MuscleMeat

Dronken ?

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Nuja, dit werkte dus ook niet,,,ik voelde me inderdaad nog klotiger. Nuja dan is het enige dat nog rest een mentaliteit als jullie aan te kweken en vrouwen inderdaad als bussen te bekijken. Mis je de een dan pak je de ander. Klootzakken krijgen toch alles in het leven

Laatst bewerkt:
Tampon in vodka douwen ff laten absorberen, daarna in je anus douwen.

pure vodka, alleen oppassen want de klop volgt snel & hard met vodka

Paar pintjes ineens achterover kappen , en niks vettig ervoor eten ofzo

comazuipen!!! :rocknana:

comazuipenart250.jpg

OT : Drink gewoon dingen die je makkelijk wegdrinkt, zoals cocktails. En veel mengen? (absolut) wodka en champagne/schuimwijn ben ik altijd vrij rap dronken van. :o

Maar waarom wil je dronken zijn?

lol, alsof dat moeilijk is, sterke drank zo snel als mogelijk opdrinken, en klaar.

Verschillende soorten achterelkaar is ook prima.

Rum Cola. Als je er zin in hebt, krijg je wel 3/4 fles op een uur op en dan ben je goed naar de klote.

Waarom zo snel mogelijk zat worden. Ik wou dat ook altijd maar
toen zat ik met mezelf in de knoop

• Topic Starter Topic Starter
Maar waarom wil je dronken zijn?[/quote]

Wel ik zit met een grandioos probleem dat eigenlijk al zes maand aansleept. Er is een meid die ik iedere week op een soort van vergadering zie vrijdagavond. Nuja op zich niet zo erg denk je. Maar het punt is dat ik zes maand geleden m'n gevoelens heb verteld maar het blijkt dat ze me niet moet maar wel vrienden wil zijn,,,en dat kan ik dan weer niet want iedere vorm van contact doet gewoon enorm veel zeer. En ik heb werkelijk alles geprobeerd om het minder pijnlijk te maken en het lukte niet,,dus de final solution zouk dus proberen om al ferm in de wind naar de vergadering te gaan

wie zegt dat hij zelf dronken wil worden

maybe een grietje dronken voeren :p

Wel ik zit met een grandioos probleem dat eigenlijk al zes maand aansleept. Er is een meid die ik iedere week op een soort van vergadering zie vrijdagavond. Nuja op zich niet zo erg denk je. Maar het punt is dat ik zes maand geleden m'n gevoelens heb verteld maar het blijkt dat ze me niet moet maar wel vrienden wil zijn,,,en dat kan ik dan weer niet want iedere vorm van contact doet gewoon enorm veel zeer. En ik heb werkelijk alles geprobeerd om het minder pijnlijk te maken en het lukte niet,,dus de final solution zouk dus proberen om al ferm in de wind naar de vergadering te gaan

eh denk niet dat dit dan een goed idee is, mss doe je dan wel domme dingen wat alles later nog veel pijnlijker maakt?

:roflol: inderdaad, tempon zuigt zo'n 5 glazen op.

Je kunt er ook nog bij drinken :thumb:

whaha bij keer na eten ging het ook keer over drank, en in eens ging het over tampon met vodka in je anus doen en zo dronken worden xd

dus paar minuten later zat er tampon in een glas :roflol: , maar viel nog tegen hoeveel die opnam

(nee niemand heeft verder iets mee gedaan hoor;))

eh denk niet dat dit dan een goed idee is, mss doe je dan wel domme dingen wat alles later nog veel pijnlijker maakt?

Kheb echt alle andere dingen al geprobeerd,,,besides ik ben niet zo nen erge als ik dronken ben,,ik vind alles dan gewoon veel leuker en geniet ervan,,behalve de dagen erna???:barf::kots::coffeepc::who::zuip:kben trouwens al bezig met een apperitiefje

Shotje's tequilla... komen moordend aan !!

Kheb echt alle andere dingen al geprobeerd,,,besides ik ben niet zo nen erge als ik dronken ben,,ik vind alles dan gewoon veel leuker en geniet ervan,,behalve de dagen erna???:barf::kots::coffeepc::who::zuip:kben trouwens al bezig met een apperitiefje

schol dan :D ja dan zou k toch ni naar pure drank grijpen maar zoeter cocktails, van de suiker erin word je wat happier

EN het erge is dat ik nu eerst nog moet gaan trainen als ik al licht in m'n kop ben,,,,,,pfffffff

Gewoon bier achter overslaan of Appelsap + Malibu als je niet van bier houdt :)

Absinth is your friend!:D
En doe dan een deadshot. Of anders gewoon suiker er door heen.

Terug
Naar boven