AndroidHealthClinic

Dutch Windmill Ziekenhuis

Dat je maar weer snel de ouwe mag zijn.
Beterschap.

Beterschap!!! Enn gewoon je bovenlichaam blijven trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Hey Mannen!

Ik ben weer thuis! gisteren eindelijk uit het ziekenhuis..beide benen van enkel tot lies in het gips (strekstand) en het uitzicht is voorlopig in ieder geval nog 12 weken gips. Ik heb een ziekenhuis bed in de huiskamer staan en een rolstoel met sledes zodat mijn benen rechtuit kunnen. Echt bedankt voor alle reakties en de mensen die langs zijn geweest in het ziekenhuis :thumbs:

Is echt waanzinnig als tijdens het bezoekuur er 25 man naast je bed staat!..en je vriendelijk wordt verzocht voortaan max 3 personen toe te laten hahah..

Al met al baal ik als een stekker..gelukkig is mijn lieve schat thuis en zorgt ze erg goed voor me...ik kan echt helemaal niets..de computer is vanmorgen naar beneden verplaats dus kan ik jullie even op de hoogte houden...

Okay wat is er gebeurd. Tijdens een honkbal wedstrijd woesndag trok ik een sprint van het eerste naar het tweede honk en voelde wat knappen in mijn rechterbeen...bij de volgende stap was mijn linkerbeen aan de beurt...ik viel op de grond en had fokking pijn...zag dat mijn knieschijven allbei ergens ter hoogte van mijn quads zaten en wist gelijk dat het foute boel was...

112 was inmiddels gebeld en binnen een kwartiertje waren ze er....ze hebben me platgespoten met ketamine om me volledig onder narcose te brengen...toen naar het ziekenhuis waar het veels te druk was op de eerste hulp...3 uur gewacht..fotos laten maken etc...volgende dag geopereerd...

Letstel: gescheurde patella pezen (beide benen)..dit is de pees aan de voorkant van je been van je knieschijf tot je scheenbeen...ze zeggen dat dit de sterkste pees van je lichaam is....

Volgens de dokter waren mijn spieren te sterk in verhuiding tot die pees...

Maar nog niemad had ooit gezien dat dit bij 2 benen tegelijk gebeurd is...

Vooruitzicht..12 weken gips nog..dan weer leren lopen...weer licht gaan belasten en hopenliijk over een jaar weer volop sporten..

Groeten Rico

Laatst bewerkt:
Heftig man!

Nogmaals, sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (En in de toekomst mindere squaten dus! ;) )

Joehoe hij is thuis! :thumbs:

En nu maar geduld hebben jongen, ik vermoed dat er de komende maanden aardig wat gevloekt gaat worden in huize Windmill of ben je er eentje met veel geduld?

Beterschap DW!

dutch windmill has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space.

dutch windmill zei:
Hey Mannen!

Ik ben weer thuis! gisteren eindelijk uit het ziekenhuis..beide benen van enkel tot lies in het gips (strekstand) en het uitzicht is voorlopig in ieder geval nog 12 weken gips. Ik heb een ziekenhuis bed in de huiskamer staan en een rolstoel met sledes zodat mijn benen rechtuit kunnen. Echt bedankt voor alle reakties en de mensen die langs zijn geweest in het ziekenhuis :thumbs:

Is echt waanzinnig als tijdens het bezoekuur er 25 man naast je bed staat!..en je vriendelijk wordt verzocht voortaan max 3 personen toe te laten hahah..

Al met al baal ik als een stekker..gelukkig is mijn lieve schat thuis en zorgt ze erg goed voor me...ik kan echt helemaal niets..de computer is vanmorgen naar beneden verplaats dus kan ik jullie even op de hoogte houden...

Okay wat is er gebeurd. Tijdens een honkbal wedstrijd woesndag trok ik een sprint van het eerste naar het tweede honk en voelde wat knappen in mijn rechterbeen...bij de volgende stap was mijn linkerbeen aan de beurt...ik viel op de grond en had fokking pijn...zag dat mijn knieschijven allbei ergens ter hoogte van mijn quads zaten en wist gelijk dat het foute boel was...

112 was inmiddels gebeld en binnen een kwartiertje waren ze er....ze hebben me platgespoten met ketamine om me volledig onder narcose te brengen...toen naar het ziekenhuis waar het veels te druk was op de eerste hulp...3 uur gewacht..fotos laten maken etc...volgende dag geopereerd...

Letstel: gescheurde patella pezen (beide benen)..dit is de pees aan de voorkant van je been van je knieschijf tot je scheenbeen...ze zeggen dat dit de sterkste pees van je lichaam is....

Vooruitzicht..12 weken gips nog..dan weer leren lopen...weer licht gaan belasten en hopenliijk over een jaar weer volop sporten..

Groeten Rico

goed te horen dat je weer thuis bent.

maareh betekent dit dat ik nog langer op die BBQ moet wachten? :nanner:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt jongens...
@ Patrick die BBQ duurt nog even ja hahahaha...

Nogmaals sterkte en hoop dat je herstel voorspoedig is.

bro, veel beterschap en hopelijk herstel je snel

Nogmaals sterkte dude!!

Ja bro, dat je vlug de oude mag zijn :thumb:

dutch windmill zei:
Hey Mannen!

Groeten Rico

zooooo :eek: hopen dat je weer snel kan trainen en niet te veel spiermassa verliest!

Ik denk dat spiermassa op het moment even het minst belangrijke is, dat heb je zo weer terug. Het is even belangrijker dat de boel goed geneest. Sterkte D.W. :thumb:

Succes met je herstel DW, ga je wel bovenlichaam trainen?

Ik hoop dat je snel weer hersteld en je benen in de toekomst weer volledig kan gebruiken voor het sporten. Maar goed te zien dat je er weer bent bro :thumb:

suc6 met herstel kerel!

Terug
Naar boven