jordi m
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 20%
hallo,
Ik ben Jordi 21 jaar 178 cm 92 kilo 9.1 % 4 punts meeting met de tang(ik twijfel er aan omdat er nog steeds wat vet op mijn buik zit)
Train fanatiek vanaf mijn 16 en met voeding van mijn 19e
Ik wil zelf graag een stuk droger worden dat lukt ook aardig maar hoe krijg ik wil het vet van mijn buik af ik wil dat de aders zichtbaar zijn geen idde hoeveel prcocent dat is?
Ik zit nu in week 4 van de cut heb wel beetje gek*t met koninginnendag. Ik heb het gevoel dat er niks meer gebeurd dus kijk het nog 2 weken aan en ga het dan anders doen als er geen progressie is
mijn schema
07:00 40/60 min cardio op een lege maag (wel met een fatburner)
08:00 2 sneeen brood met honing, shake met 100 gram brinta en 2 schijven annanas
10:00 2 sneeen met 50 gram zalm
12:00 2 sneeen brood met appelstroop, shake met 100 gram brinta en een halve wite grap fruit (en een fat burner)
14:00 2 sneeen brood met 50 gram kipfilet, rosbief of rauwe achterham.
16:00 2 sneeen brood met 50 gram kipfilet, rosbief of rauwe achterham.
18:30 avond eten wat de pot schaft natuurlijk wel mager geen varkensvlees, jus en saus enz.
10:00 shake met langzame eiwitten
over de gehele dag radijsjes, bleekselderij en wortels en 300 gram gekookte aardappels
Ik denk dat ik ongeveer op 3200 calorieren zit
trainnen doe ik op vershillende tijden 4 tot 6 x per week
20 min fietsen naar de gym
50 min krachttranning 25 ml liquid amino
40 tot 60 min naar huis fietsen ook op een lege maag train altijd tussen de twee uur waneer ik niet eet of na het avond eten.
Ik ben in de cut veel meer en heel schoon gaan eten.
Ben ook 2 x per dag gaan cardioen hier voor deed ik dat niet en ben toch veel droger geworden ik kwam van 15-16 %
spierverlies daar geloof ik niet echt in, heb ik ook geen last van mocht het wel gebeuren dan maakt me dat ook niet uit
wat kan ik anders doen om echt de buik helemaal droog te krijgen?
suikers weg laten?
brinta en aardappels weg laten?

?
bedankt!
Groeten
Ik ben Jordi 21 jaar 178 cm 92 kilo 9.1 % 4 punts meeting met de tang(ik twijfel er aan omdat er nog steeds wat vet op mijn buik zit)
Train fanatiek vanaf mijn 16 en met voeding van mijn 19e
Ik wil zelf graag een stuk droger worden dat lukt ook aardig maar hoe krijg ik wil het vet van mijn buik af ik wil dat de aders zichtbaar zijn geen idde hoeveel prcocent dat is?
Ik zit nu in week 4 van de cut heb wel beetje gek*t met koninginnendag. Ik heb het gevoel dat er niks meer gebeurd dus kijk het nog 2 weken aan en ga het dan anders doen als er geen progressie is
mijn schema
07:00 40/60 min cardio op een lege maag (wel met een fatburner)
08:00 2 sneeen brood met honing, shake met 100 gram brinta en 2 schijven annanas
10:00 2 sneeen met 50 gram zalm
12:00 2 sneeen brood met appelstroop, shake met 100 gram brinta en een halve wite grap fruit (en een fat burner)
14:00 2 sneeen brood met 50 gram kipfilet, rosbief of rauwe achterham.
16:00 2 sneeen brood met 50 gram kipfilet, rosbief of rauwe achterham.
18:30 avond eten wat de pot schaft natuurlijk wel mager geen varkensvlees, jus en saus enz.
10:00 shake met langzame eiwitten
over de gehele dag radijsjes, bleekselderij en wortels en 300 gram gekookte aardappels
Ik denk dat ik ongeveer op 3200 calorieren zit
trainnen doe ik op vershillende tijden 4 tot 6 x per week
20 min fietsen naar de gym
50 min krachttranning 25 ml liquid amino
40 tot 60 min naar huis fietsen ook op een lege maag train altijd tussen de twee uur waneer ik niet eet of na het avond eten.
Ik ben in de cut veel meer en heel schoon gaan eten.
Ben ook 2 x per dag gaan cardioen hier voor deed ik dat niet en ben toch veel droger geworden ik kwam van 15-16 %
spierverlies daar geloof ik niet echt in, heb ik ook geen last van mocht het wel gebeuren dan maakt me dat ook niet uit
wat kan ik anders doen om echt de buik helemaal droog te krijgen?
suikers weg laten?
brinta en aardappels weg laten?

?bedankt!
Groeten