XXL Nutrition

duizend keer na de wc tijdens training

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
De laatste weken moet ik minstens 3 keer na de wc tijdens mijn training, een keer erna en een keer na het douchen...

Ik drink helemaal niet overdreven veel ofzo 0,5 liter tijdens training en 0,7 liter na de training. Ik weet dat van orthosympatish enzo en dat het daarmee te maken kan hebben. Maar wat kan ik er aan doen...? Niets is zo irritant om 3 of meer keer je training te moeten onder breken om naar de wc te gaan...

Lijkt mij dat je binnen 1,5 minuut wel klaar ben op de plee? Anders knoopje erin he :D

ja lijkt me irritant, maar niks aan te doen denk ik. Ik ga altijd thuis en hoef tijdens het trainen eigenlijk zelden. Alleen bij deadlift/squat ga ik meestal van te voren nog ff pisse, je weet maar nooit als je veel kracht zet :D Meestal als ik thuis ben moet ik wel 3 keer ofzo binnen een uur, komt doordat ik veel drink tijdens het trainen.

ja heb ik ook, vooral t uur na de training dan komen die 1,5 liter water er met de zelfde snelheid weer uit :(

nix aan te doen denk. ik moet meestal op de terugweg van trainen al nodig :rolleyes:

heb ik alleen als ik veel water driknk. Maar ja das is het geval niet bij jou :cool:
als het niet over gaat en te erg komt kan je mss een licht anticholinergicum nemen om je orthosympatische transmissie te minderen...ma ja das ook radicaal he :(
dan moet je droge mond en eventuele erectiestoornissen erbij nemen :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reactie. Jammer dat er niet iets aan te doen is... :cool: Maar iedere keer die trap op en af is zwaar irritant... zeker als je benen aan het trainen bent... :(

terrestris zei:
heb ik alleen als ik veel water driknk. Maar ja das is het geval niet bij jou :cool:
als het niet over gaat en te erg komt kan je mss een licht anticholinergicum nemen om je orthosympatische transmissie te minderen...ma ja das ook radicaal he :(
dan moet je droge mond en eventuele erectiestoornissen erbij nemen :eek:
Zullen we daar maar niet aan beginnen... ;)

Neem zown zak mee die wielrenners ook altijd meehebben :D

Mzzls en succes ermee...

afz. iemand die zijn pis wel op kan houwen

bartp zei:
Ik dacht zelf aan tena lady ofzo... :p

roflol haha neej die heeft ie zo vol... Je hebt ook van die pampers voor bejaarde mensen die kunnen daar weet ik hoeveel liter inpissen...

:P succes wel klote .

P.s. dat traplopen is ook goed voor je

Er is wel wat aan te doen, gewoon kaakjes/koekjes of avondeten voordat je trained (gewoon iets vast dus van vezels).

Ik moest ook altijd 1 keer sowieso tijdens trainen echter viel mij op wanneer je gewoon iets van vast voedsel iig voor het trainen op hebt, je helemaal niet meer hoeft. Het hoeft trouwens niet eens veel te zijn.

Overigens heb ik heel erg lang met het idee gelopen dat ik suiker had omdat ik teveel naar het toilet moest, het blijkt gewoon dat ik nu geen koolzuurhoude drankjes en koffie op kan, wanneer ik dit af en toe doe, merk ik dat dat ik veel vaker naar het toilet moet terwijl het met vruchtensap etc niet zo is.
Heel mn leven lang van alles kunnen drinken en opeens sluipt het er blijkbaar langzaam in dat ik er niet meer goed tegen kan.

Carel1234 zei:
Er is wel wat aan te doen, gewoon kaakjes/koekjes of avondeten voordat je trained (gewoon iets vast dus van vezels).

Ik moest ook altijd 1 keer sowieso tijdens trainen echter viel mij op wanneer je gewoon iets van vast voedsel iig voor het trainen op hebt, je helemaal niet meer hoeft. Het hoeft trouwens niet eens veel te zijn.

Overigens heb ik heel erg lang met het idee gelopen dat ik suiker had omdat ik teveel naar het toilet moest, het blijkt gewoon dat ik nu geen koolzuurhoude drankjes en koffie op kan, wanneer ik dit af en toe doe, merk ik dat dat ik veel vaker naar het toilet moet terwijl het met vruchtensap etc niet zo is.
Heel mn leven lang van alles kunnen drinken en opeens sluipt het er blijkbaar langzaam in dat ik er niet meer goed tegen kan.
Ik zal het eens proberen. Als dat de oplossing is, zou zeker wel relax zijn. Frisdrank drink ik nooit. Alleen water en melk... soms een RB-tje... Ik zal het maandag eens proberen.

Ik moet vaak 2x plassen, voor de training en soms na een half uur alweer.
Dit komt gewoon omdat ik veel drink.
Soms krijg je wel van die reacties... euu moet je alweer? Prostaatklachten? :eek:

Lol, :D

Chapeloere zei:
Ik moet vaak 2x plassen, voor de training en soms na een half uur alweer.
Dit komt gewoon omdat ik veel drink.
Soms krijg je wel van die reacties... euu moet je alweer? Prostaatklachten? :eek:

Lol, :D
Prostaat is pas nog gecontroleerd, die was goed! Die manier waarop ze um checken... :( :o

Ik heb er geen last meer van. :) Ik ben inmiddels gestopt met lecithine weet alleen niet of dit met elkaar te maken heeft.

Wat kwam er dan na de wc?

Terug
Naar boven