Fitness Seller

dus jij kan goed optrekken? doe dit maar eens

wat zal die knakker een sterke schouders hebben!
dit komt er echt op aan, 1x lukt mij nog niet ben ik bang :P

moet daar normal geen schijf van 20kg om je middel hangen?.....Sissy!:nut:

ja superfilmpje!

Voor zover ik weet is Punani de enige van het board die in staat om OAC's te doen.
Ik hoop hem zo snel mogelijk te volgen :D

jezus, lukt mij echt nooit

meer iets mensen die turnen, die zijn vaak ook bere sterk.

EY thats me :O:roflol:

welke spieren train je met optrekken?

builderB zei:
ja superfilmpje!

Voor zover ik weet is Punani de enige van het board die in staat om OAC's te doen.
Ik hoop hem zo snel mogelijk te volgen :D
maar deze kerel doet er wel wat meer:eek: ik kan 3reps per arm maken in een set. ik streef er ook naar om dit te kunnen ga gelijk maandag weer oefenen:o

als je niets weegt kan dit ook makkelijk kijk hoe hij beweegt hij gooit ook zijn lichaam in de strijd ik heb dit wel gekunt toen ik nog niet aan bb deed misschien traint hij niet zo veel maar gewoon vaak optrekken dan kan je het vanzelf toen ik nog niet alle spiergroepen trainde en het gewoon voor de lol deed trok ik me ook zo 20a25 keer op dan met twee armen he zo'n 7x per arm maar nu en zeker na die bles is het weer setjes van 7a8 keer maar als je alleen maar optrekt en een beetje opdrukt kan je dit echt wel

maar voorals nog wel goeie aktie

jimi zei:
als je niets weegt kan dit ook makkelijk kijk hoe hij beweegt hij gooit ook zijn lichaam in de strijd ik heb dit wel gekunt toen ik nog niet aan bb deed misschien traint hij niet zo veel maar gewoon vaak optrekken dan kan je het vanzelf toen ik nog niet alle spiergroepen trainde en het gewoon voor de lol deed trok ik me ook zo 20a25 keer op dan met twee armen he zo'n 7x per arm maar nu en zeker na die bles is het weer setjes van 7a8 keer maar als je alleen maar optrekt en een beetje opdrukt kan je dit echt wel

maar voorals nog wel goeie aktie

makkelijk?

zo veel reps OAC's? :roflol:

met 1 arm optrekken hmmm... flink doortrainen
met 1 arm aftrekken :D :D

builderB zei:
makkelijk?

zo veel reps OAC's? :roflol:
eeeh als jij 65a75 kilo weegt kun je een hoop meer als dat je meer weegt

en deze kerel gebruikt ook zijn lichaam hij hangt niet helemaal strak ..het is wel super wat hij daar doet maar om er nou tegen op te kijken mmm nee
ik in iedergeval niet chinnen was ook ooit mijn sterkste punt nu allang niet meer na de bles maar jah wie weet..

sorry jimi als je 25 keer kon optrekken voordat je aan bb deed en nu maar 7x doe je iets goed mis. ondanks dat je zwaarder word is het natuurlijk ook de bedoeling dat je sterker word:D
no disrespect maar persoonlijk geloof ik je niet dat jij voor dat je trainde 25x je zelf kon optrekken. ik kon dat hooguit 4x en toen was ik 18kg lichter

ik was toen 65 kilo en 16 jaar drukte alleen maar op en deed ook optrekken tussen deuren en aan klim rekken maar verder ben ik door die bles heel wat kracht verloren ..

opdrukken kon ik toen 125x
en optrekken dus 20a25 heb er zelfs een keer een weddenschap om gehad

niemand de zelfde ervaring gehad??

Terug
Naar boven