MuscleMeat

drinken van sustanon

Status
Niet open voor verdere reacties.

ddr

Cool Novice
Waardering
0
hey, het is misschien een domme vraag, maar ik ga ze toch stellen. Kan je anabolen ook drinken bv sustanon en test e??????? Zoja gaan de effecten meevallen of bijna geen resultaat??????? ???

omfg :headbang:

ik zou het ECHT NIET DOEN als ik jouw was.
je moet ze niet voor niks injecteren als ze ook gemaakt zijn om het te injecteren. Alleen oral stuff mag je slikken of drinken...
Er zijn wel een paar injects die je ook kan drinken, maar daar vallen sus en test helemaal niet onder.

haha, alleen winny inject zou je kunnen drinken, de rest NIET!

lol

he ober,doe mij maar een dubbele sust on the rocks :klink: :klink:

zet nou gewoon die spuit inplaats van allemaal domme en soms ook nog gevaarlijke dingen uit te proberen, denk dat je lever een beste klap krijgt als je een ampul sus achterover slaat:cool:

En de zomer is weer begonnen! :D

Natuurlijk kun je het drinken! motorolie kan je toch ook drinken?

hey, het is misschien een domme vraag, maar ik ga ze toch stellen. Kan je anabolen ook drinken bv sustanon en test e??????? Zoja gaan de effecten meevallen of bijna geen resultaat??????? ???

ben je nou echt zo dom....... waarom z'n topic.

Injecteerbare anabolen steroide zijn om zet te injecteren en niet om ze te drinken....zoals dennis999999 al zegt winstrol kan je drinken.

Mijn buurman heeft een hond kan ik die nken??? ??? ??? ??? z'n vraag stel je doe ff normaal man. Asl je dat niet kan open niet zulke topic want hier bij deze forum komen duizenden mensen bezoekken meeste daar van weten bijna niks over anabolen steroid's als je dan zulke dinge gaat vragen wie weet hoe mensen hierop reageren. Dus volgede keer niet meer doen oke.:finger:

Geachte moderator dit is geen topic waar mensen iets van kunnen leren dit is een topic die gevaar op kan leveren. Hier bij wou ik vragen of hier een SLOTJE op kan.

enkel met een acetaat ester kan een as op oliebasis oraal overleven, en dan nog maar met 10-15%

Geachte moderator dit is geen topic waar mensen iets van kunnen leren dit is een topic die gevaar op kan leveren. Hier bij wou ik vragen of hier een SLOTJE op kan.

Ach het is best vermakelijk, maar je hebt gelijk dit leidt tot ongelukken en het antwoord is al gegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven