MuscleMeat

Dringend hulp nodig met voedinsschema

xola

Novice
Waardering
0
Sportmannen en vrouwen!

Na jaren aanprutsen is voor mij de tijd gekomen dat ik toch echt hulp moet vragen aan de pro's.

Het zit zo: al jaren bedenk ik voedingsschema's die naast voldoende calorieen, eiwitten en koolhydraten, vooral erg lekker en goed te doen zijn voor mij. Ik ben namelijk een behoorlijke lekkerbek. Nou denk ik dat het ergens bij het punt dat het vooral lekker moet zijn misloopt, omdat ondanks dat ik zo'n 6 keer kosten nog moeite heb gespaard om zo hard mogelijk te bulken, ik nauwelijks een kilo groei in 3 maanden tijd :(

Om jullie een idee te geven van wat ik fout doe, hier een globaal idee van wat ik eet in de bulk:

Ontbijt 06.30 uur: 2 sneden waldkorn brood en shake.

tussendoor 10.00 uur: 2 sneden waldkorn met pindakaas.

Lunch 12.00 uur: 4 sneden waldkorn met pindakaas, of rijst met kip tandoori, pasta bolognese.

Tussendoor 14.30 uur: 2 sneden brood met pindakaas.

Na mijn werk 16.30 uur: Shake

Diner 18.00 uur: varieert, maar altijd aardappelen en groente, pasta of rijst met kip. Ik eet ongeveer 7 a 8 aardappelen ter grote van een kippe-ei, en minstens 300gram groente, en natuurlijk een stukje vlees.

Na sporten 21.00 uur: restje van het avondeten en shake.

Rond 22.00 uur zit mijn dag er wel zo'n beetje op, en ga ik pitten zodat ik ook genoeg nachtrust krijg.

wat info over mij: ik ben 26 jaar oud, 1.87m lang en weeg op dit moment 78 kilo. Laatst gemeten vet percentage was 7%, 2 maanden geleden. je kan dus stellen dat ik een ectomorph lichaamstype heb.

Graag hoor ik jullie mening, tips en adviezen. Ik ben natuurlijk bereid alles op te volgen, en ben ook benieuwd naar welke supplementen jullie aanraden. Het enige wat ik niet bereid ben te doen, is AAS.

Alvast bedankt!

Ik mis fruit en kwark/tonijn oid.

Pindakaas is ook niet alles en om het 3x op een dag te eten beetje overdreven probeer dit te vervangen door kaas/kipfilet.

Zou 2 stuks fruit eten bij je maaltijd van 10:00 en 14:30.

En om 22:00 voor het slapen gaan nog 500ml magere kwark naar binnen werken (als het zoals bij jou echt lekker moet zijn misschien stukjes ananas erdoorheen of een beetje roosvicee).

Succes!

Ik zie geen getallen. Hoe kun je een voedingsschema maken zonder te weten wat je lichaam nodig heeft om te groeien en wat je nu binnen krijgt?

Laat de supplementen maar even staan zolang je niet zeker weet of je voeding in orde is want die gaan dan ook niet werken ;)

Check ff de bijlage.. en maak er wat moois van.

Succes!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven