AndroidHealthClinic

Dronken ?

Wel ik zit met een grandioos probleem dat eigenlijk al zes maand aansleept. Er is een meid die ik iedere week op een soort van vergadering zie vrijdagavond. Nuja op zich niet zo erg denk je. Maar het punt is dat ik zes maand geleden m'n gevoelens heb verteld maar het blijkt dat ze me niet moet maar wel vrienden wil zijn,,,en dat kan ik dan weer niet want iedere vorm van contact doet gewoon enorm veel zeer. En ik heb werkelijk alles geprobeerd om het minder pijnlijk te maken en het lukte niet,,dus de final solution zouk dus proberen om al ferm in de wind naar de vergadering te gaan

:roflol:

Dus nu ga je je elke keer klem zuipen als je haar moet tegenkomen?

:o

43 zuipen. voor de rest moet je je niet zo aanstellen. Ga op zoek naar een andere chick

Misschien moet je haar vragen of ze iets wil gaan drinken. Haar dan dronken voor en eens over haar heen gaan. Misschien dat je haar dan kan vergeten. Het is het proberen waard succes.

beste is vodka met spa drinken
de wetenschappelijke reden wetek nie ma t helpt echt wel

Vlaanderen zie ik?

Zorg dan dat je Duvel hebt en een fles vodka/40% drank naar keuze.

Gewoon rustig 3 duveltjes drinken en tussendoor af en toe een shotje nemen als je zin hebt. Zo moet je jezelf niet forceren en je geraakt gegarandeertd wasted!

De comacombo bij uitstek!

Dude, jezelf dronken zuipen in haar bijzijn komt echt kansloos over. Doe niet zo kwetsbaar, verman jezelf en doe gewoon relaxed tegen haar. Er zijn ook nog andere leuke meiden op deze wereld.

wat een topic weer:roflol:

Dus je maakt dronken en stinkend naar de drank een betere indruk denk je ?

Of squat jezelf high voor je naar die vergadering moet

of je haalt een lekkere snats door je neus :eyebrow:

Dude, jezelf dronken zuipen in haar bijzijn komt echt kansloos over. Doe niet zo kwetsbaar, verman jezelf en doe gewoon relaxed tegen haar. Er zijn ook nog andere leuke meiden op deze wereld.

inderdaad dat plan is echt gedoemd om te mislukken.

slechte Loo mode ON;

Waarom neem je niet een g'tje door je cola'tje en een paar sleutelpuntjes coke? Je hebt dan in no time die lekkere roes van dronken zijn wat je wat relaxter maakt, en als de coke eenmaal door je bloedbaan giert denk je dat je Don Juan en Casanova in 1 bent. En als ze niks wilt? **** it, dan stap je gewoon over op de volgende sl*t. En zo ga je de hele vergadering af. Succes gegarandeerd.

slechte Loo mode OFF:

Zie Rob G ' s post. Zeer slecht idee om dronken te worden in haar bijzijn, je komt niet alleen als een nerd over, je gevoelens worden door alcohol alleen maar versterkt waardoor je je nog k*tter gaat voelen EN hoogstwaarschijnlijk erg domme dingen gaat doen.

Lekker Loo:P

OT: niet een hand vol, maar een land vol ^^

Of slik wat benzo's

Kzou gewoon wat tequila sunrises fixen met redelijk wat tequila erin en vers gepeste sinasappelsap.
Krijg je je vitamines binnen terwijl je larie word haha

tequila_sunrise._V29549409_.jpg

meh ik heb nooit een kater, wat een mazzel dat ik heb :D

als ik zo snel mogelijk dronken wil worden neem ik altijd 3 shotjes sambuca een glas water direct erna anders sta je in vlammen en direct erna gewoon sambuca met ijs.

na dat ga ik toch wel wat voelen die ik in 10 minuten opgezopen heb, duurt trouwens wel enkele minuten voordat je het gaat voelen en dan hakt het er gelijk in.

wat een heerlijk spul kan je ook gelijk goed door drinken ook.

Tampon in vodka douwen ff laten absorberen, daarna in je anus douwen.

Ik zou dan eerst de tampon plaatsen en dan de alcohol... althans.. het lijkt me knap om zo'n ter formaat van een spons soppig ding achteraf er nog in te willen douwen.

:roflol:

Dus nu ga je je elke keer klem zuipen als je haar moet tegenkomen?

:o

Idd! Als je dronken ben floepen je gedachten er maar sneller en sneller uit!
Als je mijn damaged goods-topic heb gelezen.. heb ook een aantal keer geprobeerd via drank een uitweg te vinden, maar dan gaat het alleen maar harder bergafwaards.

@ Loo: :roflol: je praat hem van de drank naar de drugs... mafkees ook af en toe he ;) Luister maar beter naar je goede Loo mode.
/goede Sophiej mode OFF.

Maar waarom wil je dronken zijn?

Wel ik zit met een grandioos probleem dat eigenlijk al zes maand aansleept. Er is een meid die ik iedere week op een soort van vergadering zie vrijdagavond. Nuja op zich niet zo erg denk je. Maar het punt is dat ik zes maand geleden m'n gevoelens heb verteld maar het blijkt dat ze me niet moet maar wel vrienden wil zijn,,,en dat kan ik dan weer niet want iedere vorm van contact doet gewoon enorm veel zeer. En ik heb werkelijk alles geprobeerd om het minder pijnlijk te maken en het lukte niet,,dus de final solution zouk dus proberen om al ferm in de wind naar de vergadering te gaan[/quote]

Niet zo flauw doen, that's life! Er zijn veel vissen in de oceaan! Drinken lost niets op (wel integendeel).

Hahah wat een topic.
Get a new life.

Terug
Naar boven