Fitness Seller

DUiste politie mag nu ook in Nederland actief zijn!

Peiling Peiling Duiste politie mag nu in Nederland actief zijn, goed idee?

• Ja! Uitstekend! Da's pas adequate politie!

Stemmen: 9 47,4%
  • Bwah wat eng! Duitse toestanden á la WOII!

Stemmen: 4 21,1%
  • Als ze zich aan die paar uitzonderingen houden....ok dan...

Stemmen: 5 26,3%
  • Weet niet/geen mening

Stemmen: 1 5,3%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Minster Donner van justitie blijkt z'n handtekening te hebben gezet onder een verdrag met de Duitse justitie: Vanaf heden mag de Duitse politie tot 150km landinwaarts bij ons verdachten achtervolgen, (alcohol)controles houden, verachten inrekenen en illegalen uitwijzen.

Uw mening graag! Goed of nie goe?

gestapo binnenhalen, slecht bezig jongens
nee serieus, een optimale samenwerking tussen veiligheidsdiensten is een must maar wanneer andere landen op eigen houtje politieacties op poten kunnen zetten zonder inspraak van de interne organisaties is dat geen goeie zaak imo

Als Nederland dat ook mag lijkt het me een relaxe deal :)

Geen probleem.

Dat is een goede zaak :) .

Oei oei oei, als het maar bij die bevoegdheid blijft. Want ik heb nog een paar parkeer en flitsboetes openstaan in die Heimat. :D

Prima zaak. Volgens mij mocht dat al bij achtervolgingen enzo.

het is echt niet zo dat ze opeens van alles kunnen doen. Een Duitse alcoholcontrole in Utrecht zal dus niet snel gebeuren, tenzij de NL politie zelf om hun medewerking vraagt. En achtervolgen mocht inderdaad toch al.

Ik vind het een goede zaak. Het zijn daar ook minder mietjes dan hier.

Slecht idee, ik kan geen duits spreken en mensen krijgen me niet mee
voordat ik duidelijk weet waarvoor.

DBC01 zei:
Minster Donner van justitie blijkt z'n handtekening te hebben gezet onder een verdrag met de Duitse justitie: Vanaf heden mag de Duitse politie tot 150km landinwaarts bij ons verdachten achtervolgen, (alcohol)controles houden, verachten inrekenen en illegalen uitwijzen.

Uw mening graag! Goed of nie goe?
prima zelfs, alleen het houden van alcoholcontroles lijhkt me onzin, als ze iemand achternazitten en ze moeten daarbij de grens over prima. maar als ze straks in limburg alcoholcontrole gaan houden dan denk ik niet dat onze wouten daar blij mee zijn. hoe moeten ze dan de dag doorkomen???

150km? Man dan zitten ze in Rotterdam. Kan je er beter meteen heel NL van maken. :lol:

Nee serieus, goede zaak natuurlijk.

Sport2000 zei:
prima zelfs, alleen het houden van alcoholcontroles lijhkt me onzin, als ze iemand achternazitten en ze moeten daarbij de grens over prima. maar als ze straks in limburg alcoholcontrole gaan houden dan denk ik niet dat onze wouten daar blij mee zijn. hoe moeten ze dan de dag doorkomen???

Van mij mogen ze daar best alle Duitse feestgangers controleren.

Terug
Naar boven