Fitness Seller

droog trainnen

jordi m

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
92kg
Vetpercentage
20%
hallo,
Ik ben Jordi 21 jaar 178 cm 92 kilo 9.1 % 4 punts meeting met de tang(ik twijfel er aan omdat er nog steeds wat vet op mijn buik zit)
Train fanatiek vanaf mijn 16 en met voeding van mijn 19e
Ik wil zelf graag een stuk droger worden dat lukt ook aardig maar hoe krijg ik wil het vet van mijn buik af ik wil dat de aders zichtbaar zijn geen idde hoeveel prcocent dat is?
Ik zit nu in week 4 van de cut heb wel beetje gek*t met koninginnendag. Ik heb het gevoel dat er niks meer gebeurd dus kijk het nog 2 weken aan en ga het dan anders doen als er geen progressie is

mijn schema

07:00 40/60 min cardio op een lege maag (wel met een fatburner)

08:00 2 sneeen brood met honing, shake met 100 gram brinta en 2 schijven annanas

10:00 2 sneeen met 50 gram zalm

12:00 2 sneeen brood met appelstroop, shake met 100 gram brinta en een halve wite grap fruit (en een fat burner)

14:00 2 sneeen brood met 50 gram kipfilet, rosbief of rauwe achterham.

16:00 2 sneeen brood met 50 gram kipfilet, rosbief of rauwe achterham.

18:30 avond eten wat de pot schaft natuurlijk wel mager geen varkensvlees, jus en saus enz.

10:00 shake met langzame eiwitten

over de gehele dag radijsjes, bleekselderij en wortels en 300 gram gekookte aardappels

Ik denk dat ik ongeveer op 3200 calorieren zit

trainnen doe ik op vershillende tijden 4 tot 6 x per week
20 min fietsen naar de gym
50 min krachttranning 25 ml liquid amino
40 tot 60 min naar huis fietsen ook op een lege maag train altijd tussen de twee uur waneer ik niet eet of na het avond eten.

Ik ben in de cut veel meer en heel schoon gaan eten.
Ben ook 2 x per dag gaan cardioen hier voor deed ik dat niet en ben toch veel droger geworden ik kwam van 15-16 %

spierverlies daar geloof ik niet echt in, heb ik ook geen last van mocht het wel gebeuren dan maakt me dat ook niet uit

wat kan ik anders doen om echt de buik helemaal droog te krijgen?
suikers weg laten?
brinta en aardappels weg laten?
???????????????????

bedankt!

Groeten

DSCF4528.jpg

DSCF4531.jpg

DSCF4307.jpg

hallo,
Ik ben Jordi 21 jaar 178 cm 92 kilo 9.1 % 4 punts meeting met de tang(ik twijfel er aan omdat er nog steeds wat vet op mijn buik zit)
Train fanatiek vanaf mijn 16 en met voeding van mijn 19e
Ik wil zelf graag een stuk droger worden dat lukt ook aardig maar hoe krijg ik wil het vet van mijn buik af ik wil dat de aders zichtbaar zijn geen idde hoeveel prcocent dat is?
Ik zit nu in week 4 van de cut heb wel beetje gek*t met koninginnendag. Ik heb het gevoel dat er niks meer gebeurd dus kijk het nog 2 weken aan en ga het dan anders doen als er geen progressie is

mijn schema

07:00 40/60 min cardio op een lege maag (wel met een fatburner)

08:00 2 sneeen brood met honing, shake met 100 gram brinta en 2 schijven annanas

10:00 2 sneeen met 50 gram zalm

12:00 2 sneeen brood met appelstroop, shake met 100 gram brinta en een halve wite grap fruit (en een fat burner)

14:00 2 sneeen brood met 50 gram kipfilet, rosbief of rauwe achterham.

16:00 2 sneeen brood met 50 gram kipfilet, rosbief of rauwe achterham.

18:30 avond eten wat de pot schaft natuurlijk wel mager geen varkensvlees, jus en saus enz.

10:00 shake met langzame eiwitten

over de gehele dag radijsjes, bleekselderij en wortels en 300 gram gekookte aardappels

Ik denk dat ik ongeveer op 3200 calorieren zit

trainnen doe ik op vershillende tijden 4 tot 6 x per week
20 min fietsen naar de gym
50 min krachttranning 25 ml liquid amino
40 tot 60 min naar huis fietsen ook op een lege maag train altijd tussen de twee uur waneer ik niet eet of na het avond eten.

Ik ben in de cut veel meer en heel schoon gaan eten.
Ben ook 2 x per dag gaan cardioen hier voor deed ik dat niet en ben toch veel droger geworden ik kwam van 15-16 %

spierverlies daar geloof ik niet echt in, heb ik ook geen last van mocht het wel gebeuren dan maakt me dat ook niet uit

wat kan ik anders doen om echt de buik helemaal droog te krijgen?
suikers weg laten?
brinta en aardappels weg laten?
???????????????????

bedankt!

Groeten
probeer die appelstroop en honing eruit te laten, ik weet het, het is lekker, maar als je mooiere resultaten wilt, laat ze dan uit je schema
trouwens, goeie fysiek heb je al;)
succes:thumbs:

goede bouw heb je al! misschien wat minder brood ook?

eiwitrijke voeding houden voor spiermassa behoud..
Koolhydraten wat lager, dus minder brood en idd honing etc..

good luck..

Nog lager onder je Kcal onderhoud zitten. Je eet nog altijd vrij veel brood.

Je hebt wel een prima fysiek. Schouders iets voller en vet% nog iets naar beneden en echt top.

Ja, zeker weten dikke respect voor je fysiek... En het is al gezegd, eiwitrijk gaan cutten (al zal t voor kort nodig zijn)

succes!

goede fysiek en je eet teveel brood probeer dit te vervangen door bruine rijst of zo

Volgens mij is het meer vocht dan vet wat er nog op je buik zit :)
probeer een paar dagen het brood te vervangen voor rijst, en veel water te drinken.

Ik eet ook 10 boterhammen per dag, en heb ook zo'n soort laagje als bij jou, misschien is dat inderdaad wel het probleem :p

Hard fysiek man! Je lijkt op mij als ik aan het trainen ben xD.

Keep it up , veel droger zou ik niet gaan, als die 2de pic ontspannen is dan sta je zeker droog genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
ja het boven lichaam vindt ik ook droog genoeg maar het gaat juist om het randje op mijn buik! het is natuurlijk nooit goed genoeg!
Ik kijk het nog 2 weken aan als het vet percentage dan niet zakt, check het per week. Dan gooi ik denk ik de brinta en en aardappels er uit...
hoop allleen niet dat ik me dan zo duf ga voelen..
ik heb mijn training schema ook veranderd in 3 x kracht trainning 2 spinning of iets dergelijks ipv 4 tot 6 keer kracht kijken hoe dat gaat

dit is echt 9.1%
[Link niet meer beschikbaar]

hij heeft een aantal weken 2 x per dag gefietst met een voedingsschema>voedings schema van ongeveer 2100 calorieren dacht ik
mischien dat ik dat voor 2 weken probeer

bedankt voor de tips!

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

goede fysiek en je eet teveel brood probeer dit te vervangen door bruine rijst of zo

oke gaat dat echt het verschil maken denk je?
alle dagen?
alle 10 de sneeen?
waarom wordt je je droger van bruine rijst?

thanx

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

Ik drink echt belachelijk veel water bel elke maaltijd en shake wel bijna een halve liter dus dat zit wel goed
Ik hou geen vocht vast maar heb wel een wat dikkere huid dronk voor de cut altijd erg veel melk

oh moet snel trainnen

mzzzl

Zeer goed fysiek!

Je eet veel koolhydraten, houdt ook veel vocht vast... ;)

p*ssy magnet fysiek... netjes man. Sluit me aan bij bovenste tips...
Minder brood, en al helemaal de snelle koolhydraten als honing en stroop achterwege laten.
Ook kan je nog cardio op de lege maag overwegen om nog wat droger te komen.

Heb je foto's van toen je begon met je cut?

Dit ziet er trouwens al erg goed uit!

Goed fysiek jongen.

Stroop en honing eruit, en 1 sneetje brood eten ipv 2.

Dan gaan die laatste procentjes er wel vanaf :thumb:

streefysiek voor mij
post binnekort nog eens foto's, ben echt benieuwd

Ziet er goed uit ! Wat minder koolhydraten zullen het doen voor je denk ik. (brood bijv.)

• Topic Starter Topic Starter
ben vandaag begonnen met het nieuwe shema het zelfde als de als hier boven maar 5 sneeen brood ipv 10 4 fat burners ipv 2 geen honing en appelstroop en 1 extra shake
jezus dat is wel effe wennen voel me duf, slap en ben ook nog is de hele dag aan het klussen..... na het avond eten trainen en fietsen kijken hoe dat gaat!
Ik ga er van uit dat ik na een goed bord avond eten daar wel kracht voor heb

ik zal morgen effe een foto maken en posten en over een week weer

groeten!

uhmm nee ik heb geen foto van voor de cut maar je kan je zelf wel 16% voorstellen toch? opgepompt michellen mannetje(autoband poppetje) van 178

binnen een week ben je je nieuwe schema al gewoon;)
succes:thumbs:

Terug
Naar boven