MuscleMeat

Breaking News Drie dagen lang 10% korting op ons gehele assortiment!

Status
Niet open voor verdere reacties.

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.382
XXL Nutrition bestaat 10 jaar en dat vieren we met 3 dagen lang 10% korting op ons gehele assortiment!

unnamed.jpg

Kortingscode: 10JAARKWALITEIT

Deze code kan je invullen in de winkelwagen nog voor het afrekenen en is alleen geldig op 23, 24 en 25 november 2015

mooie actie. En succes met de komende 10 jaar! :)

Wou net bestellen dus komt goed uit.

• Topic Starter Topic Starter
Het is zo druk geweest dat de site er een paar keer is uitgeklapt vandaag... we gaan op zoek naar een nieuwe hoster en betere server maar.

Net besteld en geen problemen gehad.

René van harte gefeliciteerd met je 10e verjaardag! Dat je nog maar een oude maar vooral nog grotere jongen mag worden.

Gefeliciteerd Rene!

Ik heb 22 november een kleine bestelling gedaan, vandaag maar een grote de deur uit doen dan :)

10 jaar nog maar. Ik dacht al langer. Ben zelf 11 jaar geleden begonnen met trainen en na een jaar of 2 aansukkelen begonnen met supplementen en begonnen bij jullie waarbij ik dacht dat jullie al jaren bestonden :laugh: De etiketten zagen er toen wel wat simpelere uit en je had maar 4 smaken whey ofso, maar ik vond het perfect zo.

Ga zo door. Jullie zijn wel enorm gegroeid in 10 jaar tijd dan. Ik zou zeggen hou de kwaliteit hoog en maak ook in de toekomst nooit gebruik van goedkopere inkoopstoffen om een grotere marge te krijgen. Ja ik doel nu op B&F.

:thumbs:

René van harte gefeliciteerd met je 10e verjaardag! Dat je nog maar een oude maar vooral nog grotere jongen mag worden.

thx!

Gefeliciteerd Rene!

Ik heb 22 november een kleine bestelling gedaan, vandaag maar een grote de deur uit doen dan :)

10 jaar nog maar. Ik dacht al langer. Ben zelf 11 jaar geleden begonnen met trainen en na een jaar of 2 aansukkelen begonnen met supplementen en begonnen bij jullie waarbij ik dacht dat jullie al jaren bestonden :laugh: De etiketten zagen er toen wel wat simpelere uit en je had maar 4 smaken whey ofso, maar ik vond het perfect zo.

Ga zo door. Jullie zijn wel enorm gegroeid in 10 jaar tijd dan. Ik zou zeggen hou de kwaliteit hoog en maak ook in de toekomst nooit gebruik van goedkopere inkoopstoffen om een grotere marge te krijgen. Ja ik doel nu op B&F.

Ik denk inderdaad dat mede door altijd goede grondstoffen in te kopen en niet het bedrijf te runnen op basis van maximale winsten en winstbejag we een mooie plek hebben veroverd bij de fanatieke sporters. We gaan lekker zo door :wl:

Gefeliciteerd!
Morgen de hele dag nog geldig? de korting?

thx!

Ik denk inderdaad dat mede door altijd goede grondstoffen in te kopen en niet het bedrijf te runnen op basis van maximale winsten en winstbejag we een mooie plek hebben veroverd bij de fanatieke sporters. We gaan lekker zo door :wl:
Gefeliciteerd Rene, je hebt zeker een mooi bedrijf opgericht en je doet het goed volgens mij. Complimenten :) Alleen, aan je professionalisme mag je wel iets werken. Ik vind dat jij, als eigenaar, altijd professioneel en politiek moet blijven, maar waarom verlaag je je altijd naar dit niveau om concurrentie zwart te maken? Dat heb je toch niet nodig? Ik snap niet dat je dat nodig acht voor je bedrijfje. Ben ik de enige die zich hier altijd aan ergert?

Gefeliciteerd!
Morgen de hele dag nog geldig? de korting?

ja morgen de hele dag nog!

Gefeliciteerd Rene, je hebt zeker een mooi bedrijf opgericht en je doet het goed volgens mij. Complimenten :) Alleen, aan je professionalisme mag je wel iets werken. Ik vind dat jij, als eigenaar, altijd professioneel en politiek moet blijven, maar waarom verlaag je je altijd naar dit niveau om concurrentie zwart te maken? Dat heb je toch niet nodig? Ik snap niet dat je dat nodig acht voor je bedrijfje. Ben ik de enige die zich hier altijd aan ergert?

thx!

en ... Ik ben professioneel op de vlakken waar ik vind dat dit nodig is (producten - interne aansturing bedrijfsvoering). Politiek correct heb ik een hekel aan en zo zit ik nu eenmaal niet in elkaar, soms vind ik dat dingen gezegd mogen worden en als andere dat niet leuk vinden dan is dat maar zo. Ik ben ook geen allemansvriend maar zeg wel altijd wat ik vind en mensen weten ook altijd wat ze aan mij hebben.

Even over concurrentie zwart maken weet ik waar je op doelt, als ik de concurrentie echt zwart had willen maken hadden we echt wel heel andere acties ondernomen. Vergeet niet dat de concurrentie mij in 1e instantie heeft aangevallen hier op DBB dat ik/wij de 1e DBB test in scene hebben gezet met een gemanipuleerd product van hun. Later bleek bij een 2e test dat hun product weer niet klopte en toen werd dat ook toegegeven. Als we het dan even over beschuldigingen hebben en professionalisme ;)

Dus laten we hier maar even niet over beginnen aub :wave:

Haha sylve doet weer een poging om medewerker van de maand te worden bij bodyenfit

Enige reden dat bodyenfit een groot marktaandeel heeft is omdat ze jaren lang mensen opgelicht hebben. Omdat ze jaren lang 20,5% bespaard hebben op hun inkoop en zo die rommel goedkoper konden aanbieden dan concurrenten.

Als ik rene was had ik in ieder landelijk dagblad een pagina grote advertentie gezet van deze sjoemelpraktijken en ze met de grond gelijk gemaakt :thumbs:

xxl.jpg

Hoppa, toch weer €19,16 bespaard.. Ik geef de ice tea peach nog een kans Rene :roflol:

Haha sylve doet weer een poging om medewerker van de maand te worden bij bodyenfit

Enige reden dat bodyenfit een groot marktaandeel heeft is omdat ze jaren lang mensen opgelicht hebben. Omdat ze jaren lang 20,5% bespaard hebben op hun inkoop en zo die rommel goedkoper konden aanbieden dan concurrenten.

Als ik rene was had ik in ieder landelijk dagblad een pagina grote advertentie gezet van deze sjoemelpraktijken en ze met de grond gelijk gemaakt :thumbs:
Haha oh nee hoor, zeker niet :) Lekker bezig weer Rene door direct te gaan haten. Het is gewoon onprofessioneel en was gewoon nieuwschierig waarom dat was. Het blijkt wel weer. Bedankt voor de prijs als medewerker van de maand (ik krijg er zelfs ook nog 250 euro voor ;) ) en daar hoef ik niets voor te doen. Dan wil ik hem jou ook wel geven, want jij duikt ook alleen op in XXL topics :1e: en voro de rest heb je totaal geen extra waarde. Wanneer Rene wat extra firepower nodig heeft, logt hij even in op zijn dongeltje en gaat wat posten onder zichzelf. :D

xxl.jpg

Hoppa, toch weer €19,16 bespaard.. Ik geef de ice tea peach nog een kans Rene :roflol:

oooo jij durft :)

Haha oh nee hoor, zeker niet :) Lekker bezig weer Rene door direct te gaan haten. Het is gewoon onprofessioneel en was gewoon nieuwschierig waarom dat was. Het blijkt wel weer. Bedankt voor de prijs als medewerker van de maand (ik krijg er zelfs ook nog 250 euro voor ;) ) en daar hoef ik niets voor te doen. Dan wil ik hem jou ook wel geven, want jij duikt ook alleen op in XXL topics :1e: en voro de rest heb je totaal geen extra waarde. Wanneer Rene wat extra firepower nodig heeft, logt hij even in op zijn dongeltje en gaat wat posten onder zichzelf. :D

Die onzin lees ik wel eens vaker maar ik kan je verzekeren dat ik NOG NOOIT iets gepost heb op DBB met een cloontje of via een proxy of wat dan ook. Dat er andere mensen zijn die dat wel gedaan hebben daar kan iets niet aan doen. Ik heb dat nooit aangemoedigd en ook niet beloond. Ik heb echt wel iets beters te doen dat hier met wat cloontjes onzin posts te gaan maken.

Ik ken overigens iemand die op kantoor werkt bij b&f , en die gaf mij aan dat jij Sylve daar werkt en hij noemde nog circa 3 nick name's van DBB. Is dat nu waar?

Haha, ik snap jou niet. Ik ben gewoon vriendelijk en geef een compliment over dat mooie bedrijf van je en dan ga je me afbranden. Ik heb no hard feelings naar XXL hoor :) Ik constateer iets, vraag iets en ben op dit forum om iets te leren. Dan vind ik dit wel jammer....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven