MuscleMeat

Duitse allochtonen mogen niet trots zijn van linkse-extremisten

Iets te makkelijk gedacht, Wilders heeft de gave om ook stemmers naar zich toe te trekken die wel nadenken en uit ongenoegen met de huidige politiek stemmen op een partij als de PVV. Of ze daarbij oog hebben voor de xenofobe kanten van de PVV valt lastig in te schatten, maar het zal zeker niet bij iedere stemmer een rol spelen.

Dat gedoe over het 'ongenoegen'. In 2001 waren het de puinhopen van paars en 9 jaar later is het nog steeds ellende, terwijl mensen te lui zijn om serieus na te denken over de politiek en hun oordeel vellen op idols-achtige debatten en belachelijke stellingen in een stemwijzer. Bovendien vind ik een proteststem een blanco stem. Een proteststem op Wilders is zo stom, hij plaatst zich als een goed populist buiten de gevestigde orde (zogenaamd) en daarom stemmen mensen op hem, terwijl hij 5 jaar terug nog bij de VVD zat. Soms is dit bijna komisch te noemen, tot je weer bedenkt dat het wel over het openbaar bestuur gaat.
Hierbij moet ik wel zeggen dat ik snap dat mensen op Wilders stemmen, er zijn er genoeg in mijn kennissenkring die dit doen. Dit zijn echter mensen met of een niet al te hoge intelligentie (waaruit de meerderheid van de bevolking uit bestaat) of mensen met dorpse onderbuik gevoelens, a la Volendam.

En ga nou niet zeggen dat Volendammers op Wilders stemmen alleen omdat ie tegen Europa is en goed voor hun visvangst.

@HardcoreNL Ik heb tweemaal een hoorcollege van Kai van der Linden mogen volgen, die overigens nogal bekend is geworden door het voorval op GeensT, maar als je hoorde wat de strategie van Verdonk was en hoe dat in elkaar zit dan kan je echt niet op zo een populistische partij.
En ja Wilders heeft het uiteindelijk slimmer aangepakt, maar hun strategie stoelt op hetzelfde.
Oh en ik snap nu wel je toon een beetje, toen ik in 6VWO zat dacht ik ook dat ik elite was.

Laatst bewerkt:
@HardcoreNL Ik heb tweemaal een hoorcollege van Kai van der Linden mogen volgen, die overigens nogal bekend is geworden door het voorval op GeensT, maar als je hoorde wat de strategie van Verdonk was en hoe dat in elkaar zit dan kan je echt niet op zo een populistische partij.
En ja Wilders heeft het uiteindelijk slimmer aangepakt, maar hun strategie stoelt op hetzelfde.
Oh en ik snap nu wel je toon een beetje, toen ik in 6VWO zat dacht ik ook dat ik elite was.

Ik ben geen elite, hoor hier eigenlijk niet thuis(op vwo). heb er serieus over nagedacht om te stoppen en iets normaals te doen.

Het komt erop neer dat ik het nogal eng vind dat iemand die nog geen Nederlandse zin kan schrijven arts zou worden. :toilet:

Ja maar dit is mijn forum/internet modus. die is niet representatief

lol...duuh VWO is de middebare school. VWO is echter wel het paar schoenen die je nodig hebt om het pad der wijsheid te bewandelen.
:cool:

dat is nog maar de vraag, Vwo doen vergroot alleen de kans op succes, het zegt verder vrij weinig idem dito voor de vervolgopleidingen

Don't be a fool, stay in school.

Wat me vooral niet aanstaat van die linkse vleugel is dat velen nooit volwaardige Verlichting hebben geproefd. Ze kennen enkel het literaire script maar horen de muziek niet van hun teruglopende meter. Want als je daadwerkelijk je Zelf eens kwijt bent geweest voor langere periode in piramide vorm ga je je echt niet meer bezig houden met anderen de belichting aandragen om individueel verloren koersen weer naar de inheemse omwentelingen te changeren. Uiteindelijk komen er namelijk nieuwe homo sapiens uit hun ei gekropen en wordt de verbonden vloer toch weer onder gepist.

Kijk ik naar de rechter vleugel dan blijven het chimpansees die scheef zijn gegroeid en gezien hun bloedlijn kruipen deze het liefst weer terug in de buik van hun moeder. Laten tevens nimmer de gelegenheid ongemoeid om moeders vagina wanden nog even te polijsten alvorens ze zelf de volledige grip krijgen over een meisje die klinisch is geprepareerd om de gedroomde geestdriftige compositie van het mannelijke chimpansee primaat naar precisie te accorderen.

Terug
Naar boven