MuscleMeat

Droger worden???

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat kan ook. Maar ik wil nie beginnen met tren. Heeft niemand een schema om te cutten?

doe anders EQ met Winny?
600mg EQ/week en 50mg winny EOD vanaf week 4?

Thanx axestream. Ik denk dat ik dan de kuur ga doen met eq, winny en proviron. Maar de winny neem ik in tabs. Dus 50 mg per dag. Ow jah weet er iemand dan hoe ik clen en de eca stack erbij kan doen? Want volgens BC moet het wel kunnen.
Graag reacties

Ik kan er eventueel ook primo erbij doen. Mocht het nodig zijn

Misschien dat dit schema wat is:

Week 1.Frontload 800 mg boldenone
Week 2 t/m 12 400 mg boldenone
Week 7 t/m 12 winny tabs van 50 mg per dag
en 25-50mg proviron
Week 1 t/m 9 ECA
Week 10 t/m 12 Clen

Ook nog een goede nakuur.

Ik ga er ook cardio bij doen maar weet nog nie hoeveel en hoevaak.

Weet er ook iemand hoeveel kcal ik moet eten?

Laatst bewerkt:
Hoeveel vet wil je er trouwens af?? maw wat is je concrete doel eigenlijk??

Denk dat men eerst dit dient te weten vooraleer men een schema kan opstellen.

Ik zit nu momenteel op 17% ongeveer. Ik wil naar de 8% als het kan. Mijn doel is gewoon om harder en droger te worden

@ Cagri: jij hebt het steeds over een eerste kuur, maar was jij niet diegene die zich een abces in z'n schouder heeft gespoten met winny depot omdat je zo onhygienisch te werk ging?

Lijkt me dus je 2e kuur ???

Neeh ik ben meteen gestopt met winny depot. Het gebeurde al in mijn eerste week. Dus 2 injecties van winny depot is geen kuur.

Volgens mij zul je niet in 1 keer gaan van 17% naar de 8%. En dit hoeft ook helemaal niet.

Waarom gewoon niet

1-2 Clen
3-4 eca
5-6 clen
7-8 eca
9-10 clen

EN dan enkele weken rust met een goed dieet en dan een week of 8 Winny Depot 50mg ED. (natuurlijk met veel cardio en een goed dieet)

Het is wel lullig dat je een abscess hebt gekregen van Winny , maar dat zou je niet mogen weerhouden om dit opnieuw te prikken. De kans dat je dit 2 x zult hebben lijkt me verdomd klein mits je de nodige voorzorgsmaatregelen neemt.

Volgens mij heb je geen nood aan equipoise, omdat het zonder m.i. ook kan en die proviron zal het verschil ook niet maken.

BigFil zei:
Volgens mij zul je niet in 1 keer gaan van 17% naar de 8%. En dit hoeft ook helemaal niet.

Waarom gewoon niet

1-2 Clen
3-4 eca
5-6 clen
7-8 eca
9-10 clen

EN dan enkele weken rust met een goed dieet en dan een week of 8 Winny Depot 50mg ED. (natuurlijk met veel cardio en een goed dieet)

Het is wel lullig dat je een abscess hebt gekregen van Winny , maar dat zou je niet mogen weerhouden om dit opnieuw te prikken. De kans dat je dit 2 x zult hebben lijkt me verdomd klein mits je de nodige voorzorgsmaatregelen neemt.

Volgens mij heb je geen nood aan equipoise, omdat het zonder m.i. ook kan en die proviron zal het verschil ook niet maken.

klopt abces van winny
kijk maar dat was fake:
Verdachte Winstrol deugt

De verdachte Winstrol van Zambon, die de laatste maanden zoveel ophef in de sportwereld heeft veroorzaakt, deugt. Dat blijkt uit een - overigens behoorlijk prijzige - analyse van twee ampullen van het preparaat, die via Ergogenics bij een erkend laboratorium terecht zijn gekomen.

Op messageboards circuleren verhalen over gebruikers die na injecties met de Winstrol abcessen ontwikkelden, waarin artsen antibioticaresistente ziektekiemen aantroffen. Het ging in alle gevallen om Winstrolampullen met een opschrift dat je makkelijk van het glas kon krabben. Als je ze een tijdje liet staan, ontstond boven het wit een dun laagje water. Bij de authentieke ampullen is dat precies andersom, en zie je dus een dun laagje wit onder een flinke laag water.

Eerder schreven we al dat uit microbiologische analyses was gebleken dat de verdachte ampullen geen bacteriën bevatten, laat staan antibiotica-resistente bacteriën, en dus niet de abcessen konden veroorzaken. Een mogelijke oorzaak van de problemen, schreven we toen, was een gemuteerde bacteriestam, die onlangs in Nederland is opgedoken. [ErGs]

Ook chemisch zijn de ampullen, die het opschrift Lote s001 en Cad.: 01/2007 droegen, in orde. Het lab onderzocht twee ampullen en vond in de ene 55 milligram en in de andere 53 milligram stanozolol. De gebruikte methoden waren DLC-screening, UV-spectrum- en UV-spectrofotometrie, toegepast op een met methanol verdunde monsteroplossing van 224 nanomol. Ik weet trouwens niet wat ik zojuist heb opgeschreven, maar het staat er verdomd indrukwekkend.

14-2-2003

Goede post. Maar als je nu droger wilt worden en ongeveer op hetzelfde gewicht wilt blijven?

Cagri51 zei:
Goede post. Maar als je nu droger wilt worden en ongeveer op hetzelfde gewicht wilt blijven?

Als je maar een beetje droger wilt worden dan zal Winny het wel doen voor je. Wil je serieus gaan dalen in je vet en toch je gewicht behouden, dan lijkt dit me niet mogelijk. Het is cutten of bulken, zo wordt mij toch altijd voorgehouden.

Je zult een keuze moeten maken.

Terug
Naar boven