Fitness Seller

Drinken

HCH

Advanced Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Wat is nu het beste om te drinken door de dag heen,

S'morgens en sávond drink ik melk, maar voor overdag mee naar school?
Neem nu wel eens chocomel mee, maar dat staat wel bol van de suikers.
Pak dit vooral na de training, maar denk dat dit voor overdag niet echt goed is?

Iemand een goeie tip.

Stats:
1,83
Kg 75
bf = 10ong.

water:zuip:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je snelle reactie, maar is er niks met eiwtitten en kcal zonder al te veel suiker.

Wil zo hard mogenlijk bulken.

Als je echt hard wil bulken is een pakje chocomel op zijn tijd ook niet zo'n ramp lijkt me... Je zou bijvoorbeeld ook een fles water mee kunnen nemen en daar dan bijvoorbeeld wat choco whey poeder in kunnen gooien, even schudden en daar is je gezonde fles chocomel:p

Volgens mij daat dat klonteren?, maar ik zoek echt iets voor x per dag dus zoiets als goedemorge, maar dan zonder alle suikers.

Ben bang dat ik zoek naar iets wat niet bestaat :(

als je een fles water mee neemt en pas in de pauze op school de whey erin gooit en flink schud en meteen opdrinkt zal dat klonteren wel mee vallen hoor. Als een fles te veel is vul je steeds een halve fles;)

Ok bednakt voor je tip, zal het gaan proberen ;)

Wellicht is er iets makkelijkers?

Je zou een paar bidons met CCG kunnen meenemen.
Daar doe je dan water bij als je het wilt nemen.
Als ik geen tijd heb om brood te smeren gooi ik gewoon 4 bidons van 0.5l in mijn tas met in elk 4 scheppen CCG.
Hetzelfde kan je doen met R&P van Bodylab.

Waarom niet melk ook overdag?

Water heeft enorme voordelen voor je lichaam, ook al zitten er geen KH of eiwitten in.

ik neem water of thee.
whey kan je makkelijk met water mengen en dan een paar uur bewaren. doe ik ook.
heb nog nooit last gehad van klonten.

Ik neem wel water mee met paar zakjes compley carb.

Ik moet het alleen iets langer kunnen bewaren dan paar uutje want moet om 7 u thuis weg en heb mijn laatste pauze om 2 uur. dus denk beter droog meenemen en hervullen.

Ik neem gwn Fles van 2liter water naar school^^

Juist um neem gewoon een paar flesjes mee gevuld met whey of carb compley en vul je flesje gewoon half vol ofzo flink schudden en zuipen maar;)

Ik neem wel water mee met paar zakjes compley carb.

Ik moet het alleen iets langer kunnen bewaren dan paar uutje want moet om 7 u thuis weg en heb mijn laatste pauze om 2 uur. dus denk beter droog meenemen en hervullen.

Zo bedoelde ik het ook, water er pas bij doen als je het wilt gebruiken.

Toch raar dat er dus gewoon geen enkele gezonde drank bestaat(behalve als je supplementen er zelf in gooit), behalve melk.

Is het als fabrikant zo moeilijk om gewoon een lekkere smaak in een drank te krijgen met gezonde voedingstoffen?

Je kan wel chrystal clear gaan drinken ofzo, waar weinig calorieen in zitten en een smaakje. Maar het nadeel hier van is dat er geen bruikbare voedingsstoffen in zitten..

Terug
Naar boven