet oppassen met dosering omdat de halfwaardetijd 36 uur is, dus het niveau in je lichaam constant stijgt, anderzijds lees ik dat je het juist moet opbouwen: dag 1: 20 mcg, dag 2: 20 mcg, dag 3: 40 mcg, dag 4: 40 mcg, dag 5: 60 mcg etc.
Wat is nu de juiste manier?

Dit is een juiste manier van opbouwen je kan er ook voor kiezen elke 3 dagen pas met 20 mcg te verhogen dit zal je persoonlijk uit moeten vinden.
Vele passen ook verschillende op en af schema,s toe.

Bijvoorbeeld
2 dagen op/af
2 weken op/af
Of zelfs max 6 weken op/af

Het is aan jouw om uit te zoeken wat voor jouw het beste werkt er is geen vaste richtlijn.
Belangrijk is dat je goed in de gaten hou waarneer de tremors/trillingen te heftig worden.
Blijf ook altijd opletten dat je hartslag zowel in rust als belaste situatie niet te hoog wordt.

Laatst bewerkt:
ok, bedankt voor de reacties.
Verder vroeg ik me nog één ding af: heeft clen invloed op je stofwisseling ná je kuur? Ik lees her en der namelijk ook dat het iets met je schildklierhormoon doet, vandaar dat men er T3 bij gebruikt. Ik ben dus van plan alleen clen te gebruiken, kan dit geen kwaad?

ok, bedankt voor de reacties.
Verder vroeg ik me nog één ding af: heeft clen invloed op je stofwisseling ná je kuur? Ik lees her en der namelijk ook dat het iets met je schildklierhormoon doet, vandaar dat men er T3 bij gebruikt. Ik ben dus van plan alleen clen te gebruiken, kan dit geen kwaad?
T3 *IS* een schildklierhormoon en als je stopt met T3, ligt je eigen productie even lam..

Voor zover ik weet heeft clen geen fl**ker met je schildklier te maken :)

Ik zit nu op 80mcg en voel geen zak. Ben benieuwd hoe hoog ik moet gaan eer ik wat effect krijg.

Bedankt je supplier dan maar...je Clen is nep.

Bedankt je supplier dan maar...je Clen is nep.
Zou me toch verbazen, al mijn andere spullen zijn altijd ok geweest.
Zal vandaag verhogen naar 100mcg. Ik voel wel wat temperatuurstijging, maar dat had ik al door de tren, ik merk geen trillingen in de handen of zo waar iedereen het over heeft. En ook geen snellere hartslag.
Als ik aan deze dosis niets merk, zal ik eens een foto plaatsen in de echt/nep sectie.

Hoe lang gebruik je al?

Ik merk ook niets van 100mcg ... geen sides zoals slapeloosheid oid... Tsja, sommige zijn er gewoon
gevoeliger voor als andere. Je kan het het beste checken aan de hand van je lichaamstemp.
Als die verhoogd is, zit je nog goed ;)

En idd, zoals Mack10 hierboven al insinueerde, als je al even ermee bezig bent, voel je
er sowieso gewoon niets meer van.

Laatst bewerkt:
Ik merk ook niets van 100mcg ... geen sides zoals slapeloosheid oid... Tsja, sommige zijn er gewoon
gevoeliger voor als andere. Je kan het het beste checken aan de hand van je lichaamstemp.
Als die verhoogd is, zit je nog goed ;)

En idd, zoals Mack10 hierboven al insinueerde, als je al even ermee bezig bent, voel je
er sowieso gewoon niets meer van.
Ik heb het opgebouwd van 40mcg
, elke 3 dagen verhogen met 20mcg. Zit nu de 2de dag aan 100mcg.
Ik slaap als een roos en zit nochtans aan de tren ook.
Mijn temperatuur is verhoogd, dat wel. Ik had er wel iets meer van verwacht.
Maar ja, mijn lichaam reageert misschien minder op pillen. Toen ik vroeger uitging flipten mijn maten een paar uren op 1 pilletje xtc terwijl ik er 4 tegelijk nam (van dezelfde soort) en er rustiger onder bleef.:D
Misschien slecht voorbeeld maar kan toch een indicatie zijn "bad responder"?

Terug
Naar boven