XXL Nutrition

Dreigende taal van president Iran/Ze staan klaar voor de oorlog!

houston

Ripped Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu.../buitenland/0418_1230_dreigende_taal_iran.xml

staan ook twee video's op de site van RTL 4

Dreigende taal van president Iran
De Iraanse strijdkrachten staan klaar om 'aanvallers de handen af te hakken'. Dat heeft president Ahmadinejad van Iran gezegd.

Dreigende taal Iran
Verslag vanuit Iran

Opofferen
Hij zei dat tijdens de jaarlijkse militaire parade in Teheran. Iran is volgens Ahmadinejad voorvechter van vrede in de regio en in de hele wereld, maar tegelijkertijd 'zijn de Iraanse strijdkrachten bereid zichzelf op te offeren voor hun land'.

Druk
Iran staat onder flinke druk vanwege zijn nucleaire programma. Het land weigert gehoor te geven aan de eis van de VN-Veiligheidsraad dat het ophoudt met de verrijking van uranium.

Leger
Volgens de president is het Iraanse leger een van de sterkste legers ter wereld omdat het zich op God en het islamitische geloof verlaat. Internationale deskundigen zeggen juist dat de uitrusting van de Iraanse strijdkrachten verouderd is, maar dat zij nog wel in staat zijn om bijvoorbeeld de olietransporten in het Golfgebied te hinderen.

Bezoek
Inspecteurs van het Internationaal Atoomenergie Agentschap (IAEA) gaan vrijdag naar Iran om kernfaciliteiten te bekijken.

Het begint nu toch wel menens te worden.

spiertje16 zei:
Ik maak me eerlijk gezegd niet druk om

idd, dit betekend niks.

Noord korea staat ook klaar om usa te ontvangen... zo zijn er wel meer landen.

Pas als USA gaat letterlijk met aanvals plannen komt, dan is het menens

Houston, ben je lid van de orde voor massa hysterie? Geloof al de zesde thread over Iran binnen een week.

supreme zei:
idd, dit betekend niks.

Die zijn er geheid al, maargoed ze zullen komend decennia nog niet gebruikt worden denk ik zo.

• Topic Starter Topic Starter
Homer17 zei:
Die zijn er geheid al, maargoed ze zullen komend decennia nog niet gebruikt worden denk ik zo.

Daar heb je gelijk in. Wat wel zo is, is als Iran daadwerkelijk atoombommen heeft, USA wel boos wordt :)

Alleen dan krijg je een spelletje: Blijf weg of we vuren atoombommen. En dan heb je chaos

supreme zei:
idd, dit betekend niks.

Ja, ze gaan eerst een persconferentie geven waarin ze aankondigen wanneer en hoe ze Iran zullen aanvallen. :rolleyes:

Volgend jaar weer hogere energieprijzen dus, even wat futures inslaan op Brent crude.

EricR zei:
Houston, ben je lid van de orde voor massa hysterie? Geloof al de zesde thread over Iran binnen een week.

houston is toch gesitueerd in orlando?

ik denk dat hij goed geintegreerd is, als het gaat om massahysterie...:cool:

Armageddon%20frt.jpg

Laat ze alleen een ander gebouw nemen, Chrysler Building is te mooi daar voor.

''Houston'', we have a problem.

Ik hoop dat er nu eindelijk eens geknokt gaat worden. Dat saaie gebekvecht de hele tijd. Echt totaal niks aan. Beetje mensen in spanning houden en dan afblazen. Ze maken me blij met een dode mus :(

G21 zei:
houston is toch gesitueerd in orlando?

ik denk dat hij goed geintegreerd is, als het gaat om massahysterie...:cool:

Neuh, Houston ligt in Texas, Orlando (=een stad, geen staat) ligt in Florida.

OT: ik heb niet zo'n hoge pet op van het leger van Iran :D . Beetje een geval van blaffende honden bijten niet.

Ahmadinedjad probeert gewoon een aanval van Israël uit te lokken om zo een excuus te hebben om ze te nuken. Ik ben iig blij dat ik niet in Israël woon.

Terug
Naar boven