Fitness Seller

dupe geworden ?

patmuscle

Huge Freak
Waardering
770
wtf is dit dan?

Meldingen van Windows Genuine Advantage

Dit exemplaar is niet als legitiem beoordeeld of het Windows-validatieproces kan niet worden voltooid. U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing. Klik op Nu oplossen voor hulp bij dit probleem.
heb trouwens xp

ik starte mijn pc net op en kreeg opeens melding dat ik dupe ben geworde van softwarevervalsing, gister deed die nog perfect

hoe verhelp ik dit :mad:

zou gewoon ff opnieuw installeren
misschien kan je ergens een serial vandaan halen ik kan bijv die van school pakken.
:p

• Topic Starter Topic Starter
als me pc opstart krijg ik dit te zien

2wfqvf5.jpg

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

net ff gegoogled ff kijke of dit werkt

Bill gates kan de pot op!!

Ok volg deze stappenplan:

Dmv een register aanpassing =>

Ga naar 'StartMenu' => Uitvoeren => typ daar 'Regedit' en klik vervolgens op OK.

Nu opent een scherm met de 'register editor'.

Ga daarin naar de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\ WindowsNT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\WgaLogon

Hierin zit een map genaamd "Settings" rechtermuisknop op klikken en kies Machtigingen.
Een nieuw venster verschijnt en klik hierin op Toevoegen

Typ in het venster om de objectnamen in te vullen ==> iedereen
Klik hierna op OK en je zit weer in het vorige venster ( je ziet daar nu "iedereen" toegevoegd staan in het rijtje !! )
Ga erop staan / selecteer deze en geef bij machtigingen bij de optie volledig beheer : weigeren aan.

klik nu op toepassen en OK
Sluit alles weer af van je registereditor.

Herstart nu de computer.

De melding is nu verdwenen en je pc start weer soepeltjes op zoals het hoort;)

Zo krijg je nooit die klote melding

Dat betekent dat je een illigale versie hebt.
Waarschijnlijk heb jij updates op automatisch staan zowel voor DL als installeren (denk ik zo) en is de update van een genuine ook meegekomen waardoor je ontdenkt bent :p

Lullige is zonder genuine update kan je verder ook niks meer update'n

• Topic Starter Topic Starter
Dat betekent dat je een illigale versie hebt.
Waarschijnlijk heb jij updates op automatisch staan zowel voor DL als installeren (denk ik zo) en is de update van een genuine ook meegekomen waardoor je ontdenkt bent :p

Lullige is zonder genuine update kan je verder ook niks meer update'n
ach ff nog paar maande volhouden, krijg januari een nieuwe laptop dus

btw hij doet het nu weer goed, heb ff die stappe gevolgd wat ik op google heb gevonden en ikke is blij nu :D

downloaden wat a1s je heeft gegeven en dan elke keer als je wil updaten
eerst dit runnen:
[Link niet meer beschikbaar]

dit werkt perfect [Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven