Fitness Seller

Douane Heeft Mijn Vasopro

bigtony

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Een slechter einde van de dag kon ik me gisteren niet verzinnen: mijn nieuwe supplementen kwamen binnen en tot mijn verbazing was de Vasopro afwezig.... (vijf potjes)

In eerste instantie dacht ik dat ze die gewoon vergeten waren, totdat een maat van me wees op een groene sticker van de douane: examined by Dutch costums... **** :mad:

Krijgt dit nog een staartje? Staat mijn naam nu op een lijst en kan ik de rest van mijn leven niet meer bestellen?

Zal nu maar braaf wachten op de inklaringskosten, die zullen natuurlijk WEL komen.... :(

[Link niet meer beschikbaar]
;)

suc6!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat heeft die kaart van USA ermee te maken. 't is de belgische of nederlandse douane die je pakje controleert en de potjes eruit neemt.

skydirk zei:
wat heeft die kaart van USA ermee te maken. 't is de belgische of nederlandse douane die je pakje controleert en de potjes eruit neemt.

omdat ze misschien wel rekening houden met buitenlandse restricties!;)

Het staat op de verboden lijst dus ze worden eruit gehaald. Je zal binnenkort een brief krijgen waarop staat dat je geneesmiddelen importeert terwijl daar geen geldige papieren voor zijn. Mij hebben ze gebelt. Was wel even schrikken hoe ze aan mijn nummer kwamen.

Is het je eerste keer dan zullen ze vragen of je er afstand van doet en dan krijg je geen bekeuring.

Voorlopig zullen al je pakketjes opengemaakt worden om te controleren wat er in zit.

pat21 zei:
Het staat op de verboden lijst dus ze worden eruit gehaald. Je zal binnenkort een brief krijgen waarop staat dat je geneesmiddelen importeert terwijl daar geen geldige papieren voor zijn. Mij hebben ze gebelt. Was wel even schrikken hoe ze aan mijn nummer kwamen.

Is het je eerste keer dan zullen ze vragen of je er afstand van doet en dan krijg je geen bekeuring.

Voorlopig zullen al je pakketjes opengemaakt worden om te controleren wat er in zit.

volgende keer maar melkpoeder importeren.........vanuit Colombia of Curacao!:D

Gewoon je schoonmoeder voortaan laten bestellen.Succes gegarandeerd ;)

USA-route is zo goed als kapot gemaakt door de douane, niet aan te raden om nog illegaal spul te bestellen uit de USA. Als je naheffingen meerekent over andere artikelen kan het nog wel lonend zijn, maar houd er bij Fedex zendingen wel altijd rekening mee.

hebben ze zomaar het recht om je pakjes open te maken? dat is toch priveschennis?
doen ze het enkel met pakjes uit de us of met pakjes van nederland naar belgie ook? anders kies ik en het vervolg ervoor om de spullen zelf af te halen hoor.

Yup, zijn ze gerechtigd toe. De politie mag ook alleen jouw auto onderzoeken, pas wanneer er iemand van de douane bij is.

• Topic Starter Topic Starter
En dan te bedenken dat je die gasten van je eigen belastingpoen loopt te spekken!! :headbang:

ironmike86 zei:
hebben ze zomaar het recht om je pakjes open te maken? dat is toch priveschennis?
doen ze het enkel met pakjes uit de us of met pakjes van nederland naar belgie ook? anders kies ik en het vervolg ervoor om de spullen zelf af te halen hoor.

Belgie - Nederland gebeurt er niets.

Ze mogen je pakjes te allen tijden open maken.

Terug
Naar boven