Fitness Seller

Opgelet: Tappen in Nederland loopt spuigaten uit

Toen die ramp in enschede was (vuurwerk ramp) werden telefoons ook allemaal getapt, zelfs hier in hengelo :eek:

Ben ik blij dat mijn honden iedereen grijpen die ze niet kennen. Ik heb ook niks te verbergen, maar het gaat in dit artikel dan ook over mensen die onschuldig zijn.

Yzord zei:
Ben ik blij dat mijn honden iedereen grijpen die ze niet kennen. Ik heb ook niks te verbergen, maar het gaat in dit artikel dan ook over mensen die onschuldig zijn.

En die ampullen op je avatar dan? heb je die niet te verbergen? :D

Gouwetonny zei:
Toe maar, ga jij maar weer aan je Ritalin vriend.

Wat is ritalin?

Oja, ik lees het al, 't is voor ADHD, NOu heel lollig bedacht, maar ik heb geen ADHD, had ik het maar een beetje, maakte ik nog kans bij de edahchick ook :D

mja, sta er niet echt van te kijken.

spreek een beetje huisdealer over een beetje wiet aan de telefoon en ze zullen je direct HEEL DUIDELIJK vertellen dat ze van dergelijke praktijken echt niks weten. Iedereen weet dat ie getapt wordt.
(even later bij hen thuis is het geen probleem.)

wat me wel erg hard tegen de borst stuit is dat zelfs gesprekken met een arts afgeluisterd mogen worden. Hopen dat de heren artsen hun krachten bundelen om hier wat tegen te doen.
zijn ze nu helemaal door de ratten besnuffeld!

martie zei:
En die ampullen op je avatar dan? heb je die niet te verbergen? :D

Nee hoor, eigen gebruik noem ik dat en is tot dusverre niet zo illegaal als in Belgie. Ik lach ze uit zelfs als ze me daarvoor een douw willen geven.

Terug
Naar boven