XXL Nutrition

droge massa kuur vanaf 7a8%

MagiCBeeMes

Advanced Bodybuilder
Waardering
32
Lengte
1m74
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
ben momenteel bezig met het cutten en ik zit op 9.5%, mijn doel is binnen 6 weken op 7% te staan, moet makkelijk kunnen.
heb dat gedaan met een kuur van 250mg test e ew en 50 mcgr t3

wanneer ik op de 7% sta wil ik droge massa erbij komen en wil ik eigenlijk niet hoger komen als 8%.

mijn vraag is zal de kuur aan slaan want ik heb dan wel 12 weken lang op 250 mg test e ew gestaan.

mijn kuur voorstel als volgt:

Cutten (reeds dan gedaan) zit nu in week 7
- week 1-12 Test e 250 mg ew
- week 5-12 t3 50mcgr

Schone massa
kuurvoorstel
- week 1-4 (13-16) slin 8-10iu na training 4a5x per week
- week 9-12 (21-24) slin 8-10iu na training 4a5x per week
- week 1-12 (13-24) tren e 400 mg ew of o5d ?
- week 1-12 (13-24) Sust 500mg ew of o5d

zal ik de sust en de tren om de 5 dagen doen of elke week ? en is de dosis dan wel genoeg ? wat denken jullie ?

of hebben jullie andere suggesties ?

Ik zou gewoon voor test E gaan ipv sust..

500 test, 400 tren EW is prima, zal gewoon goed aanslaan, bekijk die 250 mg als een bridge ;)
Persoonlijk zou ik er nog wat winny bijgooien de eerste 4 weken dat je begint met tren..

Waarom de slin als ik vragen mag? Wat voor meerwaarde denk je eraan te hebben?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou gewoon voor test E gaan ipv sust..

500 test, 400 tren EW is prima, zal gewoon goed aanslaan, bekijk die 250 mg als een bridge ;)
Persoonlijk zou ik er nog wat winny bijgooien de eerste 4 weken dat je begint met tren..

Waarom de slin als ik vragen mag? Wat voor meerwaarde denk je eraan te hebben?

ja winny zit ik over te twijfelen want ik wil na deze tren/sust kuur overgaan naar een paar weken test/masteron en dan de winny erin om echt hard te komen staan.

die slin zie ik meer als een kickstart omdat ik me eigen 12 weken heb verhongerd hehe dan de slin erin om gelijk vol te raken en na de 4 weken kickt de tren erin.

na 8 weken is de rek wel beetje eruit merk ik altijd met de tren dan knal ik nog een keer slin erin om nog wat eruit te halen, dat is een beetje mijn gedachtes erachter.

uiteindelijk zou ik zoiets doen:

week 1-12 sust/tren/slin 500/400 ew
weel 13-20 test e/mast e 500/600 ew
week 15-20 winny 100 eod

zoiets had ik in gedachte maar ben er zeker niet over uit want zit dan wel erg lang in de kuur dan

opzich wel mooi kuurtje zo toch...(heb geen ervaring met slin moet ik zeggen)
als je sust pakt moet je 2x in de week zetten... bv ma + do
mast is super lekker spul...en voor mij is 600 de perfecte dosis...bij meer krijg ik libido problemen... heb op 1000 gezeten en dat werkte super...jammer van dat libido!!!

succes iig!!!

2,5% vet heb je toch geen zes weken voor nodig? Kan makkelijk sneller en dan zou je ook misschien je bulkkuur eerder kunnen beginnen

ben momenteel bezig met het cutten en ik zit op 9.5%, mijn doel is binnen 6 weken op 7% te staan, moet makkelijk kunnen.
heb dat gedaan met een kuur van 250mg test e ew en 50 mcgr t3

wanneer ik op de 7% sta wil ik droge massa erbij komen en wil ik eigenlijk niet hoger komen als 8%.

mijn vraag is zal de kuur aan slaan want ik heb dan wel 12 weken lang op 250 mg test e ew gestaan.

mijn kuur voorstel als volgt:

Cutten (reeds dan gedaan) zit nu in week 7
- week 1-12 Test e 250 mg ew
- week 5-12 t3 50mcgr

Schone massa
kuurvoorstel
- week 1-4 (13-16) slin 8-10iu na training 4a5x per week
- week 9-12 (21-24) slin 8-10iu na training 4a5x per week
- week 1-12 (13-24) tren e 400 mg ew of o5d ?
- week 1-12 (13-24) Sust 500mg ew of o5d

zal ik de sust en de tren om de 5 dagen doen of elke week ? en is de dosis dan wel genoeg ? wat denken jullie ?

of hebben jullie andere suggesties ?

Ik persoonlijk zou SLIN er uit laten zonder HGH is overbodig en helpt bij niets behalve vet aanleggen, dus voor mij is slin zonder hgh no go.

Ik persoonlijk van 6-7% om echt vol te komen staan en massa te pakken zonder echt al mijn lijnen te verliezen zou eerder deze compounds gebruiken; mast,test e,eq,tren a, anadrol als je droog staat geeft altijd leuke effect

2,5% vet heb je toch geen zes weken voor nodig? Kan makkelijk sneller en dan zou je ook misschien je bulkkuur eerder kunnen beginnen

ja is ook makkelijk te doen.

De cut ging iets sneller als verwacht, ik had eigenlijk over 6 weken pas op de 7% willen staan hehe en dan de kuur erin want ik wil kijken of ik in oktober een wedstrijdje kan pakken en dat zou dan mooi uitkomen

ja is ook makkelijk te doen.

De cut ging iets sneller als verwacht, ik had eigenlijk over 6 weken pas op de 7% willen staan hehe en dan de kuur erin want ik wil kijken of ik in oktober een wedstrijdje kan pakken en dat zou dan mooi uitkomen

Ybf in oktober? Die wil ik ook waarschijnlijk gaan doen

Ben jij dat op je avi MagiCBeeMes?

Laat die slin in het begin zeker staan voor wat het is. Zonder hgh en goeie dosis AAS zal je er enkel vet en vochtig van komen, zeker op die dosis die jij wil gebruiken. Als je het toch wil gebruiken start dan bij 3-4iu bij post wo. Voor mij persoonlijk was 8iu max wat ik ooit ging en sides waren niet draagbaar op die dosis voor mij.

Hij heeft goeie ervaringen met slin, ik trouwens ook.(Wel icm HGH dat wel.)
Zou sust E3D pakken, EW is te lang.
Ben wel benieuwd hoe je er nu bijstaat Magic,;)

Ybf in oktober? Die wil ik ook waarschijnlijk gaan doen

ja die wil ik graag gaan doen, als ik me benen beetje bij kan trekken en dat gaat de goede kant op ga ik em zeker doen !!!

doel is wel op 88kg 5% komen te staan.
ik weet het lat staat hoog maarja we kijken wel.

met slin heb ik goede ervaringen ja en dat vet aankomen had ik totaal geen last van, ik stond op 88kg 9.5% en zonder vet aan te komen kwam ik rond de 91 kg uit wat zeer nice was

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 22:47 ----------

Laat die slin in het begin zeker staan voor wat het is. Zonder hgh en goeie dosis AAS zal je er enkel vet en vochtig van komen, zeker op die dosis die jij wil gebruiken. Als je het toch wil gebruiken start dan bij 3-4iu bij post wo. Voor mij persoonlijk was 8iu max wat ik ooit ging en sides waren niet draagbaar op die dosis voor mij.

ja enkele keer 10 iu gebruikt en ik zag bijna sterretjes beetje te hoog gedoseerd ja

Terug
Naar boven