XXL Nutrition

Drogba zwaar gestraft voor beledigende opmerkingen

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Drogba zwaar gestraft voor beledigende opmerkingen

Chelsea kan vier wedstrijden niet beschikken over Didier Drogba. De spits ontving van de UEFA een schorsing van zes duels, waarvan vier voorwaardelijk. Ook José Bosingwa werd bestraft, de rechtsback werd voor drie wedstrijden geschorst plus één voorwaardelijk. De UEFA strafte het tweetal voor het maken van beledigende opmerkingen richting de scheidsrechter.

De UEFA strafte José Bosingwa en Didier Drogba voor incidenten na afloop van het duel tussen Chelsea en Barcelona in de halve finale van de Champions League. De woede van Chelsea over de uitschakeling richtte zich op scheidsrechter Tom Henning Ovrebo. De Noorse arbiter had een aantal situaties weggewuifd waarbij de Engelse club dacht recht te hebben op een strafschop.

Voor het oog van de televisiecamera's protesteerde vooral Drogba heftig. Ook Bosingwa liet zich niet onbetuigd. 'Ik weet niet of hij nu een scheidsrechter of een dief was', reageerde de Portugees na de wedstrijd. Bosingwa bood later zijn excuses aan, maar dat was voor de UEFA niet voldoende.

ik vind het zeer terecht want dat soort gedrag is echt niet te tollereren

Laatst bewerkt:
4 wedstrijden is idd vrij zwaar.

'Ik weet niet of hij nu een scheidsrechter of een dief was'

Dat is inderdaad wel heel erg.. :o

Vind het echt niet zwaar. Als je zoiets in de NBA doet, vlieg je eruit voor minstens 20 matchen.

Ik kan me voorstellen dat als je voor de finale van de CL speelt en een penalty je afgenomen wordt, je pissed off raakt.

Het is toch geen kind meer , een Pro hoort zich als een Pro te gedragen.

als je iets onterecht wordt ontnomen, maakt het echt niet uit of je pro bent of niet. Je ziet ook vele voetballers huilen of wat dan ook..ze zijn toch geen fags?

Terug
Naar boven