MuscleMeat

Douane belde net

Alien

Ripped Bodybuilder
Waardering
10
Ik kreeg net een telefoontje van de belgische douane na een bestelling bij 1fast400. Hij vroeg of ik een btw-nr had of ik particulier was. Ik zei particulier en vroeg of er een probleem was. Hij zei nee, het is voor de btw; Er kwam een kleine €18 btw bij. Is dit nu DE naheffing?

Als de vervoerder geen inklaringskosten berekend waarschijnlijk wel. Douanerecht ligt waarschijnlijk op 0%, dus zal er alleen btw worden berekend.

Dat is de naheffing idd, kleine bestelling dan.

wat had je besteld dan?

• Topic Starter Topic Starter
nieuwe zak whey (10lbs), fish oil, ecy :D

Ik had ook zitten kijken naar goedkope whey en dat bestellen in Amerika bevalt me niet echt met die naheffingen, levertijden en eventuele onderzoeken.

Ik bestel me whey nu op www.hercules-fitness.nl . Als je voor 325 euro bestelt kost 4.7 kilo whey nog maar 62 euro.

BadMF zei:
Ik had ook zitten kijken naar goedkope whey en dat bestellen in Amerika bevalt me niet echt met die naheffingen, levertijden en eventuele onderzoeken.

Ik bestel me whey nu op www.hercules-fitness.nl . Als je voor 325 euro bestelt kost 4.7 kilo whey nog maar 62 euro.

Karma voor deze tip.
Laat ik nu net whey nodig hebben. Smaken klinken goed maar smaakt dat spul ook nog een beetje?

Misschien dat er mensen geinteresseerd zijn om samen te bestellen?

Bij bestellingen van buiten de EU kan er altijd een naheffing komen, btw en in Nederland ook nog inklaringskosten.
Als je in een ander EU land iets bestelt is dit niet het geval zolang het niet om handels hoeveelheden gaat maar voor eigen gebruik.

Grijpwijk zei:
Karma voor deze tip.
Laat ik nu net whey nodig hebben. Smaken klinken goed maar smaakt dat spul ook nog een beetje?

Misschien dat er mensen geinteresseerd zijn om samen te bestellen?

Bestel jij voor de hele gym dan? wel heel goedkoop. ik bestel 4 kilo lekker whey voor 84

Tommyboy zei:
Bestel jij voor de hele gym dan? wel heel goedkoop. ik bestel 4 kilo lekker whey voor 84

Weet niet waar je deze semi-populaire uitspraak vandaan hebt maar je past 'm in elk geval verkeerd toe.
Ja, ik bestel meestal grotere hoeveelheden om zo voordeel te krijgen. Heb liever 4,7 kilo voor 62 euro dan 4 kilo voor 87 euro.

• Topic Starter Topic Starter
Nou mijn pakketje is net toegekomen, ik heb m'n whey aan 40.19 euro, deze keer wel naheffing (1 keer op 3 tot nu toe) van 18euro. Moet je wel bedenken dat daarvoor ook andere producten bijgerekend zijn.

De whey is wel wat opgeslagen toc van vorige keer :(

ik snap niet dat jullie nog in amerika bestellen terwijl je in duitsland ook al 5 kg whey voor 50 euro kan krijgen.

j amaar het probleem met in duitsland bestellen is dat er best wel hoge verzendkosten bij kwamen.
had ook eens geinformeerd bij www.firma-armstrong.de maar uiteindelijk was
het duurder dan in nederland gewoon bestellen.???

pucksem zei:
j amaar het probleem met in duitsland bestellen is dat er best wel hoge verzendkosten bij kwamen.
had ook eens geinformeerd bij www.firma-armstrong.de maar uiteindelijk was
het duurder dan in nederland gewoon bestellen.???

Wat betaal je daar aan vberzend kosten dan? Shops waar ik geimnformeerd heb varieerd tussen 9 en 18 e ofzo, afhankelijk van het gewicht. Kijk voor 1 potjes vitamine loont het idd niet.:p

en in amerika komen er zeker geen hoge verzendkosten bij?

De eerste paar keer had ik ook sporadisch maar een naheffing.. 't laatste jaar ofzo elke keer gehad. Mss als ik verhuis dat ik er weer even vanaf ben ;)

BadMF zei:

Site is erg onoverzichtelijk.

Terug
Naar boven