AndroidHealthClinic

Duitse allochtonen mogen niet trots zijn van linkse-extremisten

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
43
Verschillende Turkse en Arabische Duitsers hangen tijdens het WK vlaggen op voor het Duitse team. Extreemlinkse activisten zijn daar niet blij mee. Zij vinden dat de vlag nationalistisch is en nazi-gevoelens losmaakt bij de Duitsers.

Ibrahim Bassal heeft de grootste vlag van Berlijn. Het ding meet twintig bij vijf meter, en is in heel Duitsland bekend. De extreemlinksen eisen nu dat Bassal de driekleur verwijdert. Zij hebben de vlag al meerdere malen gejat, waardoor Bassal zich nu genoodzaakt voelt om de vlag alleen nog maar tijdens wedstrijden op te hangen.

"Voor ons is het zwaaien met de vlag een politieke daad, een terugval in territoriaal denken en nationalistische ressentimenten", aldus een activist.

Bron: Spits!

Newsflash jongens, extremisten zijn retarded. No shit!

Door een vlag nazi-gevoelens krijgen... Volgens mij had men in vroegere tijden een andere vlag voor :rolleyes: epic argument van die debielen

Zou wat zijn als bijvoorbeeld de marokkaans-nederlandse gemeenschap hier te lande vanavond zomaar met onze driekleur ging lopen zwaaien.
Voel ik toch als een soort van heiligschennis.

Zou wat zijn als bijvoorbeeld de marokkaans-nederlandse gemeenschap hier te lande vanavond zomaar met onze driekleur ging lopen zwaaien.
Voel ik toch als een soort van heiligschennis.

:roflol: als ze vanavond winnen ga dan niet naar Rotterdam... Na de wedstrijd tegen Brazilie heb ik ook veel Turken en marokkanen gezien die met de Hollandse driekleur stonden te zwaaien waar marokkanen anders op zouden spugen :)

Er zijn twee dingen waar ik me voor schaam (van mezelf):

1. Ik eet vlees, maar zou het zielig vinden om een koe te slachten.
2. Als ik voor een wedstrijd de vlag zie en het wilhelmus hoor krijg ik 'gevoelens'
*KOTS*

:roflol: als ze vanavond winnen ga dan niet naar Rotterdam... Na de wedstrijd tegen Brazilie heb ik ook veel Turken en marokkanen gezien die met de Hollandse driekleur stonden te zwaaien waar marokkanen anders op zouden spugen :)

Als ´amsterdammer´ kom ik sowieso niet graag in 010;)...Dit is een reden temeer:D

Als ´amsterdammer´ kom ik sowieso niet graag in 010;)...Dit is een reden temeer:D

Straks in Mokum zullen er ook genoeg te zien zijn.
Maar boeiend, als jij al 20 jaar in Australië zou wonen, dan zou je het ook leuk vinden als ze wonnen, maar ook zeker in het oranje naar NL kijken.

Wat jij daarvan vind is niet belangrijk, maak je geen zorgen

Als je graag wil reageren om het reageren, als het ware uit een soort infantiele manifestatiedrang, heb ik liever dat je in de toekomst iemand anders quoot.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Straks in Mokum zullen er ook genoeg te zien zijn.
Maar boeiend, als jij al 20 jaar in Australië zou wonen, dan zou je het ook leuk vinden als ze wonnen, maar ook zeker in het oranje naar NL kijken.

True.

Als je graag wil reageren om het reageren, als het ware uit een soort infantiele manifestatiedrang, heb ik liever dat je in de toekomst iemand anders quoot.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

True.

Klaaswitz zegt het toch beter, probeer het nog eens.

Hippies. :roflol:

Ze proberen net als echte duitsers te worden maar dat zal nooit gebeuren. Ze blijven anders

Ik hou wel van linkse extremisten:D

Niet chargeren meneer de droeft**ter. Niet elke extremist is gelijk een gevaar voor de samenleving. Kunnen ook hele lieve en vriendelijke extremisten geboren worden en bestaan.

Linkse idioten.. er was vroeger in die tijd een andere vlag en dan kunnen ze net zo goed de vlag in zijn geheel laten verbieden.

Terug
Naar boven