XXL Nutrition

Drugs are bad OOK !

36947255.jpg

Zal niet alleen LSD zijn geweest of het moet een heel hoge dosis zijn. Kan met niet voorstellen dat je zo'n inschattingsfout maakt als je gewoon lekker aan het trippen bent.

Shit! Bizar omdat mee te moeten maken, denk dat je nooit meer drugs aanraakt.

Nee, denk ook dat hij nooit meer drugs aanraakt.

• Like
Waarderingen: mat
Hopelijk was het onze Chrisje123 :D

Zal niet alleen LSD zijn geweest of het moet een heel hoge dosis zijn. Kan met niet voorstellen dat je zo'n inschattingsfout maakt als je gewoon lekker aan het trippen bent.

toen ik 10 jaar geleden lsd nam gebeurde mij hetzelfde, was dat me broer het zag en me het balkon aftrok.
Goede lsd heb je een halve zegel genoeg om te denken dat je in een cartoon van superman zit.

Hmm, ik kom er net achter dat de '24-jarige Utrechter' vroeger een vast lid was van het forum waar ik admin was (username 'Steach').. Kleine wereld, toch wel een raar idee ondanks dat je elkaar nooit IRL hebt gezien..

Als je mentaal niet sterk bent moet je ook geen psychedelica gaan gebruiken.

toen ik 10 jaar geleden lsd nam gebeurde mij hetzelfde, was dat me broer het zag en me het balkon aftrok.
Goede lsd heb je een halve zegel genoeg om te denken dat je in een cartoon van superman zit.

onzin, weet niet hoeveel ug die van jou waren. Een normale dosis doet al rare dingen met je maar zomaar door een raam naar buiten springen? noway :o

Terug
Naar boven