Fitness Seller

Drinken + BB?

PeterBe

Novice
Waardering
0
Hoi,

Ten eerste, ik ben al een paar dagen bezig met inlezen en snap er al wel wat van.

Nu mijn vraag.

Ik ga elke vrijdag en zaterdag en soms meer naar een "Hut", oftewel zuipkeet.
Dit is gewoon om de gezelligheid en we hebben het daar mooi voor elkaar.
Nu is mijn vraag, kan ik wel aan BB doen terwijl ik dus best veel drink (denk aan 7-9) bier per avond?

Ik wil eigenlijk niet stoppen met drinken, misschien wel minderen.

Groeten,

Peter

Hoezo zou je niet "aan bb kunnen doen" als je drinkt?

Tenzij je echt wedstrijd ambities hebt zou ik het beperken..

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht dat dit niet goed zou gaan met de voeding die je nodig hebt enzo, dat het misschien niet zou lukken om te cutten. En wedstrijd ambities heb ik niet hoor ;)

ja als je gaat cutten is het niet aan te raden.

nee ik zou gaan dammen als ik jou was

Grappig dat je meteen "aan BB wilt doen"... begin maar eens met goede voeding en training en als je op een serieus niveau ermee bezig bent (dan zou ik het pas bb noemen) bepaal je dan wel in welke mate je nog alcohol wilt drinken :)

De eerste 2 jaar dat ik serieuzer ben gaan trainen wel periodes gekend waarin ik nog regelmatig een drankje, of twee of 10 dronk. Moet zeggen dat je wel veel vaker periodes gaat hebben waarop je stilstaat. Want je bent de volgende dag wel een soort van slappe vaatdoek eigenlijk. Nouja ik tenminste... Dus drink sowieso niet meer zomaar, eigenlijk alleen nog als ik ga stappen wat max 10x per jaar is ongeveer incl. festivals.

Bedankt voor de reacties, en ik noemde het BB omdat ik anders niet echt wist hoe ik het moest noemen haha,

"aan bb doen" -> "naar de sportschool gaan"

tenzij je homegym hebt

sportschool inderdaad haha

Maaruhhhhhh

veel succes! :P

Terug
Naar boven