AndroidHealthClinic

Dr.Karsten

Sculpture

Competitive Bodybuilder
Waardering
45
Zag zijn naam niet voorkomen in de zoekfunctie dus.

Mijn eerste kuur was in 1991 zo'n 16 jaar geleden.
Dit was bij een huisarts welke als enige in Nederland anabolen voorschreef en ze zelf ook bij je injecteerde.
De welbekende Drs.Karsten.
Eerst werd je van top tot teen helemaal gechekt op lichamelijke gebreken etc.Want in feitte neemt zo'n man ook een bepaald risico.
Karsten werd dan ook scherp in de gaten gehouden,en met argusogen bekeken door vakbroeders.
Elke week naar Haarlem voor een shot Deca-durobolin daar bleef het dan ook bij.
Andere Anabolica verstrekte hij niet hield het alleen bij Deca,wat weinig opleverde qua spieropbouw.

Naderhand in der loop der jaren van alles en nog wat gebruikt (wat uiteraard wel werkte) maar dat was niet bij Karsten.

Nog meer BB's die ooit bij Karsten zijn langsgeweest?

Overigens was de kritiek en het daaropvolgende gezeur hem teveel geworden dat hij er al jaren mee gestopt is.

Laatst bewerkt:
Hoeveel mg deca kreeg je geinjecteerd en voor hoelang? Nee nog nooit van die gozer gehoord...

ik heb er toen wel veel over gelezen. ik weet dat hij met een andere professor in de clinch lag ivm dat hij pro deca was en dat die andere dokter testosteron verdedigde. een discussie die hier ook wel is voorkomt.

volgens mij is hij uit zijn functie gezet enkele jaren geleden na gerotzooi met vrouwelijke patienten. zat ie zeker zelf toch aan de test ipv de deca :D

-rodge

Hmm was toen idd erg populair.
Deed ook door heel Nederland praktijk toen. Kennis liep toen bij hem via Papendal in Arnhem volgens mij.
Hij schreef vrij licht voor, maar wel meer als alleen deca.

Appie steenbeek begeleidde hij ook(wel eens documentaire over gezien).

Dr waren wel meer van dit soort huisartsen.. Mijn ouwe trainer is nu zo'n 53 jaar en heeft er meerdere gehad. Maar die spoten em van alles in.
Hij had een middel, klinkt een beetje als PGF2a, maar dat bestond toen nog niet. Als er een spiergroep achter liep, spoot ie dit in de desbetreffende spiergroep en dit begon dan extreem te branden.. Weet iemand wat dit kan zijn geweest?

hehe, moet wel een erg spannend stofje zijn geweest;)

Dr waren wel meer van dit soort huisartsen.. Mijn ouwe trainer is nu zo'n 53 jaar en heeft er meerdere gehad. Maar die spoten em van alles in.
Hij had een middel, klinkt een beetje als PGF2a, maar dat bestond toen nog niet. Als er een spiergroep achter liep, spoot ie dit in de desbetreffende spiergroep en dit begon dan extreem te branden.. Weet iemand wat dit kan zijn geweest?

Esiclene, dit middel stond bekend om zijn pijnlijke uitwerking. Esiclene is het oude vorm van synthol ongeveer.

Volgens mij PGF 'gewoon' hoor. :)

Bestond dit toen al J??Ik heb het echt over 20 a 30 jaar geleden he..
Esiclene.. ff opzoeken dan maar:P

Esiclene, dit middel stond bekend om zijn pijnlijke uitwerking. Esiclene is het oude vorm van synthol ongeveer.

Idd Esiclene,was in de midden 80 jaren HET favoriete middel om opgeblazen te worden.Lekker goedje injecteerde je in de spiergroep,er onstond daar ter plekke een steriele onsteking.Door het lymphevocht blies je op als een ballon.
Tja zucht de goeie ouwe tijd:rolleyes:

Jups, dacht ook meteen aan Esiclene

• Topic Starter Topic Starter
Hmm was toen idd erg populair.
Deed ook door heel Nederland praktijk toen. Kennis liep toen bij hem via Papendal in Arnhem volgens mij.
Hij schreef vrij licht voor, maar wel meer als alleen deca.

Appie steenbeek begeleidde hij ook(wel eens documentaire over gezien).

Klopt via Karsten heb ik nog is een trainingssesie gevolgt bij Appie Steenbeek in Amersfoort.
Veel (bij)geleert op dat moment,leuke ervaring.

Overigens had je toendertijd ook Drs.Coen van der Zwan dacht dat die toen bij de BB-Bond ook een functie had.
Deze verkocht weer suplementen etc. nadat je bij hem een test had gedaan vetpercentage vs.massa etc etc.
Afloop van de ''bodycheck''raadde hij je dus aan welke suplementen voor jouw van toepassing waren en welke niet.Uiteindelijk betaalde je je scheel aan die rommel haha.

Anabolen verstrekte die niet zoals een Drs.Karsten maar wist je wel weer door te verwijzen naar wat dealeradressen.

Geld stinkt ook voor deze toch al goed betaalde heren niet.
BB is big-Bussines

coen van de zwaan ergens tegen rotterdam. ben ik ook een paar keer geweest het eerste jaar dat ik trainde. bloedonderzoek en dan wat supp's en dhea die hij zelf verkocht. en inderdaad niet goedkoop.

Terug
Naar boven