XXL Nutrition

dvd instaleren maar cd-rom lezer... Wat nu???

pointbreak

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,

Deze keer geen echte bb vraag, maar iets heel anders.
Ik heb al gemerkt dat hier veel leden veel verstand hebben van pc's.

Het probleem:

-vandaag counterstrike source gekocht.

-ik kom thuis, het eerst wat ik doe is het schijfje er in steken om te instaleren

-melding dat het niet gelezen kan worden

-dan kom ik tot de conclusie dat ik een cd-rom speler heb en de game is dvd.

Wat nu??? Is er geen andere oplossing buiten een dvd lezer te kopen?
Heb natuurlijk wel de cd key.

Eeuwig dankbaar wie mij kan helpen!!!

ciao

Helaas, zonder dvd-speler kan je geen dvd's afspelen..

• Topic Starter Topic Starter
Steam heb ik al geprobeerd...

Nadat ik cd key heb ingevoerd vraagt hij om dvd in te steken.

ciao

?? kan je niet kiezen voor downloaden nu starten ofzo? Normaal kan je met geldige key eender welk spel op steam downloaden.

Ga anders op iemand zn pc met dvd, log in op je steam account, activeer daar de game met de dvd drive, installeer, en ga dan thuis trug op je steam account. Als je het dan nog niet kan downloade, doe je iets fout :P.

of koop gewoon een dvd speler, kost geen drol. zelfs een dvd brander heb je voor niet zoveel.

Steam heb ik al geprobeerd...

Nadat ik cd key heb ingevoerd vraagt hij om dvd in te steken.

ciao
Bij mij werkte het anders perfect.

Ik had puur en alleen een Half Life 2 cd-key. Half Life 2 en CS:Source gedownload en geinstalleerd en met die cd-key werkte het gewoon.

Heel misschien heb ik een no-cd crack gebruikt maar dat weet ik niet meer (is alweer 2 jaar geleden ofzo)

Ga anders op iemand zn pc met dvd, log in op je steam account, activeer daar de game met de dvd drive, installeer, en ga dan thuis trug op je steam account. Als je het dan nog niet kan downloade, doe je iets fout

Lijkt me een goed plan. Maar dat kan toch nooit lukken want anders kan bijvoorbeeld heel de straat counter strike spelen met jou account.

ciao

By the way: Hoeveel kost een externe dvd lezer?

@ OneUp: heb je cc gedownload op het internet of via steam toen?

Ga anders op iemand zn pc met dvd, log in op je steam account, activeer daar de game met de dvd drive, installeer, en ga dan thuis trug op je steam account. Als je het dan nog niet kan downloade, doe je iets fout

Lijkt me een goed plan. Maar dat kan toch nooit lukken want anders kan bijvoorbeeld heel de straat counter strike spelen met jou account.

ciao

Nee volgens mij is steam 100% account gebonden, ze hebben maw je accountgegevens nodig om het spel te kunnen spelen, zelf al staat het op hun pc, als ze je steampass niet hebben(en je niet op automatisch inloggen staat), kunnen ze het niet spelen :P.

Als je zeker wilt zijn installeer je het gwn en deinstalleer je het gwn trug, maar volgens mij heb je dvd echt niet nodig.

effe printscreentje gemaakt om duidelijk te maken waar je download moet starten:

[Link niet meer beschikbaar]

Interne dvd speler kost zon 15 euro. Altijd handig om te hebben.

Nee volgens mij is steam 100% account gebonden, ze hebben maw je accountgegevens nodig om het spel te kunnen spelen, zelf al staat het op hun pc, als ze je steampass niet hebben(en je niet op automatisch inloggen staat), kunnen ze het niet spelen [Afbeelding niet meer beschikbaar].

Als je zeker wilt zijn installeer je het gwn en deinstalleer je het gwn trug, maar volgens mij heb je dvd echt niet nodig.

effe printscreentje gemaakt om duidelijk te maken waar je download moet starten:

[Link niet meer beschikbaar]

Cva, ik ga het nu proberen. op latop instaleren. En dan hopen dat het spel zich in de steam lijst bevindt als ik op mijn eigen pc steam opstart.

Ik hoop jullie op de hoogte.

ciao

Ja steam enzo is héél ingewikkeld.

Het is gelukt!!!

Steam is echt bangelijk! Nu kan ik op elke pc easy counterstriken.

ciao

Wat een technologische revolutie hé ! :p

Terug
Naar boven