AndroidHealthClinic

Droger worden???

Cagri51

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Zou je met deze kuur ook droger kunnen worden?

Week 1 t/m 10:
500 mg test enantaat
50 mg proviron
400 mg boldenone

En uiteraard ook een goede nakuur erbij

Hoe kun je het beste doen om droger te worden na deze kuur. Zelf dacht ik dan aan winny aan het einde van de kuur.

Wat denken jullie?

Cagri51 zei:
Zou je met deze kuur ook droger kunnen worden?

Week 1 t/m 10:
500 mg test enantaat
50 mg proviron
400 mg boldenone

En uiteraard ook een goede nakuur erbij

Hoe kun je het beste doen om droger te worden na deze kuur. Zelf dacht ik dan aan winny aan het einde van de kuur.

Wat denken jullie?

neem dan test prop en laat die proviron zitten en van boldone krijg je juist honger, dat helpt niet echt met droger worden neem dan winny 50mg ed/eod

seeker zei:
neem dan test prop en laat die proviron zitten en van boldone krijg je juist honger, dat helpt niet echt met droger worden neem dan winny 50mg ed/eod

en natuurlijk goed dieet veel cardio en misschien eca of clen erbij!!!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Van proviron wordt je toch harder. En van de boldenone van Gs krijg je niet veel honger. Dat heb ik tenminste gehoord. Ow jah ik wil zelf niet vaak spuiten. Dat is mijn reden voor enanthaat.Ik heb ook wel primo liggen

Owjah clen en eca lijkt mij niet echt slim om tijdens een kuur te nemen.

Cagri51 zei:
Owjah clen en eca lijkt mij niet echt slim om tijdens een kuur te nemen.

je wilt toch droog trainen.
van as zelf raak je GEEN vet kwijt hoor!!!!! het beschermt tegen spierverlies!!!!!!!!

zover als ik weet heeft proviron niet echt zoveel effect op de spieren kan het mishebben hoor, maar prop alleen lijkt me een betere keuze

Maar je komt wel aan in droge spiermassa waardoor je minder vetter lijkt. Misschien nog wat cardio doen bij de kuur. En het eten aanpassen denk ik dan.

Ik kan maar niet op de thread komen met de cycles. Daar kan ik wel een cuttingcycle kiezen.

Cagri51 zei:
Maar je komt wel aan in droge spiermassa waardoor je minder vetter lijkt. Misschien nog wat cardio doen bij de kuur. En het eten aanpassen denk ik dan.

daar heb je gelijk in maar het is beter om 1 doel voor ogen te hebben en die ook goed te vervullen anders is het zonde van de as en je gezondheid->of bulken of cutten

daar heb je gelijk in. Ik wil eigenlijk een cuttingcycle doen waarbij ik wat aankom in droge spiermassa en wat droger en harder wordt

Cagri51 zei:
daar heb je gelijk in. Ik wil eigenlijk een cuttingcycle doen waarbij ik wat aankom in droge spiermassa en wat droger en harder wordt

test en tren!!!!!!!!!! maar dat zal elke dag injecteren worden

seeker zei:
je wilt toch droog trainen.
van as zelf raak je GEEN vet kwijt hoor!!!!! het beschermt tegen spierverlies!!!!!!!!

zover als ik weet heeft proviron niet echt zoveel effect op de spieren kan het mishebben hoor, maar prop alleen lijkt me een betere keuze
mis, tren en masteron hebben de eigenschap vet te kunnen verbranden.

Ik ben deze week (gisteren eigenlijk) begonnen met dezelfde kuur als hierboven. Vraag me over 10 weken eens of ik er droger van ben geworden :)

Zo zal het eruit zien :

Week 1-10 500mg test enthanaat
Week 1-9 300 mg equipoise
Week 3-10 25 mg Proviron ED
Week 10-12 2x 2500IE HCG (om vijf dagen ) en dan 1500IE HCG (om vijf dagen)
Week 12-13 40mg Novaldex
Week 14 25 mg Novaldex
Week 15 20 mg Novaldex
Ook vanaf week 12 smijt ik er de Creatine, 2g Vit. C ED en Vit B12 depot erin.

Geen frontload omdat het slechts mijn tweede kuur is.

Volgens mij is 25mg proviron voldoende om de test te stimuleren en droog te blijven en misschien zal ik de equipoise naar 400mg brengen.

Om eens terug te komen op jou vraag : met deze cycle zal je m.i. droog BLIJVEN maar het blijft wel een massa kuur. Wil je cutten, dan lijkt dit me minder aangewezen. Het idd of cutten of bulken.

Ik wil cutten. En als het kan nog wat aankomen in droge spiermassa

tren al dan niet met test lijkt mij een goede keuze

Tren is niix voor een beginner als ik

waarom zou tren niets voor een beginner zijn???
het onderdrukt miss. vrij heftig, maar dat doet deca ook, endat wordt ook vaak als eerste kuur gebruikt...

Laatst bewerkt:
En met beginner bedoel ik dan een eerste kuur

Ja dat wordt misschien wel vaak gedaan maar het is niet slim. Ik weet niet eens hoe ik erop reageer

dan kan je ook beter zoals eerder aangehaald voor prop kiezen, als je dan slecht reageert kan je onmiddellijk stoppen (wat trouwens ook het geval is met tren)

Terug
Naar boven