AndroidHealthClinic

dosering en inname kuur

Misschien een rare vraag...maar waarop baseren jullie dat een bepaalde wijze van inname beter of juist slechter is?

Allemaal broscience of daadwerkelijk gebaseerd op feiten (bron?)?

Dacht dat getxxl van mening was dat winny beste pwo ingenomen kan worden.

Pas geleden gelezen dat je lever een standaard hoeveelheid van een oral afbreekt bij inname, laten we zeggen 5 mg ( die 5 mg is gegokt, geen idee meer hoeveel het was ). Dit zou dus zo zijn als je in 1 x 40 mg neemt je 35 over houdt. Als je 4 keer 10 neemt zou je maar 20 overhouden. Ik ben ook meer van de praktijkervaringen maar dit soort dingen kun je niet ervaren lijkt me.

Voor mezelf zou ik het ook in 1 keer nemen, 1.5 tot 2 uur pre-workout. Op rustdagen dan in 1 keer bij het opstaan.
AAS metabolisme is enzym gekatalyseerd en volgt, in de regel, eerst-orde kinetiek. Eerste-orde kinetiek houdt in dat de halfwaardetijd constant is, en dus onafhankelijk is van de initiele concentratie van een gegeven substraat. Dus of jij nu 5 mg of 40 mg neemt, de halfwaardetijd blijft hetzelfde.

Wat wel kan is dat er bij een gegeven concentratie de Vmax waarde wordt bereikt: de maximale snelheid van een reactie. Dit betekent dat een enzym verzadigd is, en het niet meer uitmaakt met hoeveel meer je het substraat verhoogt, de reactie gaat niet sneller verlopen. Dit is iets wat ik nog moet zien bij AAS.

Misschien een rare vraag...maar waarop baseren jullie dat een bepaalde wijze van inname beter of juist slechter is?

Allemaal broscience of daadwerkelijk gebaseerd op feiten (bron?)?
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2825614/

AAS hebben ook niet-genomische (snelle) effecten. Veel gebruikers melden meer kracht bij pre-WO AAS, en dit komt mogelijk dus door wat in bovenstaande publicatie wordt beschreven.

• Topic Starter Topic Starter
Is het je eerste kuur of...?

Ja, word me 1e kuur. Best spannend!!
Wil morgen beginnen.
Hoe zit het nou met dat hcg, want heb een Klein beetje poeder in een ampulletje zitten. De 1 zegt tijdens 500 iu per week tot je aan de na kuur begint de ander zegt 2X per week 500iu. De ander zegt aan het einde van je kuur 2 weken en dan de week tussen kuur en na kuur en dan grote doses.

Hoe zit het nou echt?

Wil morgen beginnen.
Hoe zit het nou met dat hcg, want heb een Klein beetje poeder in een ampulletje zitten. De 1 zegt tijdens 500 iu per week tot je aan de na kuur begint de ander zegt 2X per week 500iu. De ander zegt aan het einde van je kuur 2 weken en dan de week tussen kuur en na kuur en dan grote doses.

Hoe zit het nou echt?
2x 500 IU of 250 IU EOD vanaf week 1 t/m de eerste week van je nakuur.

Wat vind jij van provi mee laten lopen eerste kuur?

Van wat ik me herinner ben je geen fan van AI?

Weet je wat het is, ik zit op me vet metertje op een 15,5% vet maar ben bang dat dat ding afwijkt.
Dus dat ik miss wel op een 17 a 18% ben bang voor arromatisering, van daar dat ik die provi mee laat lopen, zodat ik er wat droger en harder uitkomt. Maar bovenal om arromatisering door een te hoog vp tegen te gaan, van daar dat ik die mee laat lopen. Maar proviron kan toch niet zoveel kwaad!?

Wil morgen beginnen.

Hoe zit het nou echt?

Waarom neem je dan proviron als dit je eerste kuur is?

Waarom neem je dan proviron als dit je eerste kuur is?
Waarom niet?
Zoals ik net al vertelde zit ik niet heel laag in mijn vp, dus om arromatisering tegen te gaan.
Kort om kom naar mijn idee met provi er droger en harder uit.
Terwijl ik zonder provi er juist vatsig en als een vochtbal uitkomt!

Ligt er maar net aan hoe je erop reageerd, zou het erbij houden maar niet zomaar gebruiken.

Ligt er maar net aan hoe je erop reageerd, zou het erbij houden maar niet zomaar gebruiken.

Weet je droog staan is voor mij gigantisch moeilijk, als dan een middeltje dat niet super zwaar is mij droger kan houden doordathet me test e niet laat arromatiseren. Waardoor ik ook minder kans heb op gyno zal ik dat zeker nemen.
Kans is dat ik er androgene sites van krijg. Ik heb liever beetje haar uitval en puistjes dan cup -c!!

Oke dan niet bro, succes.

Omdat het ook je gains in de weg staat, zal niet veel zijn maartoch. Je weet gewoon nog niet hoe je reageerd op AAS dus ik zou het erbij houden ja maar niet gebruiken. Ik zat precies zoals jij en heb het ook weggelaten. Pakte met 375 test en beetje primo 9kg :) Geen sides niks, nu aan de tren en ook geen last van sides. Sommige kunnen het beter handelen dan de ander.

Zou alleen hcg mee laten lopen maar meer niet :)

Omdat het ook je gains in de weg staat, zal niet veel zijn maartoch. Je weet gewoon nog niet hoe je reageerd op AAS dus ik zou het erbij houden ja maar niet gebruiken. Ik zat precies zoals jij en heb het ook weggelaten. Pakte met 375 test en beetje primo 9kg :) Geen sides niks, nu aan de tren en ook geen last van sides. Sommige kunnen het beter handelen dan de ander.

Het word gebruikt om oestrogeen te verminderen, dus minder vocht en vet retentie.
Het vergroot ook de potentie van testosteron!

Dus in mijn ogen meer en vooral vocht en vet vrije massa!!

Better save then Sorry. Oak liever 6 harde kilo's Dan 9 fluffy kilo's toch bedankt voor de tips mate, I appreciate it!

Kan nolva/een AI ook zorgen voor hogere gevoeligheid voor oestrogeen NA je kuur? Dus wanneer kuur + nakuur is afgelopen en je eigen test+oestrogeenwaardes weer stabiel zijn?

maw kan het pakken van nolva en/of ai ervoor zorgen dat je uiteindelijk juist oestrogeen gekoppelde klachten krijgt?

Kan nolva/een AI ook zorgen voor hogere gevoeligheid voor oestrogeen NA je kuur? Dus wanneer kuur + nakuur is afgelopen en je eigen test+oestrogeenwaardes weer stabiel zijn?

maw kan het pakken van nolva en/of ai ervoor zorgen dat je uiteindelijk juist oestrogeen gekoppelde klachten krijgt?

Geen idee bro, maar mij werd het toen afgeraden door een aantal grote en gerespecteerde leden waaronder Sniezel en Testo. Dus heb het toen gelaten en geen spijt van gehad :)

Maar zit wel iets in ja, omdat je het tijdens dus onderdrukt en daarna komt het dubbel zo hard.

Hangt ervan af wat je pakt. Aromasin killed de oestrogeen als ik me niet ontzettend vergis waardoor je die rebound niet krijgt. Arimidex bijvoorbeeld heeft volgens mij de vervelende eigenschap zich aan de oestrogeen te binden waardoor ie onschadelijk wordt maar niet weg gaat. Gevolg, Ari eruit = buttload aan extra oestrogeen ofwel kans op gyno en al die shit. Zo kun je dus een probleem maken zonder dat er 1 was door preventief AI's te gaan nemen als je nog geen idee hebt of je gyno gevoelig bent. Als je je er dan nog bij bedenkt dat ( aldus BC ) bijna niemand echt gyno krijgt zou ik iig niet zomaar een Ai nemen.

Alle wetenschappelijke termen enzo laat ik aan een ander over, volgens mijn wetenschap werkt het iig zo.

Arimidex is toch een aromatase blokker. Het zal er dus voor zorgen dat je middelen veel minder zullen omgezet worden naar oestrogeen.
Hoe jij ari beschrijft lijkt het wel nolvadex...

Ik heb in mijn vorige kuur proviron gebruikt en was daar helemaal niet tevreden over.
Ik had nog steeds last van puffy nipples en vochtretentie.
E2 stond op 75 waar de max waarde 50 was.
Ik heb dus de pech dat ik zeer actieve aromatase enzymen heb.
In deze kuur doe ik 0.5tab EOD arimodex en mijn vochtprobleem is totaal van de baan alsook zijn mijn tepels terug compleet normaal.
Maar je hebt wel een punt door te zeggen dat je eerst zonder moet proberen en kijken hoe je reageert.
Mss kan je ari bij de hand houden en als je last hebt ari toevoegen.

Voeg je ari toe moet je er wel van bewust zijn dat de weegschaal minder gains zal tonen door het vocht wat er niet zal zijn.
Psychisch vond ik dit wel iets moeilijks.

Ik zou nooit Ari gebruiken om de rebound. Mss dat m'n uitleg niet helemaal klopt, kan goed, ik weet alleen dat Ari wel voor een rebound kan zorgen en je dan alsnog vette gyno op kan lopen. Kies ik liever voor Aro.

Terug
Naar boven