MuscleMeat

Breaking News Drie dagen lang 10% korting op ons gehele assortiment!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Haha, ik snap jou niet. Ik ben gewoon vriendelijk en geef een compliment over dat mooie bedrijf van je en dan ga je me afbranden. Ik heb no hard feelings naar XXL hoor :) Ik constateer iets, vraag iets en ben op dit forum om iets te leren. Dan vind ik dit wel jammer....

Ik brand je toch helemaal niet af Sylve? Jij suggereert iets met cloontjes en ik geef aan dat je daar fout mee zit zonder je aan te vallen of af te branden.

Daarna schiet me ineens te binnen dat ik laatst een goede kennis van me sprak die bij b&f werkt en dat hij over DBB begon en een aantal nicknamen noemde van medewerkers. Daar zat jij dus ook tussen. Maar goed dat je daar geen antwoord op geeft is ook een antwoord ;)

Daarna schiet me ineens te binnen dat ik laatst een goede kennis van me sprak die bij b&f werkt en dat hij over DBB begon en een aantal nicknamen noemde van medewerkers. Daar zat jij dus ook tussen. Maar goed dat je daar geen antwoord op geeft is ook een antwoord ;)
Heb je een spion XXL? :bang:. Cool

Leuke werknemer dan van Body & Fit die dat jou even vrolijk vertelt..
Maar dat wil natuurlijk nog niets zeggen, meerder mensen werken ergens en zijn actief op dit forum.

Mijn God, Sylve gtfo pls.

Gefeliciteerd XXL, mooie mijlpaal! Jammer dat mensen van het leugenachtige bedrijf dit topic moeten vervuilen.

Heb je een spion XXL? :bang:. Cool

Leuke werknemer dan van Body & Fit die dat jou even vrolijk vertelt..
Maar dat wil natuurlijk nog niets zeggen, meerder mensen werken ergens en zijn actief op dit forum.

Jouw naam noemde hij overigens ook :study:, maakt mij allemaal niet uit maar het verklaard wel het één en ander hoe hier op DBB gepost wordt door bepaalde mensen.

Haha, ik snap jou niet. Ik ben gewoon vriendelijk en geef een compliment over dat mooie bedrijf van je en dan ga je me afbranden. Ik heb no hard feelings naar XXL hoor :) Ik constateer iets, vraag iets en ben op dit forum om iets te leren. Dan vind ik dit wel jammer....
Nee, je bent ongelooflijk aan het zuigen en ik zie eigenlijk overal waar jouw naam opduikt dit soort geprovoceer en gehijg.

Als je er zelf een dubbele agenda op na houdt, of er enkel op uit bent iemand te provoceren of te treiteren, donder gewoon op. Je hebt iig van mij een report te pakken voor je oneindige vervelende gedrag waar zelfs derden maar keer op keer mee geconfronteerd worden. Helemaal klaar mee.

Rene, gefeliciteerd iig. Gister wat Megagrow ingeslagen, kwam er vandaag nog een nieiwe weekaanbieding of niet?

Nee, je bent ongelooflijk aan het zuigen en ik zie eigenlijk overal waar jouw naam opduikt dit soort geprovoceer en gehijg.

Als je er zelf een dubbele agenda op na houdt, of er enkel op uit bent iemand te provoceren of te treiteren, donder gewoon op. Je hebt iig van mij een report te pakken voor je oneindige vervelende gedrag waar zelfs derden maar keer op keer mee geconfronteerd worden. Helemaal klaar mee.

Rene, gefeliciteerd iig. Gister wat Megagrow ingeslagen, kwam er vandaag nog een nieiwe weekaanbieding of niet?

De nieuwe weekaanbieding zouden morgen komen maar doen we toch maar nu, we zijn ermee bezig. Krijgen veel mails en telefoontjes.

Jouw naam noemde hij overigens ook :study:, maakt mij allemaal niet uit maar het verklaard wel het één en ander hoe hier op DBB gepost wordt door bepaalde mensen.
Sure, ik ben een trol van B&F..
Maakt mij ook niets uit hoor Rene, als je dat van hem te horen krijgt, prima.
Zoals je zelf steeds zegt, iets wat onwaar is, hoef je niet te verdedigen..

De nieuwe weekaanbieding zouden morgen komen maar doen we toch maar nu, we zijn ermee bezig. Krijgen veel mails en telefoontjes.
Snap ik, heb daarom ook nog een aantal producten NIET besteld. Wil niet de extra korting mislopen ;)

Sure, ik ben een trol van B&F..
Maakt mij ook niets uit hoor Rene, als je dat van hem te horen krijgt, prima.
Zoals je zelf steeds zegt, iets wat onwaar is, hoef je niet te verdedigen..

Gewoon mond houden en wegwezen dan. Al dat gehijg in een sponsored sale topic wordt ik doodmoe van. Laat het topic gewoon het topic, wens niet met dit soort sheit de hele tijd maar verveeld te worden.

Gewoon mond houden en wegwezen dan. Al dat gehijg in een sponsored sale topic wordt ik doodmoe van. Laat het topic gewoon het topic, wens niet met dit soort sheit de hele tijd maar verveeld te worden.
Amen!

Ik zit alleen niet te hijgen Patjeh, ik feliciteer de beste man zelfs nog en maak een klein geintje om vervolgens zelf ergens van beschuldigt te worden.
Dus ik weet niet waar jij nu op doelt, lees goed wat er gepost wordt en laat mij er dan buiten. Deze keer is Rene degene die er op doorgaat.
Ik zal mijn mond houden, net zoals jij toch?

xxl.jpg

Hoppa, toch weer €19,16 bespaard.. Ik geef de ice tea peach nog een kans Rene :roflol:

De eerste paar keer vond ik 'm echt ranzig. Maar toen.. werd ie ineens lekker :-/

De eerste paar keer vond ik 'm echt ranzig. Maar toen.. werd ie ineens lekker :-/

haha ik ken het, heb je wel met meer dingen. Je weet dan ook de 2e keer wat je te wachten staat en dan valt het ineens ook erg mee. Ik heb zelf overigens altijd tropical en die vind ik echt lekker.

Welk formaat pot had je? ik heb net een kleine pot naar de producent gestuurd en gezegd dat de volgende batch beter moet qua smaak. Ik heb die net getest en de smaak is niet zo al het sample wat we goedgekeurd hebben destijds. Die was namelijk echt lekker.

Ik heb de grote pot staan ;-) Na een weekje begon die ineens lekker te worden :P

ook maar wat ingeslagen scheelt toch weer wat in de knip .en het is een spannend topic met al die spionnen :p

Inderdaad vond em echt niet te zuipen :roflol: Ik had Rene zelfs een berichtje gestuurd met de vraag of ze hem zelf geproefd hadden :P

Maar het went idd, en anders kan je altijd nog met weinig water mengen en je neus dicht houden tijdens het drinken ;)

:coffeepc:

Ik denk ik zal ff een rel starten in deze topic voor wat extra promotie :D

Groot gelijk

Lieve lieve XXL ik ben te traag geweest, mag ik pretty please with sugar on top nog van de actie gebruik maken??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven