MuscleMeat

Down

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er loopt met name 's morgens iets vast in de software. Er zal een PHP update gedaan worden om dit probleem te verhelpen.

Kan een eventueel kostenplaatje ook nog naar de bevoegde instanties van DBB gestuurd worden? PC is 3 drie dagen gelegen gecrasht en ben enkele belangrijke fiscale documenten kwijt geraakt.

hehe idd, was die virusmeldingen zo beu dat ik mijn virusscanner maar heb afgezet.

Kan een eventueel kostenplaatje ook nog naar de bevoegde instanties van DBB gestuurd worden? PC is 3 drie dagen gelegen gecrasht en ben enkele belangrijke fiscale documenten kwijt geraakt.

Hehe, virusscanner uitzetten en dan het internet opgaan. Dat is vragen om problemen als je van alles download en naar van alles en nog wat sites gaat.

Ik krijg ook wel eens een melding van mijn scanner als ik DBB open, maar juist dan ga je je scanner toch niet uitzetten?

Voor dit soort claims hebben we in het magazijn gratis spamfilters klaar liggen.

Wil je die grote(voor extra zekerheid) of dat kleine spamfiltertje?

Karma je adres maar even..

images?q=tbn:ANd9GcS0mCP1O89eRrTmLDNMZBqw5loZbvhiu1QQrpLpFIZ8y6JVrQMTKg.jpg

Misschien probeert bigguts dbb nu plat te leggen :( !

Hoopte dat er in dit topic de vraag werd beantwoord welke leden van DBB in de top-serie ''Downistie'' spelen. Nee dus :(

Feeling Down and Defeated? Remember this as a Big Lie!

Dacht hier ff depri te komen doen. Niet dus pfff. Altijd iets waarin dbb tegenwerkt. :p

Kon vanacht om 5 uur ook niet op DBB, fix die shit! :mad:

Aan dit probleem wordt gewerkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven