Fitness Seller

Downloadlimiet opgetrokken

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
Zie net dat ik sinds vorige maand maandelijks 30 Gig mag downloaden, voorheen was het een schamele 10 Gig. Daarbij komt dat niet gebruikte datavolume wordt meegenomen naar de volgende maanden :woot:

Mijn abbo:
FULL ADSL
down 6 Mb/s
up 640 kb/s
30 Gig/mnd
27,5 euro/mnd

In BE ga je niks beter vinden aan die prijs maar in NL zouden de prijzen lager liggen, wat betalen jullie dus per maand?

ADSL 2
10 mbit
onbeperkt
400 euro/2 jaar (16,66 euro/maand)

€ 69,95 per maand, 15 Mbit/s, geen download limiet. Duurder dan Adsl maar wel constantere snelheden. Nu nog 12,5 Mbit/s, volgende maand 15 Mbit/s. Prijs is incl. VOIP-verbinding.

Dankzij dbc die met erop wees. Is ook nog eens de betrouwbaarste provider van nl. ow ja vergeten, de newsserver van mn provider zit er ook nog gratis bij, en is een van de beste van nl, en voip zit er ook bij, 2 nummer met elk 25 euro tegoed in de maand :cool:

• Topic Starter Topic Starter
wat staan we in BE toch nog eeuwen achterop qua netwerkproviders :sad:

25 euro p/m
20 mbit(haal er maar 15)
geen download limiet

in belgie kun je ook al adsl2 krijgen hoor....kost wel 40 euro ofzo :)

Gelukkig heb ik geen limiet. Met 30 gig kom ik niet toe. :D

Kabel 29.95 inclusief telefonie. Downloadlimiet? :roflol: Ouderwets

Dat ze die k*tlimieten hier mar rap afschaffen:mad:

Zie net dat ik sinds vorige maand maandelijks 30 Gig mag downloaden, voorheen was het een schamele 10 Gig. Daarbij komt dat niet gebruikte datavolume wordt meegenomen naar de volgende maanden :woot:

Mijn abbo:
FULL ADSL
down 6 Mb/s
up 640 kb/s
30 Gig/mnd
27,5 euro/mnd

In BE ga je niks beter vinden aan die prijs maar in NL zouden de prijzen lager liggen, wat betalen jullie dus per maand?

Zit ook al meer dan een jaar bij Full Adsl, je kon tot 6maanden terug al 20Gb downloaden, kort daarna 25, en nu 30.. maar dat is enkel wat op de site staat, ik download al sinds die 20gb limiet meer dan 50 en nog nooit op smallband gezeten... en bij mij staat trouwens 35GB ^^

juni - 2007 : 9,31 Gb / 35 Gb
mei - 2007 : 37,57 Gb
april - 2007 : 38,1 Gb
maart - 2007 : 47,14 Gb
februari - 2007 : 53,41 Gb

ik heb geen flauw idee eigenlijk. heb een abbo van hetnet (adsl snel surfen)
maar kan op hun site niet zien wat de max downloadlimiet is. iemand die dat weet misschien? niet dat ik er snel over ga maar ja nu ik met torrents aan de slag ben ;)

4 Mbps, upload 200mbps, 10 gig downloadlimiet :treuren:
:haar: :tanden: belgië loopt ver achter op dat vlak :tanden:

niet alleen op dat vlak :jk: :p

maar goed weet iemand dus hoeveel de limiet is bij adsl van het net?

onbeperkt downloaden is het enige wat ik nodig heb download hier met 1mb/s vind ik snel genoeg ik betaal 25 euri per maand

niet alleen op dat vlak :jk: :p

maar goed weet iemand dus hoeveel de limiet is bij adsl van het net?

Die is er niet -> in nederland hebben ze bij mijn weten allemaal een fair user policy. Vroeger betekende dit een verkapte limiet, tegenwoordig volgens mij niet meer, de capaciteit is dusdanig uitgebreid in nederland dat ze eigenlijk nooit moeilijk doen. Ik heb met mijn vorige abbonement bij planet gezeten (ook aangesloten door kpn, net als het net, en daar dl ik tot 150 gig per maand en nooit iets van gehoord.

hehe ik bel nog in (vanaf thuis dan)

Terug
Naar boven