MuscleMeat

Dosis supplementen en inname niet trainingsdagen

aradev

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest x2
Waardering
194
Lengte
1m70
Massa
58kg
Waarop is de dosis van supplementen gebaseerd? Ik neem aan op een man met een gemiddeld gewicht van 75 kg. Of heb ik dat mis. De vraag heeft betrekking op bijv. Creatine, aminozuren, pre workout..etc.

Als vrouw met een gewicht van 55 kilo scheelt dit namelijk al snel 1/3 dosis.

Mijn tweede vraag is wat voor toegevoegde waarde het heeft om agmatine, citrulline en beta- aline ook op niet trainingsdagen te nemen?

Intressante vraag! In

Mijn tweede vraag is wat voor toegevoegde waarde het heeft om agmatine, citrulline en beta- aline ook op niet trainingsdagen te nemen?

Hier ben ik ook zeer benieuwd naar, Beta Alanine had volgens mij een opbouw fase als ik me niet vergis (daarom de in name op niet trainingsdagen).

de hoeveelheid creatine is idd gebaseerd op je lichaamsgewicht (was een stukje op ergogenics, moet ik even opzoeken) met mijn gewicht was het iets van 8,9 gram per dag.

• Topic Starter Topic Starter
Zelfs op mijn verpakking creatine staat geen gr/ kg lichaamsverhouding;)..gelukkig is hierover wel genoeg info te vinden in tegenstelling tot andere supplementen:o..
Uit de reacties op te merken volgt iedereen dus maar gewoon klakkeloos de aanbevolen niet verklaarde dosis (die door de fabrikant of verkoper wordt geadviseerd) op en dat vaak elke dag???

Terug
Naar boven