AndroidHealthClinic

Dronabol icm Animal Cuts?

Chris85

Novice
Waardering
0
Ik ben 2,5 week geleden begonnen met een kuur Dronabol, lichte kuur meegenomen door een kennis uit apotheek in Thailand. Tot op dit moment vind ik het wel redelijk werken, ben ongeveer 3-4kg aangekomen, ook door betere voeding. Nu ga ik echter de zwaarste week in, maar aangezien de zomer dichtbij komt wil ik graag mijn vet % nog iets omlaag brengen. Nu word ik van deze kuur al droger, vetpercentage is al iets gezakt, terwijl gewicht omhoog is gegaan. Mijn vraag is nu, kan ik Animal Cuts gebruiken i.c.m. deze kuur, ik weet niet of dit het effect van de kuur op een of andere manier zal remmen. Persoonlijk denk ik van niet, als ik genoeg op mijn voeding blijf letten.

Alvast bedankt voor de hulp.

Animal Cuts? Is dat dat zoiets als Whiskas light of Low-carb Frolic ?

haha nee dat is een verzameling vits+mineralen van universal nutrition. is waarschijnlijk de bedoeling om indruk te maken dmv die naam, maar ik vind het een waste of money.

@ts: wat is de werkzame stof in dronabol? neem aan dianabol? dat is namelijk niet geschikt om te cutten

Elmo zei:
Animal Cuts? Is dat dat zoiets als Whiskas light of Low-carb Frolic ?

Is de vetverbrander van de Animal-line van Universal. Ik vondt persoonlijk hun Animal Stack wel slagen, en heb over hun cuts ook positieve resultaten gezien, maar ik spreek dan wel over diegenen die nog ephedrine bevatten. De nieuwe versie zonder ephi heb ik geen idee van of deze goed is.

Animal cuts is rommel, geloof me. Kost een vermogen en helpt voor geen meter. Neem dan gewoon een ECY stack. (is nog goedkoper ook)

Dus jij gaat een dianabol kuur in en halverwege kom je tot de conclusie dat je voor de zomer nog even droog wilt worden?..... :o

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wel positieve resultaten gelezen over animal cuts, hoe ze aan de namen komen weet ik ook niet hehe. Maar die dronabol is een lichte vorm van dianabol, heeft minder effect, dit is ook mijn eerste kuur, maar ben tot nu toe dus 4kg aangekomen en mijn vetpercentage is omlaag met 2%. Dit is ook door betere voeding. Maar wat ik dus wilde weten is of het kwaad kan die animal cuts te combineren met die dronabols, of heeft de kuur dan weinig zin. Het heeft iig geen remmende werking op eetlust. Heb al verschillende malen stack geprobeerd, maar was hier niet echt onder de indruk van...

Terug
Naar boven