Fitness Seller

Downloaden nu illegaal en strafbaar in Nederland

Downloaden ook niet. kun je nu dus voor gepakt worden.
Kerel, maak je niet druk.

downloaden en niet meer uploaden mag dus nog wel?
Uploaden was al verboden.

2vb7ifq.png

Via mijn seedbox. Dat zij dus Megabytes per seconde en geen megabits.

Kan het alleen niet zo snel binnenhalen via FTP straks maar no way dat ik nog een torrent opstart via een client op mijn pc.

Usenet ssl -> seedbox -> files? Dus naast usenet abbo een seedbox abbo laten lopen?
Snap de toegevoegde waarde niet echt.

Wat heb je aan een seedbox als je daarna toch je gedownloade zaken (die je met 31.5MB/s daar binnenhaalde), weer moet downloaden naar je eigen pc? Waar je dus toch weer gebonden bent aan je eigen internet snelheid, meestal <3 MB/s bij een normale verbinding. Dan ben je toch dubbel bezig?

Als je gewoon met SSL download, is er niks aan de hand.

Vandaar dat alle cd winkels nu failliet gaan :rolleyes:

Ik ben t wel deels met hem eens hoor. Als er geen downloads zijn zou ik de helft van de muziek niet kennen/kopen. Daarbij komt dat 95% van de mp3tjes die ik heb t geld niet waard zijn en ik nooit geld voor zou uitgeven. Die redenatie dat artiesten x miljoenen zouden verliezen is sowieso bullshit. Alsof elke download anders wel aangekocht zou worden.

Geen paniek mensen, dat willen ze juist zodat we niet meer gaan downloaden.

Hoe zir het nou? Heeft er iemand al gedownload ondanks het 'verbod'?

Ik ben bang van wel of eigenlijk ben ik helemaal niet bang..

Wat heb je aan een seedbox als je daarna toch je gedownloade zaken (die je met 31.5MB/s daar binnenhaalde), weer moet downloaden naar je eigen pc? Waar je dus toch weer gebonden bent aan je eigen internet snelheid, meestal <3 MB/s bij een normale verbinding. Dan ben je toch dubbel bezig?

Als je gewoon met SSL download, is er niks aan de hand.

Makkelijker om een goede ratio te krijgen op private trackers.

Heb jarenlang usenet gebruikt maar inmiddels begint het aanbod steeds meer op te drogen. Private trackers hebben een veel breder aanbod en langer beschikbaar.

Goede ratio op private trackers met je eigen verbinding betekent pc aanhouden (stroomkosten) en minder privacy. Via private trackers zit je meestal wel safe maar met een seedbox er tussen ben je zo goed als compleet afgeschermd.

Je moet alleen wel toegang hebben tot goede private trackers maar invites zijn vrij te snel regelen.

Strafrechtelijk is er niets verboden, zal dus louter via privaatrechtelijke weg zijn dat ze je aan kunnen pakken. Denk dat de kleine downloader thuis wel buiten schot blijft maar de grote verspreiders wel eens de sjaak kunnen zijn.

E-Penis weer wat langer:

2jam0w0.png

Was niet eens de max van mijn downloadsnelheid via mijn seedbox. 1 Gbps is toch wel handig.

Hoe dan... Ik haal met 200 mbit max 15 mb

Hoe dan... Ik haal met 200 mbit max 15 mb

10 Gbit/s seedbox.

Ik kan natuurlijk maar tot aan mijn eigen max downloadsnelheid die files van de seedbox afhalen maar voor sharen is zo'n seedbox super. Inmiddels bij meerdere private trackers goede ratio's, met een 700 Gb seedbox zal ik die ook wel weten te handhaven.

Overigens zou je met 200 mbit wel hoger moeten uitkomen. Haal zelf met 150 mbit tegen de 18 Mb/s.

Holy **** gast xD

wat betaal je per maand

Had eerst een seedbox van € 7,50 per maand, nu 1 van € 17,50 omdat de storage wat krap werd bij die 100Gb seedbox.

Wilde eigenlijk upgraden naar 300 Gb maar kreeg vandaag een goed paasaanbod via de hoster. Heb nu 700Gb storage.

Niet heel goedkoop dus maar ik koop ook redelijk vaak media. Media die ik niet snel kan downloaden maar via private trackers wel kan vinden.

stoer

Terug
Naar boven